اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شکنجه یک موزیسین به اتهام نواختن کیبورد



اعضای گروه داعش در لیبی ابزار ابزار و آلات موسیقی را به آتش كشیدند.

به گزارش "العربیه"، از نظر آنان این ابزارآلات مغایر با آموزه ‌های اسلام هستند. پیشتر نیز عکس‌هایی از شکنجه یک موزیسین به اتهام نواختن کیبورد منتشر شده بودند. داعش این نوازنده را به اقدام تهاجمی علیه مسلمانان متهم کرده بود! داعش علاوه بر سوزاندن سازهای موسیقی پیش از این جعبه های سیگار و تلفن های همراه را نیز سوزانده بود و استفاده کنندگان از آن ها را به قصد عضو و یا زدن سر تهدید کرده بود.

 

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 اخبار بین الملل -  بهار نیوز 


ویدیو مرتبط :
شکنجه شهروند سوریه ای به اتهام همکاری با دولت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خلبان توپولف در مظان اتهام است



 

در رابطه با پرونده سقوط هواپیمای توپولف منتظر اعلام نظر کمیسیون بررسی سوانح سازمان هواپیماییکشوری هستیم.


محمود ذوقی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد؛ با اعلام نظر این کمیسیون ما می توانیم رسیدگی قضایی خود را جدی تر دنبال کنیم، اما با توجه به اینکه خوشبختانه این حادثه هوایی کشته نداشت، کار قضایی زیادی در این پرونده وجود ندارد.



وی ادامه داد؛ در حال حاضر خلبان در مظان اتهام است اما هنوز نمی توانیم به طور قاطع نظر خود را اعلام کنیم و سازمان هواپیمایی کشوری باید در این رابطه نظر بدهد.



ذوقی خاطرنشان کرد؛ متاسفانه نظرات کمیسیون خیلی دیر به دست ما می رسد و در حادثه قبلی فرودگاه مشهد یک سال طول کشید تا کمیسیون بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری نظر خود را اعلام کند.



وی با بیان اینکه بازپرس پرونده موضوع را به این کمیسیون ارجاع داده است، افزود؛ در این گونه حوادث معمولاً رضایت مصدومان توسط شرکت هواپیمایی گرفته و دیه های آنها پرداخت می شود.



دادستان مشهد با رد این موضوع که به دلیل روسی بودن خلبان نمی توان علیه وی اعلام جرم کرد، گفت؛ بنا به تشخیص بازپرس می توان برای خلبان قرار تامین صادر کرد و هیچ فرقی نمی کند که ملیت وی چیست.

 

 

 

 






روزنامه اعتماد (www.etemaad.ir)