اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شکایت پرسپولیس از کریمی به نتیجه نرسید


کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آخرین احکامش را در خصوص پرونده های مختلف اعلام کرد.

خبرآنلاین: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آخرین احکامش را در خصوص پرونده های مختلف اعلام کرد.

 این آرا که توسط سایت رسمی فدراسیون فوتبال منتشر شده به شرح زیر است:

پس از شکایت باشگاه پرسپولیس از علی کریمی، مبنی بر اینکه بازیکن کنونی تیم تراکتورسازی، مبلغی بیشتر از قراردادش دریافت کرده و باید آن را به باشگاه پرسپولیس بازگرداند، کمیته انضباطی پس از بررسی اسناد و مدارک و برگزاری جلساتی با حضور طرفین رای خود را به این شرح صادر کرد:

آنچه که باشگاه پرسپولیس به عنوان مستندات درخواست کرده است، تصاویر قراردادهای ثبت شده در فدراسیون فوتبال و در فصل های 90-91 به میزان 350 میلیون تومان و در فصل 91-92 به میزبان 450 میلیون تومان است. در تنظیم قرارداد داخلی باشگاه مورخ ششم تیر 91 بند 6-4 آیین نامه رعایت نشده، ضمن اینکه بند 11 قرارداد تنظیمی فیما بین ثبت فدراسیون و سازمان لیگ، صراحت بر این دارد که بجز قرارداد اصلی، هرگونه توافق و قرارداد بین بازیکن و باشگاه، برای سازمان لیگ برتر و فدراسیون فوتبال معتبرنبوده و در دعاوی و اختلافات بین بازیکن و باشگاه قابل استناد نیست و مشمول جرائم و تخلفات از مقررات خواهد بود. لذا با توجه به مراتب بالا، آنچه که از دید کمیته انضباطی معتبر و قابلیت رسیدگی را داراست، قراردادهای ثبت شده در سازمان لیگ برتر است که با توجه به مبلغ مندرج در بندهای 1-7 برای فصل 90-91 که 350 میلیون تومان و بند 1-7 قرارداد فصل 91-92 که دستمزد تعیین شده 400 میلیون تومان است، ادعای باشگاه پرسپولیس به مطالبه مازاد بر این مبلغ فاقد وجاهت و به استناد تبصره بند یک ماده 8 آیین نامه انضباطی مردود می شود و طرفین پرونده به علت سرپیچی از مقررات در جهت تنظیم قرارداد همانطور که در ماده 11 قرارداد توافق شده، قید شده، علی کریمی و باشگاه پرسپولیس هر کدام به پرداخت 10 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم می شوند. رای صادره در مهلت مقرر با رعایت مقررات قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف است.

سپاهان دو میلیون تومان جریمه شد

بر اساس گزارش ناظر بازی و ناظر داوری، در بازی تیم های فولاد مبارکه سپاهان و مس کرمان که اول اسفند 92 در کرمان برگزارشده بود، تماشاگران منتسب به سپاهان اصفهان اقدام به تخریب صندلی های ورزشگاه در پایان بازی کردند که به همیندلیل به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. رای صادره قطعی است.

درخواست یورگن گده رد شد

در پی شکاین یورگن گده از باشگاه ذوب آهن اصفهان، جلسه ای در تاریخ اول دی 92 تشکیل شد و به یورگن گده اخطار داده شد که قرار دد وی با باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان که در فدراسیون فوتبال ثبت شده است را ظرف مهلت 20 روز به کمیته انضباطی تحویل دهد و متعاقبا در تاریخ 6 بهمن هم مجددا هم اخطار شد اما قرارداد تحویل کمیته انضباطی نشد. بنا به مراتب و از آنجاییکه برای رسیدگی و اتخاذ تصمیم نیاز به رویت قرارداد است، رسیدگی به این شکل مقدور نیست و درخصوص درخواست یورگن گده، قرار رد صادر و اعلام می شود رسیدگی مجدد به این پرونده، منوط به پرداخت مجدد هزینه رسیدگی خواهد بود. رای صادره قطعی است.


ویدیو مرتبط :
شکایت کریمی از پرسپولیس | شرکت درب اتوماتیک آچیلان در

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باشگاه پرسپولیس: از کریمی شکایت نکرده‌ایم/ به کمیته انضباطی نوشتیم او طلبی از ما ندارد



شکایت باشگاه پرسپولیس از علی کریمی

سالارکیا :
از کریمی شکایت نکرده‌ایم/ به کمیته انضباطی نوشتیم او طلبی از ما ندارد

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: از علی کریمی شکایتی نکرده‌ایم و فقط به کمیته انضباطی در مورد طلبش نامه زدیم.

محمود سالارکیا در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: با توجه به خبری که کمی اشتباه در آن وجود داشت،‌ باید اعلام کنم ما از علی کریمی هیچ شکایتی نکرده و تصمیم به این کار را نداریم.

وی افزود: فقط در نامه‌ای به کمیته انضباطی اعلام کردیم پس از بررسی‌های لازم ایشان طلبی از باشگاه پرسپولیس ندارد و این نامه را خدمت مسئولان کمیته انضباطی داده‌ایم.

سالارکیا در پاسخ به سؤالی که آیا می‌خواهید در آینده از او شکایت کنید یا خیر،‌ گفت: ما فعلاً این تصمیم را نداریم و فقط جوابیه به کمیته انضباطی داده‌ایم که در جریان موضوع باشند. ایشان از ما طلبی طبق بررسی‌های لازم ندارد. از بحث شکایت نیز فعلاً‌ خبری نیست.

/فارس