اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«شیفت شب» امروز در ارسباران


فیلم سینمایی «شیفت شب» ساخته نیکی کریمی یکشنبه ۱۵ آذرماه ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران با حضور عوامل فیلم اکران و نقد می‌شود. 7 فیلم: فیلم سینمایی «شیفت شب» ساخته نیکی کریمی یکشنبه ۱۵ آذرماه ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران با حضور عوامل فیلم اکران و نقد می‌شود.

این فیلم روایت زنی به نام ناهید است که در خیابان‌های تهران به دنبال شوهرش می‌گردد تا راز زندگی‌شان را کشف کند.

کارگردان، تهیه‌کننده: نیکی کریمی، نویسنده: علی اصغری، نیکی کریمی، بازیگران: محمدرضا فروتن، لیلا زارع، سحر قریشی، امیرحسین آرمان، ترلان پروانه، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، حسین پاکدل، اکبر رحمتی، روح‌الله محرابی، سعیده عرب، شایان خلیلی، یاس نوروزی، نیکی کریمی، صدابردار: یداالله نجفی، صداگذار: رضا نریمی‌زاده، طراح چهره پردازی: افروز بوجاریا، طراح صحنه:سولماز صدقی، تدوین: هایده صفی‌یاری، مدیر تولید: پیمان جعفری، موسیقی: کارن همایون فر، مشاور رسانه‌ای: شیما غفاری، مسعود نجفی، عکاس: پیام ایرایی از عوامل فیلم «شیفت شب» هستند.

نیکی کریمی کارگردان، تهیه کننده، نویسنده فیلمنامه، سهیل رضایی روانشناس و جمعی دیگر از عوامل فیلم مهمانان سیصد و هفتاد و نهمین نشست باشگاه فیلم تهران هستند. ‌

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.


ویدیو مرتبط :
تیزر نمایش حقایق شیفت شب، وقایع شیفت روز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قدم‌های آخر نیکی کریمی در شیفت شب



چند کلمه کلیدی

اخبار فرهنگی - قدم‌های آخر نیکی کریمی در شیفت شب

فیلم‌نامه‌ این فیلم با طرحی از محمود آیدن توسط علی اصغری و نیکی کریمی به نگارش درآمده است و روایت زنی به نام ناهید است که در خیابان‌های تهران به دنبال شوهرش می‌گردد تا راز زندگی‌شان را کشف کند.

با پایان رسیدن تدوین فیلم «شیفت شب»، جدیدترین ساخته نیکی کریمی وارد مرحله صداگذاری شد تا بدین ترتیب پروسه آماده‌سازی این پروژه برای حضور در جشنواره سی و سوم فیلم فجر طی شده باشد.

به گزارش «تابناک»، رضا نریمی‌زاده این روزها کار صداگذاری «شیفت شب» را در استودیو «مون» به سرانجام میرساند. در «شیفت شب» محمدرضا فروتن و لیلا زارع نقش‌های اصلی را به عنوان یک زوج ایفاء می‌کنند.

فیلم‌نامه‌ این فیلم با طرحی از محمود آیدن توسط علی اصغری و نیکی کریمی به نگارش درآمده است و روایت زنی به نام ناهید است که در خیابان‌های تهران به دنبال شوهرش می‌گردد تا راز زندگی‌شان را کشف کند.

چهارمین ساخته نیکی کریمی در مقام کارگردان بعد از فیلم‌های «یک شب»،«چند روز بعد» و «سوت پایان» با مدیریت فیلمبرداری علیرضا برازنده اواسط آبان ماه در تهران به پایان رسید و پس از آن هایده صفی یاری تدوین‌گر به نام سینمای ایران تدوین فیلم را به سرانجام رساند.

امیرحسین آرمان، سحر قریشی، ترلان پروانه، اکبر رحمتی، روح‌الله محرابی، سعیده عرب و شایان خلیلی دیگر بازیگرانی هستند که در «شیفت شب» به ایفای نقش پرداخته‌اند. امیر آقایی و گوهر خیراندیش هم در این فیلم حضور دارند.

یاس نوروزی نیز بازیگر کودک این فیلم است که در کنار بازیگران بزرگسال فیلم جلوی دوربین رفته است.

بنا بر این گزارش، عوامل اصلی پشت دوربین «شیفت شب» عبارتند از: صدابردار: یداالله نجفی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: حسن لبافی، گریم: افروز بوجاریا،مدیران صحنه: محمود بیاتی و جواد داودی منشی صحنه: شهره مفیدی، مدیر تولید پیمان جعفری،عکاس: پیام ایرای.

 

اخبار فرهنگی - تابناک