اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شیرینی در جمع سرخ‌پوشان ماندنی شد


علی پروین بعد از ظهر امروز با سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس دیدار کرد.

خبرگزاری فارس: علی پروین بعد از ظهر امروز با سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس دیدار کرد.

قبل از اتفاقات اخیر در باشگاه پرسپولیس، با استعفای یک‌باره سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پس از کناره‌گیری رویانیان، امروز علی پروین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دیداری با سعید شیرینی به مدت یک ساعت و نیم داشت.

 در این دیدار شیرینی گزارشی از وضعیت تیم داد و علی پروین نیز با وی در مورد برخی مسائل به گفت‌وگو پرداخت. در پایان پروین به شیرینی اعلام کرد که او باید در پست سرپرستی مسئولیت خود را دنبال کند و به پروین و باشگاه کمک کند.

پروین اعلام کرد: که ما نیامده‌ایم تا همه را عوض کنیم هرکس برای ما یک قدم بردارد ما از او تشکر می‌کنیم و همیشه برای او دعا می‌کنیم. شیرینی زحماتی برای باشگاه کشیده که ما در جریان آنها هستیم.


ویدیو مرتبط :
داستان پنالتی های سرخ پوشان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدایی کاپیتان از جمع سرخ‌پوشان؟



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

هافبک تیم پرسپولیس می‌گوید هیچ کسی از باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با او صحبت نکرده است.

محمد نوری در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت تیم پرسپولیس اظهار کرد: وقتی در تیم ثبات نباشد، نمی‌توانیم نتیجه خوبی کسب کنیم. الان پرسپولیس وضعیتی همچون سال قبل دارد. تکلیفش مشخص نیست و این موضوع در فصل نقل و انتقالات اگر ادامه‌دار باشد، به تیم ضربه می‌زند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا طلب‌تان را از باشگاه دریافت کرده‌اید گفت: من هنوز از باشگاه طلبکار هستم و پولی دریافت نکرده‌ام. وقتی به باشگاه پرسپولیس می‌روم نمی‌دانم با چه کسی باید در این‌باره صحبت کنم. کسی پاسخگوی من نیست. باشگاه مسئول مشخصی برای حل مشکلات مالی بازیکنان ندارد. متاسفانه مسائلی در باشگاه پرسپولیس وجود دارد که این مسائل باعث بروز مشکلات می‌شود. کسی هم پاسخگو نیست که چه زمانی این مشکلات حل خواهد شد.

وی اضافه کرد: در فصل گذشته مشکلات ما فقط معطوف به مسائل مالی نمی‌شد و در مسایل مدیریتی هم مشکلات داشتیم. امیدوارم اتفاقاتی که سال قبل رخ داد دیگر رخ ندهد و هرچه زودتر تکلیف پرسپولیس را مشخص کنند تا این تیم با قدرت در فصل نقل و انتقالات بازیکن جذب کند. وزارت ورزش می‌تواند با یک انتخاب خیلی خوب نگرانی‌های مردم را کم کند تا پرسپولیس هم زودتر تکلیف خود را بداند.

 

این تیم باید هرچه زودتر به یک آرامش و ثبات پایدار برسد تا در فصل آینده نتایج خوبی را کسب کند. مهم نیست چه ارگانی مسوولیت پرسپولیس را بر عهده دارد اما مهم این است که ثبات و آرامش در پرسپولیس وجود داشته باشد. باید با ایجاد ثبات و همین طور تلاش بازیکنان، خواسته‌های هواداران را برآورده کنیم.

نوری تصریح کرد: هرچقدر زمان را از دست بدهیم به ضرر ما خواهد بود. من از آینده خبر ندارم اما می‌دانم صرف زمان به سود پرسپولیس نیست.

نوری در ادامه به عملکرد خودش در فصل گذشته اشاره کرد و گفت: تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام دادم و با تمام وجود برای پرسپولیس بازی کردم. فکر می‌کنم هواداران از عملکرد من رضایت داشتند. برنامه‌ام برای سال بعد مشخص نیست اما اگر در پرسپولیس باشم باز هم با تمام وجود برای این تیم بازی می‌کنم. امیدوارم بتوانم انتظارات هواداران را برآورده کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا قرار است از پرسپولیس جدا شود، گفت: قرارداد من به پایان رسیده و تا این لحظه هیچ کسی از باشگاه پرسپولیس مذاکره‌ای با من نداشته است. فعلا پیشنهادات خارجی‌ام را بررسی می‌کنم اما همیشه اولویت اول و آخر من در ایران پرسپولیس بوده است. اصلا نمی‌دانم برنامه پرسپولیس برای فصل بعد چیست. همان طور که گفتم باید هرچه زودتر این تیم برنامه‌اش را مشخص کند.

اخبار ورزشی - ایسنا