اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شکستن رکورد گینس با ۳ میلیون قطعه استیل به صورت موزائیک



شکستن رکورد گینس با ۳ میلیون قطعه استیل به صورت موزائیک

خانواده نیوزیلندی با قرار دادن 3 میلیون قطعه استیل مربوط به داستان جنگی-تاریخی کنارهم، توانستند رکورد جهانی را شکسته و نام خود را در گینس به ثبت برسانند.

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

میشل لینتون همراه دخترش بمدت 8 سال روی اثر هنری موزاییک جنگی کار کرده تا اینکه توانستند با قرار دادن 3 میلیون قطعه نام خود را در کتاب رکورد داران به ثبت برسانند.

میشل همراه دخترش راشل، با بکار بردن 8 رنگ در قطعات موزائیک مانند استیل، دو جنگ فولفورد گیت و استمفورد بریج را (که به فاصله یک هفته از هم در سال 1066 میلادی در انگلیس رخ داده اند)به تصویر کشده اند. در تازه ترین قطعات اضافه شده شرح دلیل شکست پادشاه هارولد در جنگ هاستینگز نمایش داده شده است.

جالب اینجاست که میشل لینتون متخصص کاشی و موزائیک است و مو گوید دوبار مدرک تاییدیه گینس در اداره پست گم شده تا سرانجام به دست آنها رسیده است.کل این اثر هنری به 64 متر رسیده است(از ابتدای داستان تا انتها به صورت طولی که به صورت طبقه ای روی هم قرار داده شده است.)

گفتنی است اثر هنری مذکور در گرالدین در جنوب نیوزیلند در منطقه کانتربری به نمایش در آمده و آقای لینتون اعلام کرده دیگرادامه نخواهد داد./خبرآنلاین

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
شکستن رکورد گینس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تلسکوپ بازی هم زمان ۳ هزار مکزیکی و شکستن رکورد گینس



تلسکوپ, رصد کردن ستاره

 2978 مکزیکی هم زمان با تلسکوپهای خود در نقاط مختلف کشور، ستاره ها را رصد کرده و رکورد گینس را شکستند.
ایده رصد کردن هم زمان حدود 3 هزار نفر و شکستن رکورد گینس، با هدف تشویق مردم مکزیک به علم نجوم صورت گرفت و مردم در 40 نقطه از مکزیک، هم زمان دست به رصد ستارگان و اجرام آسمانی زدند.
خوزه فرانکو لوپز پرزیدنت آکادمی ملی علوم در این باره گفت: برای چندین دهه مردم با استفاده از تلسکوپ های جدید می توانند درباره علومی که صدها سال پیش اجداد ما درباره آن تبحر داشته اند، یاد بگیرند.
وی این کار را نجوم خانوادگی نامید.
رکورد قبلی در گینس متعلق به 2753 مکزیکی در سال 2011 در همین 40 مکان بود که بنام آنها ثبت شده بود و امسال ، آنها توانستند رکورد خود را ترقی دهند.
منبع: اسکای نیوز