اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شیطنت بحرینی ها در آستانه بازی با ایران


مسئولان فدراسیون فوتبال همچنان دلهره دارند که در بازی ایران و بحرین اتفاقی رخ دهد.

 ترس از اتفاقات غیرمترقبه سیاسی به دغدغه اول مسئولان فدراسیون فوتبال در آستانه بازی با بحرین در تهران بدل شده است. مسابقه ای که دو روز دیگر در تهران برگزار می شود و مسئولان بحرینی که می دانند تیم شان شانسی برای تقابل در زمین برابر تیم ملی ما ندارد با اصرار فیفا را وادار کردند تا نماینده ای امنیتی برای این بازی انتخاب کند. نماینده ای که تنها در ورزشگاه می نشیند و وظیفه دارد رفتار هواداران ایرانی را رصد کند. مدت هاست که مردم ایران به دلیل جنایات رژیم آل خلیفه در بحرین علیه شیعیان فارسی تبار بحرینی به تنگ آمده اند و هر بار انزجار خود را در نمازهای سیاسی ، عبادی جمعه یا مناسبت های مذهبی به صورت دسته جمعی به این کشتارها نشان می دهند . بحرینی ها هم که دنبال بهانه می گردند ، با اعتراض به فیفا و دعوت از سفرای کشورهای عربی ادعا دارند ایرانی ها سیاست را به میدان مسابقه فوتبال می کشانند. آنها اتفاقات بازی های استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با تیم های عربستانی را دستاویز قرار داده اند و سعی در این دارند با چنین بهانه ای فیفا را وادار به در نظر گرفتن محرمیتی سنگین برای ایران کنند. محرومیتی که می تواند حتی برابر با حذف ایران از بازی های انتخابی جام جهانی باشد.

به همین دلیل است که مسئولان فدراسیون فوتبال از ترابیان گرفته تا نبی و دیگران مدام هشادر می دهند و از طرفداران خوب فوتبال کشورمان می خواهند تنها تیم ملی فوتبال مان را تشویق کنند.

منبع: خبر آنلاین



ویدیو مرتبط :
حال و هوای بریزبین در آستانه آغاز بازی ایران و امارات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزارش فیفا از تیم ملی ایران در آستانه بازی با نیجریه



اخبار,اخبار ورزشی, تیم ملی ایران

 

 اخبار ورزشی - گزارش فیفا از تیم ملی ایران در آستانه بازی با نیجریه؛ کشف استعدادهای ناشناخته ایران در جهان توسط کی‌روش/ ایرانی‌ها صعود را غیر ممکن نمی‌دانند

وقتی جام جهانی 2010 از دست ایران رفت، مربی بزرگی به نام کی‌روش یک ماموریت بزرگ داشت و آن را به خوبی به سرانجامی خوش رساند؛ صعود به جام جهانی 2014 برزیل.

به گزارش نامه نیوز، سایت فیفا در آستانه بازی ایران برابر نیجریه گزارشی در مورد تیم کشورمان منتشر کرد که مشروح آن را در زیر می خوانید:

صعود ایران به جام جهانی با جدالی سخت برابر کره جنوبی همراه بود، بازی بزرگ و تاریخی که طی آن فوتبال ایران به مرز خوشبختی رسید و راهی جام بیستم شد.

ایرانیان جشن بزرگی در بدرقه تیم ملی به جام جهانی برپا کردند و این مرد پرتغالی مورد ستایش مردم و مقامات ورزش ایران قرار گرفت. طرفداران تیم ملی ایران از او و مردانش انتظارات زیادی دارند و معتقدند که صعود از گروه ششم کار غیرممکنی نیست. آرژانتین، بوسنی و نیجریه سه حریفی که هر کدام برای ایران یک سد بزرگ محسوب می شوند.

بازیکنان متقاعد شده اند که با هدایت کی‌روش در بهترین راه ممکن قدم می زنند و این مساله به همه بازیکنان اعتماد به نفس داده است. او استعدادهای ناشناخته فوتبال ایران در سراسر جهان را کشف کرده و آنها را به تیم ملی فراخوانده است. تجربه مربیگری در رئال مادرید به او این توانایی را داده که به خوبی و درستی درباره یک بازیکن ناشناخته تصمیم بگیرد و قضاوت کند.

دنیل داوری، دروازه بان مورد علاقه کی‌روش، درباره او می گوید: وقتی برای اولین بار کی‌روش با من تماس گرفت، بلافاصله قبول کردم و حتی لحظه ای درنگ نکردم. این برای من یک افتخار بزرگ بود که پیراهن تیم ملی را بر تن کنم. با مربیان بسیاری در آلمان کار کرده ام اما شخصیت کی‌روش برایم بسیار جالب است، کم حرف و بی سر و صدا اما صمیمی و دوست داشتنی و در وقت خود، جدی. از تجربه کی‌روش استفاده بسیار زیادی کرده ام.

وی ادامه داد: مساله مهم این است که در مسیر درستی گام برداریم و کی‌روش همین مسیر درست را به ما نشان داده است.

از دیگر ستارگان حاضر در تیم ملی ایران، خسرو حیدری است که زیر سایه تعلیمات کی‌روش به خوبی رشد کرده و نسبت به بازیهای ایران خوش بین است. حیدری در این رابطه گفت: کی‌روش تیم را در راهی باورنکردنی هدایت کرده و وضعیت بسیار خوبی داریم، او نظم را به عنوان محور تیم انتخاب کرده و آموزش بسیار با ارزشی را به تیم منتقل می کند. بازی ما با تعلیمات کی‌روش به حد استاندارد نزدیک شده و این یک موفقیت مهم و بزرگ است.


بختیار رحمانی، بازیکن خط میانی ایران نیز گفت: نزدیک به سه سال است که در تیم باشگاهی خود تحت تعلیم مربیان خوبی هستم اما هر زمان که زیر نظر کی‌روش قرار می گیرم تجربیات تازه و اطلاعات مفیدی کسب می کنم. هیچ مربی را شبیه کی‌روش ندیده ام. می توانم بگویم که کی‌روش یک مربی و یک مدیر موفق، فوق العاده و بزرگ است.
 اخبار ورزشی - نامه نیوز