اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شیطان مانع پیشرفت ایران است


وی اضافه كرد: شیطان می‌خواهد با توهین و بدگویی از خادمان ولایت ایران ما را از مسائل اصلی منحرف كند.

رئیس جمهور گفت: همت شیطان بر جلوگیری از ساخت و ساز ایران است و به هزار بهانه و بازی سیاسی از اطراف دنیا در تلاش هست تا از پیشرفت ایران جلوگیری كند.

محمود احمدی‌نژاد صبح امروز در مراسم افتتاح دو پروژه بزرگ در شهرستان چابهار اظهار داشت: خداوند به واسطه وجود پیامبر، درب‌های رحمت را به سوی بندگانش باز كرد.

وی افزود: پیامبر آمد تا فرصت خدایی شدن را و خروج از تاریكی به سمت روز را در اختیار بندگانش قرار دهد و غل و زنجیر جهل و تعصب را از پای عقل و دل بندگان باز كرده و آنان را به اوج عزت راهنمایی كند.

رئیس جمهور ادامه داد: پیامبر در طول 23 سال مجاهدت حتی یك لحظه استراحت نداشته و سرشار بوده از عشق به انسان‌ها و دلسوزی نسبت به بشریت تا جایی كه خدا گفت: «چرا خودت را برای بندگان خدا می‌كشی».

احمدی‌نژاد تصریح كرد: پیامبر اسلام (ص) كار انبیاء را به پایان رسانده و كار عروج انسان را آغاز كرده و تكمیل كار آن روزی است كه پرچم توحید و عدالت در سراسر جهان برافراشته شود.

وی ادامه د اد: تكمیل كار آن تشكیل حكومتی است كه ریشه ظلم و بی‌عدالتی و جهل را در تمام جهان بكند.

رئیس جمهور گفت: در جهان كنونی پر از جرم و گناه و كشتن بندگان مظلوم، فساد، تبعیض و تحقیر انسان‌هاست، تكمیل كار پیامبر وقتی است كه مردی از جنس خودش از آسمان آمده و حكومتی برپا كند كه همه انسان‌ها و موجودات در آرامش، امنیت، صلح، محبت و در سایه عدالتش خداپرستی كرده و به تكامل برسند.

احمدی‌نژاد اضافه كرد: خدا فرزند پیامبر را قرار داد تا بیاید و كار پیامبر را به پایان برساند و كامل كند.

وی تصریح كرد: كشورهای استكباری زشت‌ترین فرهنگ‌ها، و فرهنگ اومانیستی كه متكی بر اصالت خودخواهی و شهوانی است را به پشتوانه پیشرفت صنعتی به دنیا تحمیل می‌كند.

رئیس جمهور گفت: بطلان آن در مناظره‌ها و بحث‌های علمی به اثبات رسیده اما هنوز به زور زرق و برق مادی به خورد مردم دنیا داده می‌شود.

احمدی نژاد افزود: ما با ایجاد پشتوانه‌ای از علم، اقتصاد و آبادی می‌توانیم یك نمونه عینی در برابر چشم جهان قرار دهیم.

وی بیان كرد: ساخت ایران كار مكتبی، دینی و انقلابی است اگر امروز پیامبر در ایران یا هر نقطه دیگری از دنیا بود یكی از امور اصلی كه مورد تأكیدشان قرار می‌گرفت ساختن آبادانی و پیشرفت، ساختن مملكت آباد و توسعه‌ یافته بود.

رئیس جمهور ادامه داد: همت شیطان بر جلوگیری از ساخت و ساز ایران است و به هزار بهانه و بازی سیاسی از اطراف دنیا در تلاش هست تا از پیشرفت ایران جلوگیری كند.

احمدی‌نژاد خاطرنشان كرد: از مراكز شیطانیان اطلاعاتی در دست است كه می‌گویند باید از پیشرفت علمی، صنعتی و اقتصادی ایران جلوگیری شود، بهانه‌های اصلی حتی ماجرای یازده سپتامبر، حمله به عراق، افغانستان و پاكستان همه در نهایت با هدف ضربه‌ زدن به ایران صورت می‌گیرد اما ایران توان و ظرفیت رسیدن به قله‌های پیشرفت را دارد.

وی اضافه كرد: شیطان می‌خواهد با توهین و بدگویی از خادمان ولایت ایران ما را از مسائل اصلی منحرف كند.

احمدی‌نژاد گفت: ملت ایران نیاز به رفاه دارد همچنین باید عدالت برقرار و حاكم شود، همه طراحی‌های شیطان در راستای ایجاد سستی و بیكاری در ایران است اما پیروان قرآن، پیامبر و شرف و عزت انسان امروز مأموریت دارد، شبانه‌روز برای ساختن ایران تلاش كنند.

وی ادامه داد: دشمنان در سال گذشته اعلام كردند تحریم‌های فلج كننده در ایران اعمال می‌شود و با تمام توان تلاش كردند اما سرعت ما بیشتر شد و آنان ناكام ماندند.

منبع: تابناک



ویدیو مرتبط :
جایگاه هوش هیجانی عوامل، راه ها و موانع پیشرفت چیست و چه چیزهایی مانع پیشرفت ما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشرفت گفتگوهای خرید گاز از ایران



 

 


خرید گاز

 

 

وزیر امور نفت و گاز بحرین اعلام کرد که این کشور در گفتگوهای گازی با ایران گام های مهمی برداشته است.

 دکتر "عبدالحسین بن علی میرزا" در گفتگو با رسانه ها در مورد تحولات مربوط به مذاکرات خرید گاز از ایران گفت: در این گفتگوها گامهای بزرگی برداشته ایم و مذاکرات همچنان ادامه دارد.

وی افزود: تنها مسئله قیمت گذاری باقی مانده که انتظار می رود در آینده بسیار نزدیک به راهکار مورد رضایت طرفین در این خصوص دست یابیم.

وی ابراز امیدواری کرد که طرفین در مورد تعیین نرخ گاز به تفاهم دست یابند...../تحلیل:مهر