اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شکست بدموقع پرسپولیس برابر گسترش


پرسپولیس در ادامه روند ناکامی‌های خود در تبریز مقابل گسترش فولاد هم شکست خورد.

ایسنا: پرسپولیس در ادامه روند ناکامی‌های خود در تبریز مقابل گسترش فولاد هم شکست خورد.

دیدار تیم‌های فوتبال گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس از ساعت 14:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد و در پایان گسترش با یک گل حریف خود را شکست داد.

در دقیقه 8 جابر انصاری با انجام یک حرکت تکنیکی دفاع پرسپولیس را پشت محوطه این تیم جا گذاشت اما شوتش آرام بود و از کنار دروازه نیلسون به بیرون رفت.

در دقیقه 17 پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد که پس از یک رفت و برگشت توپ به صادقیان رسید و ارسال خطرناک این بازیکن روی تیر افقی دروازه نشست و موقعیت برای سرخپوشان از دست رفت.

در دقیقه 30، بایرامی این موقعیت را داشت تا با یک شوت خوب در محوطه جریمه پرسپولیس دروازه این تیم را تهدید کند اما شوت او با تکل خوب بنگر بلوکه شد.

در دقیقه 36، خلعتبری با پاس عمقی خود عالیشاه را در موقعیت تک به تک قرار داد اما فروزان با خروج به موقع زودتر به توپ رسید.

در دقیقه 40، حرکت سریع پرسپولیسی‌ها با سانتر خوب خلعتبری مقابل دروازه حریف به عالیشاه رسید اما او پس از یک استوپ سینه خوب شوتش را به آسمان زد.

ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، حمیدرضا علی‌عسگر، میثم حسینی،‌رضا حقیقی، محمد نوری، پیام صادقیان، امید عالیشاه، محمدرضا خلعتبری و سیدمهدی سیدصالحی

ترکیب گسترش فولاد:

محسن فروزان، سید امید نظامی پور، خالد شفیعی، علیرضا نقی زاده، جابر انصاری، میثم نقی زاده، مصطفی اکرامی، محمود خمیسی، مهرداد بایرامی، سامان نریمان جهان و سید ایمان موسوی

نیمه دوم:

پرسپولیس در این نیمه بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 47 روی ارسال عالیشاه می‌توانست به گل برسد اما ضربه سر سیدصالحی را فروزان دفع کرد.

دایی با اضافه کردن فرزاد حاتمی، محسن مسلمان و حسین ماهینی بار هجومی تیمش را بیشتر کرد و به جای آنها خلعتبری، صادقیان و میثم حسینی از زمین خارج شدند.

در دقیقه 58، گسترش از سمت راست دروازه پرسپولیس با یک ارسال و ضربه سر بایرامی به گل رسید تا سرخپوشان دیگر چیزی برای از دست دادن نداشته باشند.

در دقیقه 78، سانتر نوری از جناح راست با اشتباه فروزان در خروج همراه شد اما ضربه برگردان حاتمی راهی به دروازه نبرد.

در دقیقه 80، پرسپولیسی‌ها که رو به سانتر از جناحین آورده بودند بازهم روی همین تاکتیک صاحب موقعیت شدند اما حاتمی با بی‌دقتی توپ را به بیرون زد.

در دقیقه 88، ضدحمله گسترش نزدیک بود با اشتباه نیلسون در خروج از دروازه که تا میانه‌های زمین جلو آمده بود به گل دوم تبدیل شود اما مهاجمان میزبان قدر این موقعیت را ندانستند.

این دیدار در پایان با همان یک گل به سود نماینده تبریز رقم خورد.


ویدیو مرتبط :
گسترش فولاد - پرسپولیس تهران / هفته 24 /گل اول گسترش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست شاگردان دایی برابر گسترش فولاد/ پرسپولیس رو به سقوط



اخبار,اخبار ورزشی, رقابتهای فوتبال لیگ برتر


اخبار ورزشی - شکست شاگردان دایی برابر گسترش فولاد/ پرسپولیس رو به سقوط

هفته بیست و چهارم رقابتهای فوتبال لیگ برتر عصر امروز با شکست پرسپولیس در تبریز مقابل گسترش فولاد و پیروزی تیم فوتبال نفت در تهران آغاز شد. این ششمین باخت تیم دایی در فصل جاری لیگ برتر بود.

به گزارش خبرنگار مهر، روز نخست از هفته بیست و چهارم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز سه‌شنبه با برگزاری دو بازی آغاز شد که تیم نفت در تهران سایپا را مغلوب کرد و گسترش فولاد در تبریز مقابل پرسپولیسبه پیروزی دست یافت.

در تبریز دو تیم گسترش فولاد و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام (ره) برابر هم به میدان رفتند که تیم گسترش فولاد تبریز با تک گل دقیقه 57 مهرداد بایرامی برابر پرسپولیس به پیروزی دست یافت. این ششمین شکست فصل جاری تیم پرسپولیس بود.

در دیگر بازی عصر امروز، تیم فوتبال نفت تهران برابر سایپا البرز به برتری 2 بر یک دست یافت. علی قربانی (11) و هادی نوروزی (69) برای نفت تهران و مهدی جعفرپور (56) برای سایپا در این بازی گل زدند.


برنامه ادامه دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر به شرح زیر است:
یکشنبه - 06/11/92
* ملوان بندرانزلی - تراکتورسازی تبریز، ساعت 14:30، ورزشگاه تختی انزلی
* صبای قم - داماش گیلان، ساعت 14:30، ورزشگاه یادگار امام (ره) قم
* فجرسپاسی شیراز - راه‌آهن سورینت، ساعت 14:30، ورزشگاه حافظیه شیراز
* سپاهان اصفهان - استقلال خوزستان، ساعت 14:30، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
* استقلال تهران - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت 16:55، ورزشگاه آزادی
اخبار ورزشی - مهر