اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شیاطین هم مظلوم واقع می شوند!


از دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2 بازی همزمان از ساعت 23:15 شروع شد که در مهم‌ترین دیدار تیم فوتبال منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان رئال مادرید بود که این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود رئال مادرید به پایان رسید. خبرگزاری فارس: از دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2 بازی همزمان از ساعت 23:15 شروع شد که در مهم‌ترین دیدار تیم فوتبال منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان رئال مادرید بود که این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود رئال مادرید به پایان رسید.

این بازی در حالی برگزار می‌شد که منچستر در بازی رفت موفق شده بود در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رئال مادرید را یک بر یک متوقف کند. همچنین رئال مادرید نیز با 2 پیروزی که برابر رقیب سنتی خود در ال‌کلاسیکو به دست آورده بود با روحیه‌ای مضاعف پا به میدان گذاشت.

اتفاق مهم در این بازی نیمکت نشینی وین رونی بود که فرگوسن ولبک را به این بازیکن ترجیح داده بود.

اولین اتفاق مهم در این نیمه ضربه سر نمانیا ویدیچ بود که با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد و در ادامه نیز توپ توسط لوپز دروازه‌بان رئال مادرید روی خط دروازه متوقف شد و وارد دروازه نشد و نیمه اول نیز با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در اوایل نیمه دوم و در دقیقه 48 در شلوغی محوطه جریمه رئال مادرید این سرخیو راموس دافع رئال مادرید بود که منچستر یونایتد را یک بر صفر پیش انداخت.

پس از دریافت گل، رئال مادرید حملات زیادی را روی دروازه منچستر تدارک دید که در این میان داور نیز با اخراج نانی در دقیقه 56 به قوهای سپید کمک کرد تا رئالی‌ها با انگیزه بیشتری به حملات خود ادامه دهند. این حملات بالاخره جواب داد و لوکا مودریچ با شوتی دیدنی در دقیقه 56 گل تساوی را وارد دروازه منچستر کرد و 3 دقیقه بعد رونالدو گل دوم رئال را زد. گلی که رونالدو نیز پس از به ثمر رساندن آن خوشحالی نکرد تا ادای دینی کرده باشد نسبت به تیم و مربی سابق خود.

در پایان نیز حملات منچستر یونایتد روی دروازه رئال نتیجه‌ای نداد تا رئال مادرید در مجموع دو بازی با نتیجه 3 بر 2 بر منچستر غلبه کرده و به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

در این بازی پاتریس اورا و کریک از منچستر و آربلوا و کاکا از داور کارت زرد دریافت کردند. نانی نیز در دقیقه 56 با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شد.


ویدیو مرتبط :
زنجانی: من مظلوم واقع شدم!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مایلی کهن: دوپینگی ما مظلوم واقع شد


سرمربی پیشین صبا می گوید در هفته های پایانی نیم فصل اول داوری ها علیه تیم او بوده است.

خبرآنلاین: سرمربی پیشین صبا می گوید در هفته های پایانی نیم فصل اول داوری ها علیه تیم او بوده است.

محمد مایلی کهن که بعد از ظهر دوشنبه از سمت خودش در صبای قم برکنار شد امشب مهمان برنامه نود بود.او در پاسخ به این سوال فردوسی پور که چرا از صبا اخراج شدید این واکنش را نشان داد:«این طبیعت فوتبال است.ما تقریبا در 4 بازی در دقایق آخر گل خوردیم.ضمن اینکه اشتباهات داوری هم در هفته های اخیر به ضرر ما تمام شد.شما صحنه بازی آخر ما را ببینید.دروازه بان ما به سمت دیگری رفته بود اما داور پنالتی گرفت.»

مایلی کهن وقتی در برنامه نود فهمید که اعتراض هایش به داور بازی اشتباه بوده است گفت:«من مایلی کهن هم حق دارم که اشتباه کنم.اما آقایانی هستند که سالها دارند اشتباه می کنند.آنهایی که خودشان را پروفسور داوری می دانند چطور؟داوران من مایلی کهن را با این همه سابقه وقتی یک بار اعتراض کردم اخراج می کند آن وقت به بعضی ها فقط تذکر می دهند.»دراین لحظه فردوسی پور گفت منظور شما علی دایی است که او گفت:«من به طور کلی می گویم.سالهاست که این اشتباهات دارد رخ می دهد،اعتراض ها می شود اما با کسی برخورد نمی کنند.من از داور بازی مان عذر می خواهم و باید کمی خویشتن داری می کردم.»

عادل دوباره از او پرسید که چه زمانی فهمیدید اخراج شده اید که مایلی کهن گفت:«آقای نجاتی با من تماس گرفتند و ابتدا رویشان نمی شد به من بگویند که اخراج شده ام.اما دوباره تماس گرفتند و گفتند اخراج شده ام.من از آنها تشکر کردم.»

ادامه حرف های مایلی کهن به بحث دوپینگ بازیکن صبا کشیده شد که او گفت:«دوپینگی ما مظلوم واقع شد.برخی از دوستان از جک 3D استفاده کرده بودند و محروم نشدند.مهدی حسینی چون بازیکن صبا بود و پشتوانه ای نداشت ضر به خورد.شک نداشته باشید که اگر بازیکن تیم دیگری بود با او خویشتن داری می کردند یا اینکه لاپوشانی می کردند.»

مایلی کهن در پایان با کنایه به برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال گفت:«من در پایان باید بگویم که برخی از آقایان گفته اند ما داریم در فدراسیون مجانی کار می کنیم.ما چه کسی را باید ببینیم که شما دیگر مجانی کار نکنید؟این را هم بگویم که من از فوتبال بیرون نمی روم و دراین فوتبال خواهم ماند.»