اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شیرینی فاسد 30 شهروند تهرانی را مسموم کرد



اخبار حوادث - شیرینی فاسد 30 شهروند تهرانی را مسموم کرد

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از مسمومیت 30 شهروند تهرانی براثر مصرف شیرینی فاسد که توسط فردی در منطقه مولوی پخش شده بود، خبر داد.

حسن عباسی افزود: نیروهای اورژانس در این منطقه حضور یافتند و 3 نفر که دچار مسمومیت بیشتری بودند را به بیمارستان لقمان منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه بقیه افراد مسموم شده به درمانگاه منطقه مراجعه کردند، اظهار کرد: تعدای از افراد مسموم شده به صورت سرپایی درمان شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران همچنین از واژگونی یک دستگاه مینی بوس در جاده مخصوص تهران - کرج جنب پمپ بنزین وردآورد خبر داد و گفت: براثر این حادثه 7 نفر مصدوم شدند.

عباسی اظهار کرد: از مجموع این تعداد، شش نفر برای مداوا به بیمارستان شهید فیاض بخش منتقل شدند و نیروهای اورژانس نیز نفر هفتم این حادثه را به صورت سرپایی درمان کردند.

وی با اشاره به اینکه تمامی مصدومان این حادثه مرد هستند، بیان کرد: مصدومان حادثه واژگونی مینی بوس دچار صدماتی نظیر شکستگی، ضربه به سر و قفسه سینه شدند.

 

 اخبار حوادث - ایرنا


ویدیو مرتبط :
کشف شیرینی های فاسد در شهر کمشچه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسمومیت 30 تهرانی با خوردن شیرینی فاسد


مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از مسمومیت 30 شهروند تهرانی بر اثر خوردن شیرینی فاسد که توسط فردی در منطقه مولوی پخش شده بود خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از مسمومیت 30 شهروند تهرانی بر اثر خوردن شیرینی فاسد که توسط فردی در منطقه مولوی پخش شده بود خبر داد.
 
حسن عباسی افزود: نیروهای اورژانس با حضور در منطقه سه نفر را که دچار مسمومیت بیشتری شده بودند به بیمارستان لقمان منتقل کردند.
 
وی با اشاره به اینکه بقیه افراد مسموم شده به درمانگاه منطقه مراجعه کردند، اظهار کرد: تعدای از این افراد به صورت سرپایی درمان شدند.