اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شیطان پرست ها تبرئه شدند و زندان رفتند


5 متهم پرونده شیطان پرستی در حالی از اتهام توهین به مقدسات از طریق گرایش به شیطان پرستی در دادگاه تبرئه شدند که در خصوص اتهامات دیگر محکوم شدند.

خراسان: طبق کیفرخواست صادره از دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در پانزدهم فروردین ماه گذشته اهالی یک محل در مشهد با پلیس 110 تماس گرفتند و از ایجاد سر و صداهای غیرمتعارف و تجمع دختران و پسران جوان در یک منزل مسکونی ابراز ناراحتی کردند و اظهار داشتند که اقدامات فردی که به طور مجردی در یک واحد مسکونی سکونت دارد، موجب سلب آسایش ساکنان محل شده است. ماموران انتظامی در پی دریافت این خبر و پس از گرفتن مجوزهای قضایی، ساعت یک بامداد منزل مذکور را در حالی مورد بازرسی قرار دادند که 4 پسر جوان مجرد به همراه یک دختر 15 ساله در این مکان دستگیر شدند.

در بازرسی از این منزل نیز تعدادی از نمادهای معروف به شیطان پرستی و همچنین سی دی های مبتذل و مستهجن، کیس رایانه و گوشی های تلفن همراه کشف شد.

بنابر این گزارش، پرونده این متهمان در شعبه بازپرسی مجتمع قضایی شهیدقدوسی مشهد توسط قاضی شاکر تحت رسیدگی قرار گرفت و تحقیقات گسترده ای درباره نحوه آشنایی 4 پسر جوان با دختر 15 ساله و چگونگی اجتماع آنان در منزل یکی از متهمان انجام شد. «ع» متهم ردیف اول این پرونده در حضور مقام قضایی به صراحت استعمال موادمخدر را پذیرفت و وکیل مدافع وی نیز درباره اتهامات دیگری مانند نگهداری آثار مبتذل و مستهجن و همچنین فراهم کردن موجبات فساد و روابط نامشروع از وی دفاع کرد اما همه متهمان توهین به مقدسات از طریق گرایش به شیطان پرستی را رد و عنوان کردند که به دین مبین اسلام اعتقاد دارند.

گزارش خراسان حاکی است: پس از تکمیل تحقیقات در دادسرا و صدور کیفرخواست، این پرونده به شعبه 136 دادگاه عمومی و جزایی ارسال شد و متهمان توسط قاضی شریف زاده محاکمه شدند. مقام قضایی پس از برگزاری جلسات دادگاه و استماع اظهارات متهمان و وکلای مدافع با توجه به محتویات پرونده با استناد به مواد قانونی رای خود را در این باره صادر کرد. بر اساس رای دادگاه هر یک از متهمان این پرونده به خاطر روابط نامشروع به تحمل 99 ضربه شلاق تعزیری محکوم شدند.

همچنین متهم ردیف اول به دلیل فراهم کردن موجبات فساد و فحشا از طریق جمع کردن افراد در منزل خود برای برقراری رابطه نامشروع به تحمل 3 سال حبس تعزیری و به دلیل استعمال موادمخدر از نوع حشیش به پرداخت 5 میلیون ریال جزای نقدی و تحمل 20 ضربه شلاق محکوم شد. همچنین متهمان ردیف اول و دوم این پرونده، به دلیل نگهداری آثار مبتذل و مستهجن علاوه بر ضبط گوشی تلفن همراه و کیس رایانه مکشوفه به نفع دولت به پرداخت 5 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

طبق رای صادره از سوی مقام قضایی و در اجرای ماده 10 قانون مجازات اسلامی سی دی های مبتذل و مستهجن معدوم و گوشی های تلفن همراه مکشوفه از 2 متهم دیگر به آنان مسترد می شود اما دادگاه بزه انتسابی توهین به مقدسات را محرز ندانست و با استناد به ماده 177 قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور کیفری، همه متهمان این پرونده را از اتهام مذکور تبرئه کرد. میلانی، وکیل  مدافع یکی از متهمان این پرونده به خراسان گفت: با توجه به این که متهمان از ابتدای دستگیری اذعان کرده اند که مسلمان هستند و مقید به احکام شرعی اسلام می باشند و هرگونه توهین به مقدسات را انکار کردند؛

طبق رای دادگاه با توجه به اوضاع و احوال حاکم بر آنان که تعدادی جوان مجرد بودند و برای ایجاد هیجان اقدام به گذاشتن آهنگ های تندی کرده اند که معمولا مورد استفاده شیطان پرستان قرار می گیرد، دلیلی بر اعتقاد متهمان بر شیطان پرستی وجود ندارد بلکه این اقدام آن ها نوعی تخلیه هیجانات محسوب می شود. بنابراین همه متهمان این پرونده از اتهام مذکور تبرئه شدند.وی افزود: رای دادگاه فقط درباره استعمال موادمخدر توسط یکی از متهمان قطعی است اما درباره اتهامات دیگر آنان قابل اعتراض در دادگاه تجدیدنظر استان خراسان رضوی می باشد.

منبع: خبرآنلاین



ویدیو مرتبط :
مسلمان شیطان پرست ...زن پرست...بت پرست...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن و شوهر شیطان‌پرست امریکایی به شکار انسان می‌رفتند



اخبار حوادث - زن و شوهر شیطان‌پرست امریکایی به شکار انسان می‌رفتند

پلیس کارولینای شمالی سه قاتل شیطان‌پرست را به جرم کشتن دو تن بازداشت کرده است.

به گزارش پلیس، متهمان بر این باورند که از شیطان دستور گرفته‌اند و قربانیان خود را که دو مرد بوده‌اند کشته‌اند، قسمت‌هایی از بدن‌شان را خورده‌اند و سپس باقیمانده اجساد را به آتش کشیده‌اند.


پلیس هویت متهمان را «پازوزو ایلا آلگاراد» 35 ساله و همسرش «آمبر نیکول بورش» 24 ساله و «کریستال نیکول ماتلوک» 28 ساله معرفی کرده است.


اطلاعات پلیس حاکی است زوج شیطان‌پرست قتل‌ها را انجام داده و متهم سوم در ناپدید کردن و پنهان‌سازی اجساد آنها را یاری کرده است. اسکلت‌های یافت شده از قربانیان در گورهایی کم‌عمق در خانه این زوج در «کلمونس» کارولینا یافت شده است.

 

به گفته همسایگان، این زوج مراسم حیوانی شیطانی خود را انجام می‌دادند و به شیطان‌پرستی هم اعتراف می‌کردند. مأموران پلیس و کارآگاهان علاوه‌بر اسکلت انسان‌ها اسکلت حیوانات زیادی را نیز در حیاط خانه‌ این زوج یافته‌اند.

 

آنها شعار «شر پیروز خواهد شد» را در همه جا نوشته‌اند و خالکوبی صورت شوهر نیز همین شعار را یادآور می‌شود.


آنها پس از دستگیری در بازجویی‌های خود نیز گفته‌اند که همه کارها را براساس دستورات شیطان انجام می‌دادند.
 اخبار حوادث - روزنامه ایران