اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شیرینی آدامسی در قنادی کیهان! +عکس


روزنامه کیهان در صفحه تیتر صفحه نخست خود به روند مذاکرات و توافق هسته ای در دولت روحانی اشاره کرد و در تیتری کنایه آمیز نوشت: «شیرینی آدامسی!چه دادیم و چه‌گرفتیم؟».

 برترین ها: روزنامه کیهان در صفحه تیتر صفحه نخست خود به روند مذاکرات و توافق هسته ای در دولت روحانی اشاره کرد و در تیتری کنایه آمیز نوشت: «شیرینی آدامسی!چه دادیم و چه‌گرفتیم؟».

به گزارش صبح بخیر؛ کیهان در ادامه نوشت است: در حالی که سرعت فزاینده دولت یازدهم برای اجرای تعهدات هسته‌ای حتی طرف غربی را به اعجاب وا داشته، آمریکایی‌ها علاوه بر تحمیل فشارهای مختلف به بهانه‌های واهی، قصد دارند تا با اجرای ناقص و نیم‌بند برجام، علاوه بر حفظ ساختار تحریم‌ها، راه نفوذ خود را در ایران هموار کنند.

در طی دو سال و نیمی که دولت یازدهم با طرف غربی پای میز مذاکره بر سر مسئله هسته‌ای نشست نه تنها تحریم‌های ظالمانه‌ای که از قبل بر ایران تحمیل شده بود لغو نشد بلکه طرف غربی با گستاخی و جسارت هر چه تمام در حین مذاکرات هسته‌ای بر تعداد و حجم تحریم‌های جمهوری اسلامی ایران افزود.

شیرینی آدامسیِ کیهان! +عکس


ویدیو مرتبط :
هنر شیرینی پزی و قنادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این عکس ها را به جای شیرینی بخورید!