اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شیعه آنلاین فیلتر شد


ایگاه خبری "شیعه آنلاین" كه در زمینه دینی فعالیت خبری دارد، ساعاتی پیش از سوی كمیته فیلترینگ فیلتر و از دسترس خارج شده است.

تابناک: پایگاه خبری "شیعه آنلاین" كه در زمینه دینی فعالیت خبری دارد، ساعاتی پیش از سوی كمیته فیلترینگ فیلتر و از دسترس خارج شده است.

شفقنا نوشت، در همین راستا مدیر مسئول این پایگاه خبری در این باره گفت: علت اصلی فیلتر شدن این پایگاه خبری تا به این لحظه مشخص نیست، اما روز چهارشنبه گذشته پس از انتشار خبری درباره یکی از نامزدهای ریاست جمهوری ایران  با ما تماس گرفتند و در مورد این خبر تذكر دادند بر همین اساس پیش بینی می كنیم كه علت فیلتر شدن "شیعه آنلاین" انتشار این خبر بوده باشد.

وی در ادامه افزود:‌ اكنون در حال پیگیری این مسأله هستیم تا هر چه سریع تر رفع فیلتر و فعالیت مجدد خود را آغاز كنیم.


ویدیو مرتبط :
فروش فیلتر کیسه ای بگ فیلتر ، بسکت فیلتر بگ فیلتر ، سلونوئید ولو بگ فیلتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جایزه شیعه آنلاین برای کشتن خواننده رپ


پایگاه خبری شیعه آنلاین برای کشتن «شاهین نجفی» مبلغ 100‌هزار دلار جایزه تعیین کرده است.

تهران امروز: پایگاه خبری شیعه آنلاین برای کشتن «شاهین نجفی» مبلغ 100‌هزار دلار جایزه تعیین کرده است.

«شاهین نجفی» خواننده ایرانی مقیم آلمان که اخیرا آهنگی به شدت توهین آمیز نسبت به امام هادی علیه السلام روانه بازار کرده، به شدت خشم عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را بر انگیخته و قلبشان را به درد آورده است.


گفتنی است یک بانی خیر از یکی از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، وعده داده که این مبلغ را به عنوان جایزه از طرف شیعه آنلاین به قاتل این خواننده موهن تقدیم کند.