اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شکست سپاهان به جبرئیل سیسه


بازی سپاهان ایران و الغرافه قطر از ساعت 18:45 در ورزشگاه جاسم بن حمد آغاز شد که در پایان نماینده قطر با نتیجه سه بر یک از پس سپاهان بر آمد.

سپاهان در دومین دیدار لیگ قهرمانان به سختی برابر الغرافه قطر شکست خورد.

به گزارش ایسنا، بازی سپاهان ایران و الغرافه قطر از ساعت 18:45 در ورزشگاه جاسم بن حمد آغاز شد که در پایان نماینده قطر با نتیجه سه بر یک از پس سپاهان بر آمد.

جبرئیل سیسه بازیکن فرانسوی و باتجربه الغرافه که از امیدهای گلزنی این تیم به حساب می‌آید اولین کرنر بازی را در دقیقه 3 زد که فرشید طالبی آن را دفع کرد. یک دقیقه بعد نیز شوت محرم نویدکیا با اختلاف اندکی از کنار دروازه الغرافه بیرون رفت.

امید جهان آریان در دقیقه 5 روی اشتباه مدافعان الغرافه با دروازه‌بان حریف تک به تک شد اما ضربه خود را با بی‌دقتی به بیرون زد.

اما در دقیقه 13 احسان حاج صفی با ارسال کرنر علی احمدی را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن اولین گل بازی را به ثمر رساند. این در حالی بود که جبرئیل سیسه سه دقیقه بعد گل تساوی الغرافه را روی اشتباه مدافعان سپاهان وارد دروازه نماینده ایران کرد.

در ادامه، آفسایدگیری‌های خوب شاگردان کرانچار مانع از گلزنی سیسه شد و پاس‌های عمقی نویدکیا نیز بارها خط دفاعی الغرافه را تهدید کرد.

در پایان تلاش‌ بازیکنان دو تیم بی‌نتیجه ماند تا پایان نیمه نخست با تساوی یک بر یک برسد.

دو تیم با آغاز نیمه دوم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و جبرئیل سیسه در دقیقه 47 توسط مدافع سپاهانی در محوطه جریمه سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در ادامه نیز اصفهانی‌ها چند حمله ترتیب دادند اما گلی حاصل نشد.

ننه بازیکن شماره 10 الغرافه در دقیقه 53 از روی ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه شوت محکمی و کات‌داری را به سمت دروازه سپاهان فرستاد اما گردان آن را دفع کرد.

ننه که بازیکن تاثیرگذاری در بازی امروز بود در دقیقه 58 از ناحیه راست زمین سپاهان ارسالی را روی دروازه انجام داد و جبرئیل سیسه که یارگیری نشده بود با ضربه سر توپ را وارد دروازه گردان کرد تا الغرافه با یک گل از سپاهان پیش بیفتد. در ادامه شاگردان کرانچار تلاش بسیاری برای به تساوی کشاندن بازی انجام دادند اما در یکی از این موقعیت‌ها خلعتبری در دقیقه 71 و در فاصله دو متری دروازه نتوانست گل بزند. همچنین امید ابراهیمی در دقیقه 72 در محوطه جریمه الغرافه سرنگون شد اما داور بازی اعتقادی به ضربه پنالتی نداشت.

با این تصمیم داور، خلعتبری به شدت به قضاوت این صحنه اعتراض کرد. بازیکنان سپاهان در ادامه نیز جلو کشیدند و حملات متعددی را روی دروازه الغرافه تدارک دیدند. کرانچار نیز خط حمله تیمش را با اضافه کردن غلامی تقویت کرد. این بازیکن در بدو ورودش به زمین گل هم زد اما داور باز هم به نفع الغرافه سوتش را به صدا درآورد و گل غلامی را مردود اعلام کرد.

در ادامه نیز در حالی که بازیکنان سپاهان برای گل جلو کشیده بودند، عبدالله صدیق گل سوم الغرافه را به ثمر رساند تا نماینده ایران در دومین گام شکست بخورد.


ویدیو مرتبط :
سوپر گل زیبای جبرئیل سیسه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رستگاری استقلال با ضربه سر ساموئل و گلزنی مجیدی/شکست سپاهان با درخشش سیسه و نِه‌نِه



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا

رستگاری استقلال با ضربه سر ساموئل و گلزنی مجیدی/آبی‌ها به صدر رفتند

تیم فوتبال استقلال توانست در ورزشگاه آزادی العین را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی تیم استقلال از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی به مصاف العین امارات رفت.

