اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شکایت 2 دختر کم‌بینا از پسران جوان به اتهام تعرض



 اخبار حوادث - شکایت 2 دختر کم‌بینا از پسران جوان به اتهام تعرض

تحقیقات درباره شکایت دو دختر کم‌بینا که دو پسر را به تجاوزبه‌عنف متهم کرده‌اند در دادگاه کیفری استان تهران آغاز شد.

  به گزارش شرق شاکیان که دختری 15ساله به نام نرگس و دختری 18ساله به نام تهمینه هستند اوایل سال‌جاری شکایت خود را مطرح کردند و خواستار مجازات دو پسر جوان شدند.


تهمینه در این‌باره گفت: «من و نرگس به یک مدرسه می‌رویم. مدتی قبل مقابل مدرسه با دو پسر جوان آشنا و سوار خودرو آنها شدیم. بعد از آن ارتباط ما ادامه پیدا کرد و با هم دوست بودیم تا اینکه چندی پیش آن دو ما را به خانه یکی از پسران دعوت کردند. وقتی به آنجا رفتیم دو پسر به ما تعرض کردند.»


دختر 15ساله نیز ضمن تایید گفته‌های تهمینه ادعا کرد: «بعد از آن که دو پسر به ما تعرض کردند برای اینکه مشکلی برایشان پیش نیاید سعی کردند ما را آرام کنند. آنها گفتند با ما ازدواج خواهند کرد به همین دلیل ما آن زمان شکایتی را مطرح نکردیم و منتظر ماندیم تا آنها به قول‌شان عمل کنند اما خبری از خواستگاری و ازدواج نشد به همین دلیل تصمیم گرفتیم علیه آنها شکایت کنیم.»

 

تحقیقات بعد از طرح این شکایت آغاز شد و ماموران با توجه به مشخصاتی که نرگس و تهمینه از متهمان داده بودند سراغ آنها رفتند اما فهمیدند یکی از دو متهم فرار کرده است. به این ترتیب یکی از پسران جوان بازداشت شد. او وقتی تحت بازجویی قرار گرفت اتهام تجاوز را رد کرد و گفت: «من و دوستم هیچ ارتباطی با این دختران نداشتیم و هرگز هم به آنها وعده ازدواج ندادیم آن دو به قصد اخاذی از ما چنین ادعایی را مطرح کرده‌اند و گفته‌هایشان به هیچ عنوان صحت ندارد.»


پسر جوان با وجود انکار اتهامش بازداشت شد و پرونده برای رسیدگی در اختیار قضات شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. بنابر این گزارش رییس دادگاه دستور انجام تحقیقات تکمیلی را صادر کرده است تا حقیقت مشخص شود.
اخبار حوادث - شرق

 


ویدیو مرتبط :
آزار و اذیت دو دختر در عربستان توسط پسران جوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعرض دو كارمند سازمان امدادی به دختر جوان!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تعرض دو كارمند سازمان امدادی به دختر جوان

دو مرد جوان كه متهم هستند دختری را ربوده و مورد آزار قرار داده‌‌اند به دنبال نقض حكم اعدام توسط دیوان‌عالی كشور در دادگاه كیفری استان تهران پای میز محاكمه می‌روند.

 دو مرد جوان كه متهم هستند دختری را ربوده و مورد آزار قرار داده‌‌اند به دنبال نقض حكم اعدام توسط دیوان‌عالی كشور در دادگاه كیفری استان تهران پای میز محاكمه می‌روند.

دختر جوانی دو سال قبل به ماموران خبر داد مورد آزار جنسی قرار گرفته ‌است. او به پلیس گفت: دو مرد من را به عنوان مسافر سوار ماشین كردند و بعد به بیابانی خلوت كشاندند.

آنها به زور مرا مورد آزار قرار دادند و هرچه التماس كردم رهایم كنند توجهی نكردند.

ماموران در جریان تحقیقات متوجه شدند دو متهم از كاركنان سازمانی امدادی هستند كه بعد از كار برای تفریح با خودرو یكی از دوستان‌شان بیرون رفتند و شاكی را سوار و به او تعرض كردند.

 

ماموران بعد از چند روز پیگیری و به دست آوردن آدرس متهمان موفق شدند این دو را بازداشت كنند. آنها در ابتدا مدعی شدند ادعای تجاوز تهمت است اما زمانی كه با شاكی مواجه شدند لب به اعتراف گشودند و جزییات را توضیح دادند. آنها گفتند وقتی ماشین را برداشتیم و بیرون رفتیم اصلا قصد تجاوز به كسی را نداشتیم اما بعد از اینكه دختر جوان را سوار كردیم وسوسه شدیم و دیگر نتوانستیم خودمان را كنترل كنیم و او را مورد آزار قرار دادیم.

بعد از تكمیل تحقیقات اولیه پرونده برای رسیدگی به شعبه 76 دادگاه كیفری‌استان تهران فرستاده شد و دو متهم در این شعبه مورد بازجویی و محاكمه قرار گرفتند. آنها كه در بازجویی‌ها به تجاوز به زن جوان اعتراف كرده ‌بودند در جلسه دادگاه این اتهام را انكار كردند. شاكی در جلسه رسیدگی به این پرونده گفت: «متهمان من را به عنوان مسافر سوار ماشین كردند. در راه وقتی متوجه شدم خیال شومی دارند سعی كردم خودم را بیرون بیندازم اما درها قفل بود.

آنها من را به بیابانی در اطراف تهران كشاندند و مورد آزار جنسی قرار دادند. هر دو این كار را انجام دادند و بعد هم تهدیدم كردند كه نباید به پلیس گزارش بدهم یا شكایتی مطرح كنم اما من بعد از اینكه توانستم خودم را به ماموران برسانم موضوع را گفتم و بعد هم به پزشكی قانونی مراجعه كردم و نامه متخصصان در مورد اینكه مورد آزار قرار گرفتم در پرونده موجود است.»

وقتی نوبت به دو متهم رسید آنها تجاوز به عنف را انكار كردند و مدعی شدند زن جوان دروغ می‌گوید و خودش به داشتن رابطه راضی بود. دو متهم گفتند: ما در سازمانی امدادی كار می‌كنیم و برای نجات جان مردم فداكاری‌های زیادی كرده‌ایم بنابراین امكان ندارد بی‌دلیل بخواهیم به كسی آسیب برسانیم.

این زن دروغ می‌گوید و می‌خواهد كارهای خودش را توجیه كند. متهمان در مورد اینكه چرا در جلسات متعدد بازجویی به تجاوز به عنف اعتراف كردند، گفتند: در آن زمان نمی‌دانستیم معنای دقیق تجاوز به عنف چیست. متهمان همچنین در مورد اینكه چرا دختر جوان را به بیابان كشاندند سكوت كردند.

بعد از پایان جلسه محاكمه هیات قضات شعبه 76 رای بر اعدام هر دو متهم را صادر كردند و آنها را در تجاوز به عنف گناهكار دانستند. متهمان به این رای اعتراض كردند و پرونده به دیوان‌عالی كشور فرستاده شد.

هیات قضات بعد از بررسی پرونده رای صادره را نقض كرد و خواستار بررسی بیشتر پرونده در شعبه هم‌عرض شد. با توجه به این درخواست پرونده دیروز به شعبه 77 فرستاده شد و متهمان بار دیگر پای میز محاكمه می‌روند./شرق