اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شیشه های اتوبوس ملوان انزلی شکست


شیشه های اتوبوس بازیکنان ملوان را پس از پایان دربی گیلان شکستند.

خبرگزاری فارس:  شیشه های اتوبوس بازیکنان ملوان را پس از پایان دربی گیلان شکستند.
 
پس از پایان بازی شب گذشته داماش و ملوان و تساوی دو تیم در دربی گیلان، زمانی‌که بازیکنان و مربیان ملوان در اتوبوس بودند تا به انزلی برگردند شیشه های اتوبوس این تیم را شکستند.

این اتفاق در حالی رخ داد که اتوبوس ملوان از سوی مسئولان انتظامی اسکورت می شد. شکسته شدن شیشه اتوبوس ملوان توسط ماموران انتظامی صورتجلسه شد.

دربی گیلان شب گذشته در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد و دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند اما تماشاگران دو تیم در طول 90 دقیقه مدام علیه یکدیگر فحاشی می کردند.

    


ویدیو مرتبط :
ملوان بندر انزلی - آلومینوم بندرعباس / انزلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاشیه دیدار فولاد و استقلال; شیشه اتوبوس استقلال شکست + عکس




حاشیه دیدار فولاد و استقلال
شیشه اتوبوس استقلال را در شهر آبی‌ها شکستند/ مسئولان باشگاه در تدارک شکایت به کمیته انضباطی

هواداران تیم فولاد پس از دیدار این تیم مقابل استقلال، شیشه اتوبوس بازیکنان تیم فوتبال استقلال را شکستند.

پس از پایان دیدار تیم های فولاد و استقلال که با برتری دو بر صفر استقلال در اهواز همراه شد، ابتدا به خاطر جنجالی که هواداران فولاد در پایان این دیدار به وجود آوردند، بازیکنان هر دو تیم از جمله استقلالی‌ها در رختکن حبس شده و زمانی هم که قرار بود تا با اتوبوس از ورزشگاه خارج شوند، هواداران فوتبال به سمت اتوبوس بازیکنان استقلال حمله‌ور شده و شیشه‌های آن را شکستند.

بر همین اساس، منصور پورحیدری سرپرست استقلال سریعاً با مسئولان این تیم تماس برقرار کرده و این موضوع را به اطلاع آنها رساند تا باشگاه استقلال پس از وقوع این حادثه در تدارک شکایت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برآید.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار ورزشی - فارس،ایسنا