اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شیرینی: دلم برای استقلال می سوزد!


دلم برای باشگاه استقلال می سوزد كه چطور با دست خالی و این وضعیت بی پولی بازیكنان ملی پوش را در تیمشان جمع كرده اند؟! ما نمی دانیم دم خروس را باور كنیم یا ...را!»

تابناک: برخی می خواهند با یكی دو باخت در بازی های تداركاتی هواداران پرسپولیس را نگران كنند در حالی كه با وجود علی دایی و این همه بازیكن با انگیزه جای هیچ نگرانی نیست .

 سعید شیرینی معاون اجرایی باشگاه و سرپرست تیم پرسپولیس درباره مساله احتمال جذب محمدرضا خلعتبری می گوید:«بحث خلعتبری در درجه اول یك بحث ملی و میهنی است و از آنجایی كه ما ایرانی ها نسبت به كشور خودمان تعصب خاصی داریم قطعا بر خودمان واجب می دانیم تا هر طور شده این مساله را پیگیری كنیم و مانع از حضور خلعتبری در آن لیگ جعلی شویم.»

وی ادامه می دهد:«ما به خاطر عرقی كه به اسم خلیج فارس داریم دوست نداریم هیچ بازیكن ایرانی در لیگ نحیف و جعلی امارات حضور پیدا كند ضمن اینكه ارزش های فنی محمدرضا خلعتبری هم بر كسی پوشیده و پنهان نیست.»

شیرینی می گوید:«البته خلعتبری زمانی با عجمان قرارداد بست كه كه اماراتی ها هنوز این اسم جعلی را برای لیگ شان انتخاب نكرده بودند اما در نهایت امیدوارم مسوولان وزارت ورزش در این راه میهن پرستانه سردار رویانیان را تنها نگذارند.»

سرپرست پرسپولیس در خصوص حضور آندرانیك تیموریان و جواد نكونام در استقلال هم می گوید:«این دو عزیز از بزرگان فوتبال ما هستند و ما برای هر دو نفر از صمیم قلب آرزوی موفقیت می كنیم اما دلم برای باشگاه استقلال می سوزد كه چطور با دست خالی و این وضعیت بی پولی بازیكنان ملی پوش را در تیمشان جمع كرده اند؟! ما نمی دانیم دم خروس را باور كنیم یا ...را!»


شیرینی همچنین در خصوص شرایط تیم پرسپولیس در آستانه لیگ سیزدهم می گوید:«برخی می خواهند با یكی دو باخت در بازی های تداركاتی هواداران پرسپولیس را نگران كنند در حالی كه با وجود علی دایی و این همه بازیكن با انگیزه جای هیچ نگرانی نیست و طرفداران باید منتظر دیدن یك پرسپولیس در حد نام این باشگاه باشند چون می خواهیم لیگ را پرقدرت آغاز كنیم.»


ویدیو مرتبط :
رهبر انقلاب:دلم برای دولت بعدمی سوزد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صفایی پس از آزادی از زندان: جرمم رابطه با فدراسیون جهانی است/ دلم به حال کفاشیان می‌سوزد!



صفایی پس از آزادی از زندان: جرمم رابطه با فدراسیون جهانی است/ دلم به حال کفاشیان می‌سوزد!

کریم صفایی علت بازداشتش را رابطه با فدراسیون جهانی عنوان کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

رییس فدراسیون تیروکمان غرب آسیا در گفت‌وگو با ایسنا، پس از آزادی از زندان اظهار کرد: من از رییس بندم و تمام افرادی که در این 15 روز بازداشت با من بودند، تشکر می کنم. آن‌ها برخورد محترمانه‌ای با من داشتند و جز حاج کریم، کوچکترین چیزی به من نمی گفتند! این روزهای سرخ ورزش هم یک روز تمام می‌شود و من چه علت بازداشتم را بگویم و چه نگویم مردم هوشیارتر از این‌ها هستند که بخواهند منتظر باشند تا علت را از کریم صفایی بپرسند.

