اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شکنجه مرگبار سارق با جریان برق



شکنجه مرگبار سارق با جریان برق

سارق سابقه دار که برای شکنجه دوست خود او را با جریان برق به قتل رسانده بود پس از دستگیری جزئیات جنایت خود را فاش کرد.

حوادث - به گزارش مهر، ساعت 8:30 ، 21 خرداد امسال مرگ مشکوک مردی از سوی ماموران حراست بیمارستان فیاض بخش به کلانتری 151 یافت آباد اطلاع داده شد.

در ادامه تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شده و دریافتند مرد 31 ساله به نام امیر بر اثر برق گرفتگی جان باخته است.

سه مرد جوان به نام های ابوذر، حسین و جعفر که امیر را به بیمارستان منتقل کرده بودند برای تحقیقات به کلانتری منتقل شده که در بازجویی های اولیه مدعی شدند امیر هنگام سرقت کابل برق در خیابان هلال احمر دچار برق گرفتگی شده و جان باخته بود.

 

به دلیل اینکه فوت او مشکوک بود رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و ماموران کلانتری در بررسی های خود دریافتند زمان حادثه یکی از دوستان امیر به نام مراد که از سارقان سابقه دار است در محل حادثه حضور داشته است.28 خرداد مراد در بزرگراه آزادگان دستگیر و به حضور خود در محل حادثه اذعان کرد.

 

با توجه به حساسیت ماجرا رئیس کلانتری به تحقیق از چهار متهم پرداخت که سرانجام یکی از آنها لب به اعتراف گشود و با تشریح جزئیات قتل امیر گفت: روز حادثه در حال مصرف مواد مخدر بودیم که مراد مدعی شد امیر لپ تاپ و گوشی تلفن همراه او را سرقت کرده است به همین خاطر برای اینکه محل لوازم سرقت شده را لو بدهد مراد دست و پای او را بست و یک سیم برق به گردنش وصل کرد.

امیر التماس می کرد که او را رها کنیم اما مراد کابل را به برق وصل کرد و باعث مرگ او شد. در ادامه او را به بیمارستان منتقل کرده و در طول راه نقشه سرقت کابل برق و مرگ امیر در جریان آن را طراحی کردیم.

 

سرهنگ عطاء الله سینکایی رئیس کلانتری 151 یافت آباد با تایید این خبر به مهر گفت: متهمان پس از اعتراف به جرم خود با قرار قانونی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند./مهر

 

 

 


ویدیو مرتبط :
+18 برق گرفتگی مرگبار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرار مرگبار سارق کابل برق



اخبار حوادث - فرار مرگبار سارق کابل برق

سارق حرفه‌ای کابل برق در جریان فرار از دست پلیس، با مرد میانسالی تصادف کرد و مرگ او را رقم زد .

شامگاه نوزدهم تیرامسال مرد جوانی در حوالی یکی از روستاهای اطراف شهرستان گرگان، با مرد مجروحی در کنار جاده روبه رو شد که بسختی نفس می کشید. او بلافاصله پلیس را در جریان قرار داد که با حضور ماموران و آمبولانس اورژانس در محل، مرد مجروح به بیمارستان منتقل شد اما به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد. در محل حادثه نیز یک دستگاه موتورسیکلت کشف و برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

ماموران با بررسی پرونده افراد ناپدید شده موفق شدند هویت مرد میانسال به نام حسین را شناسایی کنند که آنها در تحقیقات مدعی شدند موتورسیکلت کشف شده متعلق به حسین نیست. در بازرسی موتور نیز ابزار سرقت کابل برق کشف شد که ماموران احتمال دادند ضارب حسین از سارقان کابل برق است.

در ادامه جستجوها کارآگاهان سرنخ هایی به دست آوردند که نشان می داد آخرین مالک موتورسیکلت زنی بوده که آن را برای پسرش خریده و در روستایی در گرگان زندگی می کند.

این زن به پلیس آگاهی فراخوانده شد و در بازجویی ها گفت: شب حادثه موتور در اختیار یکی از اهالی روستا به نام هادی بود. او یک روز بعد به خانه ما آمد و مدعی شد که سارقان به او حمله کرده و موتورسیکلت را سرقت کرده اند. سرانجام شامگاه جمعه هادی دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی لب به اعتراف گشود.

سرهنگ محمدرضا اکبری، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان دراین باره به جام جم گفت: در تحقیقات مشخص شد او سابقه دار بوده و پس از آزادی از زندان نیز چهار مرتبه به دزدی سیم و روشنایی دست زده و شب حادثه نیز کمی سیم دزدیده و در حال فرار از دست پلیس بوده که با مرد میانسال تصادف کرده و از محل گریخته بود.

 

اخبار حوادث - جام جم