اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شکیرا در شبکه سه!


در بازی پنجشنبه شب دو تیم اسپانیا و ایتالیا که به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شد هنگامی که جرارد پیکه بازیکن تیم اسپانیا پنالتی خود را به گل تبدیل کرد تلویزیون برخلاف رسم معمول شادی تماشاگران زن را بلافاصله نشان داد.

کافه سینما: در بازی پنجشنبه شب دو تیم اسپانیا و ایتالیا که به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شد هنگامی که جرارد پیکه بازیکن تیم اسپانیا پنالتی خود را به گل تبدیل کرد تلویزیون برخلاف رسم معمول شادی تماشاگران زن را بلافاصله نشان داد.

نکته جالب اما آنجا بود که این تماشاگر شاد وخوشحال کسی نبود جز شکیرا، خواننده ی محبوب لاتین.


ویدیو مرتبط :
شکیرا در شبکه 3 (کاملا واقعی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شبکه سه، گوش شبکه دو را در برنامه زنده پیچاند



 

شبکه سه، گوش شبکه دو را در برنامه زنده پیچاند

 

شب گذشته اتفاقات جالبی در برنامه زنده هفت رخ داد که انتقاد نرم از فریبرز عرب​نیا و گزارش سینمایی شبکه دوم سیما از آن جمله بود.

برنامه هفت شب گذشته در گزارشی بی سابقه، گزارش همکاران خود در شبکه دوم سیما در خصوص بی رونقی سینماهای پایتخت را مورد انتقاد قرار داد.

بنابراین گزارش بعد از پخش بخش​هایی از گزارش بخش خبری ۲۲.۳۰ که هفته گذشته به بررسی وضعیت سینمای ایران با حضور جواد شمقدری و سعید مستغاثی پرداخت، مجری برنامه هفت گفت؛ یک حاشیه از هفته گذشته تماشا کنید. در این گزارش تصویری با نمایش سینماهای خالی مرکز تهران، بوفه​های خالی و همچنین بی نظمی و آلودگی موجود در این سینماها، بی علاقگی مردم به سینما رفتن در کنار بی توجهی مسئولان به سینماها مورد تاکید قرار گرفته بود اما برنامه هفت با پخش گزارش​هایی از پردیس​های سینمایی و صف​های متراکم مردم برای حضور درسینما، این گزارش را با عنوان «بد نیست نیمه پر لیوان را هم نگاه کنیم» زیر سوال برد.

پس از پخش این بخش، فریدون جیرانی با انتقاد از این گزارش، گفت: زمانی سینماهای میدان​های انقلاب، شهدا، امام حسین(ع) و ولی عصر(عج) مرکز توجه سینما دوستان بودند اما اکنون پردیس های سینمایی جای خود را در بین مردم باز کرده​اند و اینطور نیست که مردم با سینماها قهر کرده باشند، آنها پردیس​های سینمایی که در تمام جهان وجود دارند و مورد علاقه مردم هستند؛ می​پسندند و این اشکال به تغییر کاربری این سینماها بر می​گردد که می​تواند انجام شود.

به گزارش «۲۴»، در برنامه شب گذشته حسین یاری بازیگر فیلم سعادت آباد میهمان این برنامه بود، که در انتقادی ظریف، بدون اینکه از بازیگری نام ببرد، عبارت «بازیگر کامل» را بی معنی دانست و گفت: من علاقه خاصی به شخص مطرح کننده این عبارت دارم اما بازیگر که انسان کامل نیست تا او را با تعریف بازگیر کامل معرفی کنیم!

یاری همچنین در این برنامه گفت: من معنای بازیگر مولف را هم متوجه نمی​شوم، یعنی چه که یک بازیگر بگوید من بازیگر مولف هستم! یعنی مولفه​های بازیگری​اش در همه فیلم​ها ثابت است؟ این که دیگر با بازیگری همخوانی ندارد و تکرار یک بازیگر می​شود.../۲۴آنلاین