وی اضافه کرد: من به آقای کفاشیان که یک روز بازداشت شده است می‌گویم که اگر ما در سیستم ورزش کشور مدال بگیریم باید به عملکرد خود شک کنیم چون من 10 سال در این سیستم کار کردم و در آخر 15 روز بازداشت شدم و در آخر هم مدیران ورزش می‌گویند که در جریان نیستند. آن‌ها برایم پرونده امنیتی درست می‌کنند و قطعا خودشان می‌دانند که این پرونده را چه کسی ساخته است. به هر حال چنین اقداماتی جواب دارد.

صفایی اضافه کرد: به من گفتند که علت بازداشتم رابطه با فدراسیون جهانی است و این موضوع برایم جرم است، در حالی که من رییس فدراسیون غرب آسیا هستم و اگر این موضوع جرم بوده پس چرا زمانی که قرار بود تیم ملی به مسابقه‌های کسب سهمیه المپیک در آمریکا برود، از من خواستند تا شرایط را برایشان آماده کنم.

رییس فدراسیون تیروکمان غرب آسیا درباره بدهی مالی فدراسیون تیروکمان که در زمان ریاست او به وجود آمده بود هم به ایسنا گفت: من با دستور علی‌آبادی ساخت و ساز در فدراسیون تیروکمان را آغاز کردم و علی‌آبادی پسرخاله من نیست. ایشان در یک برنامه بلندمدت اعلام کرده بود که باید این ساخت و ساز انجام شود و من هم همین کار را کردم. حالا آقایانی که تشریف آورده‌اند اگر بروند هم دوباره کارهایی که بنده کرده‌ام ادامه خواهد یافت. من به خاطر این اقداماتم اگر در سیستم دیگری بودم حتما مدال می‌گرفتم.

وی به مشکلاتی که برای علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال ایجاد شده است،‌ گفت: دلم به حال آقای کفاشیان می‌سوزد که 30 سال برای این ورزش کار کرد و در آخر هم بازداشتش کردند.

صفایی در پاسخ به اینکه آیا بازداشت شما به موضوع کفاشیان مرتبط است، گفت: به هر حال این مسائل یک موضوع را دنبال می‌کنند چون وقتی منطق و دانش در ورزش در میان نباشد، آن‌ها می‌خواهند با چنین موضوعاتی جلوی کار شما را بگیرند.

رییس فدراسیون تیروکمان غرب آسیا، اظهار کرد: من برای آقایانی که در قوه قضاییه در رابطه با بازداشتم با آن ها هماهنگ شده بود و من را هم می شناختند، متاسفم،‌ آن‌ها می‌دانستند که من نمی‌خواهم خاری به پای کشورم وارد شود.

وی درباره وضعیت پرونده‌اش گفت: به دنبال آن هستم که ورزش به تعلیق نرسد و در این رابطه هر کاری که از دستم بربیاید انجام می‌دهم و تا آخرین لحظه عمرم از افرادی که در ورزش فتنه و رخنه کرده‌اند نمی‌گذرم و در دادگاه‌ها این موضوع را پیگیری می‌کنم. قرار است یک ماه دیگر پرونده من مورد رسیدگی قرار گیرد و تا آن زمان برای موارد اتهامی خود برائت خواهم گرفت. به هر حال این موضوع روشن خواهد شد. من کمک می‌کنم که رشته تیروکمان تعلیق نشود، البته اگر آن‌ها بخواهند.

وی با انتقاد از برخی از مدیران وزارت ورزش که از بازداشت او اعلام بی‌خبری کرده بودند، گفت: این افراد در وزارت ورزش روزی یک بار راست می‌گویند و آن هم زمانی است که زنگ منزل خود را می‌زنند و در پاسخ به این که می‌شنوند،‌ کیست، می‌گویند منم!/ایسنا