اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شکست لاس‌پالماس در حضور شجاعی


تیم فوتبال لاس پالماس در دیداری خارج از خانه شکست خورد.

خبرگزاری فارس: از هفته سیزدهم لیگ دسته دوم اسپانیا، تیم فوتبال هرکولس میزبان لاس‌پالماس بود که مسعود شجاعی ملی‌پوش کشورمان را در اختیار دارد.

این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود هرکولس به پایان رسید.

مسعود شجاعی در این دیدار دیدار 90 دقیقه کامل در ترکیب تیمش حضور داشت.

لاس پالماس با این شکست در امتیاز 20 باقی ماند و هرکولس 12 امتیازی شد.


ویدیو مرتبط :
گلزنی شجاعی در لاس پالماس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست لاس پالماس در حضور شجاعی


لاس پالماس در حضور مسعود شجاعی برابر رئال مادرید کاستیا شکست خورد تا به رده چهارم جدول سقوط کند.

ایسنا: لاس پالماس در حضور مسعود شجاعی برابر رئال مادرید کاستیا شکست خورد تا به رده چهارم جدول سقوط کند.

سی و نهم رقابت‌های لیگ دسته دو اسپانیا شب گذشته (یکشنبه) با برگزاری پنج دیدار به پایان رسید که در حساس‌ترین بازی‌ها لاس پالماس که مسعود شجاعی را در اختیار دارد، در خانه برابر رئال مادرید کاستیا با نتیجه‌ سه بر دو شکست خورد تا با یک پله سقوط در جدول رده‌بندی در مکان چهارم قرار گیرد.

مسعود شجاعی در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفت، اما از دقیقه‌ 60 جای خودش را به بنجا زننده یکی از گل‌های تیمش داد.

این آخرین بازی مسعود شجاعی برای لاس پالماس در رقابت‌های این فصل لیگ دسته دو اسپانیا بود. شجاعی قرار است به زودی به اردوی تیم ملی فوتبال ایران در اتریش اضافه شود.

لاس پالماس با شکست در این دیدار 60 امتیازی باقی ماند و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به بارسلونای B در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت.