اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شگردهای عجیب فروش خانه/ فروش خانه با اسب و استفاده از برندهای خاص



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

با توجه به رکود شدید در بازار مسکن، بسیاری از افراد برای به فروش رساندن ملک‌هایشان دست به تبلیغات عجیبی می‌زنند و با شیوه‌های خاصی ملک‌هایشان را برای فروش آگهی می‌کنند، با این حال حتی گاهی با این شیوه‌ها هم ملک‌هایشان به فروش نمی‌رود.

چند سالی است که رکود، شدیداً بازار مسکن را تحت تاثیر خود قرار داده، به صورتی که بسیاری از افراد با گذشت مدت زمان زیادی از به فروش گذاشتن ملک‌شان، هنوز موفق به این کار نشده‌اند؛ از این رو در این چند سالی که بازار مسکن راکد است، پدیده‌های جالبی در بازار مسکن دیده‌ می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز، برخی از افراد بعد از چند مرتبه‌ای آگهی دادن به روزنامه و سپردن ملک‌شان به دست مشاوران املاک، موفق نشده‌اند که آن را به فروش برسانند، از این رو به صورت دست‌نویس، شروع به تبلیغ ملک خود کرده‌اند و آن را به دیوارهای گوشه و کنار شهر چسبانده‌اند.

همچنین در بسیاری از شهرهای شمالی ایران، افراد به صورت اقساطی آپارتمان‌ها و ویلاهای خود را برای فروش گذاشته‌اند و همچنین در بسیاری دیگر از شهرها، به ویژه تهران، برخی افراد، خانه‌های خود را با قیمت‌هایی پایین‌تر از واقعیت می‌فروشند یا به اصطلاح به حراج می‌زنند.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

یکی‌دیگر از روش‌های جالبی که فروشنده یک ویلا در زیباکنار  برای فروش ملک خود در نظر گرفته، به فروش رساندن ویلای خود به همراه اسب است، او در آگهی فروش ویلا، نوشته است: «فروش ویلا در زیباکنار به همراه یک راس اسب»؛ البته نکته جالب اینجاست که حتی با این تبلیغ نیز بعد از گذشت یک سال این ملک به فروش نرسیده و این نشان‌دهنده این است که خلاقیت‌‌های جدید در تبلیغات ملک‌ها نیز چندان جواب‌گوی این رکود حاکم بر بازار مسکن نیست.

اما این رکود به حدی شدید شده که به تازگی حتی مشاوران املاک نیز با استفاده از سیستم‌های پیامکی، شروع به تبلیغ واحدهای فروشی می‌کنند، اما یکی از آنها که قابل توجه به نظر می‌رسد، این‌گونه نوشته است: «آغاز فروش لاکچری‌ترین آپارتمان شمیران، برند بخرید».

این مشاور با آوردن نام برند، سعی در جلب مشتری دارد، که بنابر گفته خود او مفهوم برند در ساختمان‌های مسکونی، معمولاً به برج‌هایی داده می‌شود که سازنده و آرشیتکت آنها شناخته شده باشد، به صورتی که خریداران با شنیدن نام سازنده، کار او را معتبر و با ارزش بدانند.  قیمت این ساختمان‌ها معمولاً متری سه تا چهار میلیون تومان گران‌تر از سایر ساختمان‌های مشابه خود هستند.

به نظر می‌رسد این تبلیغات عجیب و خاص، نشان‌دهنده رکود شدیدی است که بر بازار مسکن حاکم شده و نشان می‌دهد فروشندگان در این شرایط سخت به هر نحوی سعی در به فروش رساندن ملک‌شان دارند.

 

اخبار اقتصادی - اقتصادنیوز

 


ویدیو مرتبط :
فروش خانه اجاره ای - نکات حقوقی و آموزشی اجاره خانه و آپارتمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فروش خانه ای عجیب در داخل صخره + عکس


خانه ای عجیب که در داخل یک صخره قرار دارد، به ارزش 3.5 میلیون دلار در معرض فروش قرار گرفت.

صبح بخیر: خانه ای عجیب که در داخل یک صخره قرار دارد، به ارزش 3.5 میلیون دلار در معرض فروش قرار گرفت.

به گزارش صبح بخیر، این خانه زیبا و حیرت آور در فلاتی 23 هکتاری در شهر "مالیبو" ایالت کالیفرنیای آمریکا قرار دارد و در حال حاضر با مبلغ 3.5 میلیون دلار به معرض فروش گذاشته شد!

جزئیاتی از صاحب این خانه و اینکه این خانه را چه کسی بنا کرده است، منتشر نشده است.