اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شکنجه معتادان برهنه با ضربات شلنگ و میله آهنی/ دو مدیر دستگیر شدند



دادستان عمومی و انقلاب ملارد از بازداشت دو تن از مدیران یکی از مراکز بازپروری معتادان دراین شهرستان ملارد خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جبله گقت: پس از دریافت گزارشی ، از شکنجه و آزار روحی برخی از مددجویان در یکی از کمپهای شهرستان ملارد ، بازدید سرزده ای از این مرکز انجام شد.
 
وی افزود : در این بازدید مشاهده شد که مدیران کمپ برای ترک اعتیاد مردی پنجاه ساله را برهنه کرده و ان را با ضربات شلنگ و میله فلزی مورد آزار و اذیت و شکنجه بدنی و روحی قرار می دهند .
 
وی گفت : در بررسی های تکمیلی مشخص شد که تمامی این مددجویان مورد آزار و اذیت و شکنجه قرار گرفته و آثار شکنجه در بدن آنها مشهود است .
 
دادستان عمومی و انقلاب ملارد اضافه کرد : دو مدیر شکنجه گر این کمپ بازداشت و روانه زندان شدند و این کمپ هم به علت شکنجه بدنی و روحی مددجویان پلمپ شد.
 
جبله گفت: افراد آسیب دیده این کمپ به درمانگاه انتقال یافته و 25 مددجوی دیگر برای ادامه درمان به یک مرکز دیگر ترک اعتیاد منتقل شدند.


  اخبارحوادث  - باشگاه خبرنگاران 


ویدیو مرتبط :
رکورد خم کردن بیشترین تعداد میله های آهنی با سر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پدر بی‌رحم دستگیر شد/قتل نوزاد 25 روزه با میله آهنی



پدر بی‌رحم دستگیر شد/قتل نوزاد 25 روزه با میله آهنی

پدری که با یک میله آهنی نوزاد 25 روزه‌اش را به قتل رساند، توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر شد.

حوادث - به گزارش  باشگاه خبرنگاران؛  در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل نوزاد، بلافاصله این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
ماموران پلیس آگاهی شهرستان سرخس به محل عزیمت و فوت نوزاد 25 روزه به هویت علی اصغر را مشاهده کردند.
 
در تحقیقات اولیه مشخص شد والدین این کودک به علت اختلافات خانوادگی شروع به مشاجره کرده که پدر نوزاد پس از مصرف مواد با میله آهنی شروع به ضرب و شتم مادر می‌کند.
 
در همین حین نوزاد از خواب پریده و شروع به گریه کرده و پدر بلافاصله با میله آهنی به سر نوزاد زده و او را به سویی پرت می‌کند که متاسفانه نوزاد پیش از رسیدن اورژانس به محل فوت کرد.

جسد نوزاد به پزشکی قانونی منتقل شد و علت اصلی مرگ اصابت جسم سخت به سر نوزاد اعلام شد.
ماموران پلیس آگاهی بلافاصله مخفیگاه متهم را شناسایی و پدر نوزاد را به منظور انجام بازجویی‌های تخصصی به پلیس آگاهی انتقال دادند./باشگاه خبرنگاران