این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

شاگردان امیر قلعه نویی در نیمه اول در شرایطی که در بعضی دقایق تحت تاثیر بازی تاکتیکی رقیب اماراتی خود بودند سعی داشتند که دروازه العین را باز کنند اما حملات این تیم به اندازه کافی خطرناک نبود و در نهایت بدون باز شدن دروازه حریف به رختکن رفتند.

در جریان این مسابقه در نیمه اول با توجه به اینکه آرزه مهاجم آبی ها بازی خوبی از خود نمایش نداد و ظاهرا هم مصدوم شده بود، در دقیقه 35 تعویض شد و فرهاد مجیدی که روی نیمکت نشسته بود به میدان آمد.

در نیمه دوم آبی پوشان و تیم العین بازی بهتری از خود نشان دادند. فرهاد مجیدی با شوت محکمی که به سمت دروازه العین در دقیقه 59 زد خطرناک ترین حمله استقلال را رقم زد.

در دقیقه 65 جی لویید ساموئل مدافع سیه چرده استقلال توانست با یک ضربه زیبا دروازه العین را باز کند.

در ادامه مسابقه بار دیگر در دقیقه 73 توسط فرهاد مجیدی استقلال به گل دوم رسید.

تیم العین بعد از دریافت این دو گل حملات مختلفی را روی دروازه استقلال ایجاد کرد که آنها را از دست داد.

داوری این مسابقه بر عهده کوالنکو از ازبکستان بود. وی به امیر حسین صادقی از استقلال و کمبو و محمد الرحمان از العین کارت زرد نشان داد.

تیم استقلال با این پیروزی 4 امتیازی شد و به صدر رفت. تیم العین نیز 3 امتیازی باقی ماند.

تیم های الریان قطر و الهلال عربستان دو تیم دیگر این گروه از ساعت 21 به مصاف هم می روند.

تیم استقلال در بازی اول خود مقابل الریان در قطر به تساوی 3 بر 3 رسیده بود.

ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، ساموئل، امیرحسین صادقی، جواد نکونام، مجتبی جباری، سیاوش اکبرپور، پژمان منتظری، هاشم بیک‌زاده، فرزاد حاتمی( 45- آرش برهانی)، علی حمودی و آرزه(35- فرهاد مجیدی)

سرمربی: امیر قلعه نویی

شکست سپاهان با درخشش سیسه و نِه‌نِه/طوفان زرد در چنگال یوزپلنگ‌ها

 سپاهان در دیدار دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الغرافه قطر شکست خورد.

در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سپاهان از ساعت 19:45 به مصاف الغرافه قطر رفت.

این دیدار در نهایت با شکست 3 بر یک به سود الغرافه به پایان رسید. 

در این دیدار علی احمدی 13 برای سپاهان و جبرئیل سیسه 17 و 58 و مجدی 92 برای الغرافه گلزنی کردند.

مسابقه از سوی هر 2 تیم بسیار هجومی دنبال می شد. سپاهان با وجود اینکه در این دیدار مهمان بود نمایش بسیار خوبی داشت و در بسیاری از دقایق نسبت به حریف خود برتری داشت. شاگردان کرانچار بارها از ضعف عمق دفاعی الغرافه استفاده کردند و خود را در موقعیت های خوبی قرار دادند که نتوانستند از این فرصت‌ها استفاده کنند.

سیسه و نِه‌نِه 2 بازیکن فرانسوی الغرافه نقش بسزایی در بازی الغرافه داشتند و بارها با حرکت های خود روی دروازه نماینده ایران خطر ساز شدند.

در دقیقه 72 امید ابراهیمی و 82 علی احمدی درون محوطه جریمه سرنگون شدند که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. داور کمی با الغرافه مهربان بود.  سپاهانی به این 2 تصمیم داور اعتراض داشتند. همچنین سپاهان در دقیقه 83 توسط محمد غلامی به گل رسید که داور اعتقاد داشت مهاجم سپاهان خطا کرده و این گل را مردود اعلام کرد.

با این شکست سپاهان 3 امتیازی ماند و الغرافه نیز 3 امتیازی شد با توجه به این نتیجه نماینده ایران صدر را از دست داد و به رده سوم جدول سقوط کرد. داور کره ای این مسابقه لی مین هو  به لورانس کوایه، فهد الشماری و قاسم برهان از الغرافه و علی احمدی و احسان حاج صفی از سپاهان کارت زرد نشان داد.

سپاهان با ترکیب شهاب گردان، فرشید طالبی، محمدعلی احمدی، محرم نویدکیا، جواهیرسوکای، امید ابراهیمی، حسن جعفری (83 محمد غلامی)، احسان حاج‌صفی، امین جهان عالیان، احمد جمشیدیان (66حسین پاپی) و محمدرضا خلعتبری به میدان رفت./فارس