اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شیشه باعث قتل پسر هشت ساله




اخبار حوادث - شیشه باعث قتل پسر هشت ساله

مردی که متهم است فرزند هشت‌ساله همسرش را به قتل رسانده در بازجویی‌ها جزییات جنایت را شرح داد.

متهم به قتل که احمد نام دارد، پسر هشت‌ساله همسرش به نام مجید را بارها کتک زده بود تا اینکه آخرین دفعه با دسته جاروبرقی وی را زد و این کودک به کما رفت. مجید بعد از هفته‌ها جدال با مرگ سرانجام جان باخت و کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران متهم را که فراری شده بود، شناسایی و دستگیر کردند.

احمد در بازجویی‌ها گفت: «قبل از اینکه به سربازی بروم توسط دوستانم به شیشه و هرویین معتاد شدم. بعد از اینکه از سربازی برگشتم با پدرم کار می‌کردم. او بسازو‌بفروش بود و من هم کمکش می‌کردم. بعد از مدتی تصمیم گرفتم مواد را ترک کنم به همین دلیل در مرکزی بستری شدم. پدر مجید هم در همان کمپ بستری بود و می‌خواست مواد را ترک کند.

 

ملیحه- مادر مجید- چند باری به کمپ آمد تا به شوهرش سر بزند اینطور بود که با او آشنا شدم. پدر مجید بعد از مدتی ترک کرد و از مرکز رفت اما من که پاک شده بودم در آنجا ماندم و به‌عنوان مستخدم کار می‌کردم. مدتی بعد ملیحه دوباره شوهرش را به آنجا آورد. ظاهرا آن مرد بعد از مدتی دوباره مصرف را شروع کرده بود. ملیحه بعد از آن مرتب با من تماس می‌گرفت تا از احوال شوهرش باخبر شود اما بالاخره از او جدا شد و وقتی این موضوع را فهمیدم به ملیحه پیشنهاد ازدواج دادم. او چون می‌دانست قبلا اعتیاد داشته‌ام، گفت باید بیشتر فکر کند.»

متهم به قتل ادامه داد: «من موضوع را با خانواده‌ام در میان گذاشتم اما چون ملیحه هفت‌سال از من بزرگ‌تر بود آنها با این ازدواج مخالفت کردند اما در نهایت من و ملیحه عقد موقت کردیم. او یک‌پسر و دختری 14ساله داشت و به من گفت تنها شرطش برای ازدواج این است که دیگر مواد مصرف نکنم. من هم قول دادم اما بعد از مدتی دوباره مصرف را شروع کردم.»

احمد در بازجویی‌ها توضیح داد در این مدت چندبار با همسرش دعوا کرد و یک‌بار با پرتاب قندان به سمت ملیحه او را زخمی کرد. این مرد همچنین گفت: «چند باری هم به مجید سیلی ‌زدم اما با خواهر او کاری نداشتم. روز حادثه هم تحت‌تاثیر شیشه آن کار را انجام دادم. آن روز ملیحه صبح زود از خانه بیرون رفت. تا زمانی که سر کار بود،

 

من در بالکن شیشه کشیدم و وقتی داخل خانه برگشتم دیدم مجید بیدار شده است و شیطنت می‌کند به طرفش رفتم تا او را آرام کنم. مجید به حدی مرا عصبانی کرده بود که دندان‌هایم را روی هم فشار دادم و یکی از آنها شکست. نتوانستم خودم را کنترل کنم و او را کتک زدم بعد با دسته جاروبرقی چند ضربه به او زدم.

پسربچه مرتب گریه می‌کرد و از من می‌خواست کتکش نزنم وقتی هم خواهرش بیدار شد با گریه سعی کرد مرا آرام کند. بالاخره عصبانیتم برطرف شد و چون مجید خودش را کثیف کرده بود او را به حمام بردم و شستم.

 

بعد ملیحه رسید و با هم مجید را به درمانگاه بردیم تا آن زمان مشکلی نداشت اما یکدفعه پسرک بیهوش شد و من که به‌شدت ترسیده بودم فرار کردم.» متهم به قتل با ابراز پشیمانی از کشتن پسر هشت‌ساله اعتیاد به شیشه را دلیل اصلی این جنایت دانست. او اکنون در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات قضایی از وی همچنان ادامه دارد.
اخبار حوادث -  روزنامه شرق


ویدیو مرتبط :
کلیپ قتل پسر ده ساله 10 ساله در شاپور وحدت اسلامی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل هولناک پسر هشت ساله/ پسر بچه زنده به گور شد



حوادث قتل , آدم ربایی

قتل هولناک پسر هشت ساله/ پسر بچه زنده به گور شد

قاتلان پسر بچه بندر عباسی که او را پس از سه روز شکنجه در حالی که هنوز جان در بدن داشت دفن کردند، صبح امروز به دار مجازات آویخته شدند.

پسر بچه هشت ساله سال 88 پس از خروج از خانه به منزل باز نگشت و نیمه‌های شب والدین این کودک ماجرا را به پلیس اطلاع دادند.

پلیس در ابتدای تحقیقات برای پیدا کردن کودک بود که با تماس تلفنی افرادی و درخواست 25 میلیون تومان به ازای آزادی کودک همه چیز مشخص شد و پلیس جستجوی خود را برای کشف مخفیگاه آدم ربایان آغاز کرد .

گفته می‌شود در نهایت مشخص شد آدم ربایان این پسر بچه را سه روز متوالی به درخت بستند و پس از آن با وارد کردن ضربات به گردنش در حالی که هنوز جان داشت دفن کردند.

لازم به ذکر است ، مجرمان پس از دستگیری و بازجویی به اتهام خود اقرار و با تشریح نحوه قتل به جرم خود اعتراف کردند و در نهایت رای دادگاه کیفری استان با تایید دیوان عالی کشور در خصوص یک فقره آدم ربایی و قتل صادر و امروز اجرا شد.
 /باشگاه خبرنگاران