اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شگردهای عجیب سارقان مسافر برنما لو رفت



رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان، از دستگیر دو سارق به عنف تحت عنوان مسافربر در شهر اهواز خبر داد .

شگردهای عجیب سارقان مسافر برنما لو رفتسرهنگ حفیظ الله خواجوی رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف تحت عنوان مسافربر در سطح شهر اهواز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی، دو سارق به عنف را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند .

سرهنگ خواجوی با بیان اینکه سارقان تحت عنوان مسافربر با شگردهای خاص و عجیب اقدام به سرقت از مسافران می کردند ، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند .

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان به شهروندان توصیه کرد در سفرهای درون شهری از وسایط نقلیه عمومی استفاده نمایید و در صورتی که از حضور در خودرو احساس خطر کردند در نخستین فرصت ممکن و به بهانه ای از خودرو پیاده شده و یا به طریقی به خودرو های دیگر علامت بدهند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
حمله عجیب سارقان به بانک با لیفتراک در انگلستان!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری سارقان مسلحی كه از مسافر یك اتوبوس ۹ كیلوگرم طلا دزدیدند



 

 

دستگیری سارقان مسلحی كه از مسافر یك اتوبوس ۹ كیلوگرم طلا دزدیدند

رییس پلیس آگاهی كردستان از دستگیری سارقان مسلحی كه حدود ۹ كیلوگرم طلا را از فردی در اتوبوس شهری سنندج ـ اصفهان به سرقت برده بودند، خبرداد.

 

سرهنگ احمدی تبار در تشریح جزئیات این خبر گفت: در جریان وقوع سرقت مسلحانه حدود ۹ كیلوگرم طلا از فردی، كارآگاهان پلیس با توجه به اهمیت موضوع وارد عمل شده و با استفاده از منابع اطلاعاتی، تحقیق از طلافروشان و مسافران اتوبوس و چهره نگاری، مشخص شد سارقان پس از سرقت به یكی از باغ های اطراف محل رفته و در آنجا مخفی شده اند.

وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یك عملیات غافلگیرانه یكی از سارقان با هویت «خ ـ م» را به همراه مالك خانه دستگیر كردند كه در بازرسی از محل مبلغ چهار میلیون وجه نقد كشف شد.

رییس پلیس آگاهی استان كردستان تصریح كرد: پس انتقال متهمان به پلیس آگاهی، ابتدا منكر انجام هرگونه جرمی شدند اما در نهایت یكی از آنان لب به اعتراف گشود و بر اساس گفته های وی «خ ـ م» به همراه شخص دیگر به هویت «پ ـ الف» اقدام به سرقت مسلحانه طلا كرده اند كه با هماهنگی وی مقادیری از طلا را در تهران به مبلغ ۸۲ میلیون تومان به فروش رسانده است.

احمدی تبار با بیان اینكه در ادامه تحقیقات دو متهم دیگر با هویت «پ ـ الف» و «ك» دستگیر شدند افزود: در بازرسی از مخفی گاه آنان چهار كیلوگرم طلا و مبلغ ۴۷ میلیون تومان وجه نقد كشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: با دستگیری چهار سارق مسلح و كشف و ضبط حدود هفت كیلوگرم طلا و مبلغ ۴۷ میلیون تومان وجه نقد و سه قبضه اسلحه، متهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند..../ ایسنا