اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شکایت وزارت ورزش از عادل فردوسی‌پور


مدیر کل حقوقی وزارت ورزش و جوانان از شکایت این وزارتخانه از عادل فردوسی پور و افرادی که به وزارت ورزش و جوانان در انتخابات فدراسیون ها اتهام زده اند خبر داد.

مهر : مدیر کل حقوقی وزارت ورزش و جوانان از شکایت این وزارتخانه از عادل فردوسی پور و افرادی که به وزارت ورزش و جوانان در انتخابات فدراسیون ها اتهام زده اند خبر داد.عادل فردوسی پور در یکی از برنامه هایش پس از اینکه تلفن حسین جلالی یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون دوومیدانی قطع شد، این قطع ارتباط را به فشار دخالت وزارت ورزش و جوانان در انتخابات دوومیدانی مرتبط کرد. به همین خاطر مدیر کل حقوقی وزارت ورزش از این فردوسی پور به مراجع قضایی شکایت کرده است.

احمد رسولی نژاد معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان ضمن تایید این خبر گفت: « در جریان این برنامه تلفن جلالی قطع شد که فردوسی پور بلافاصله با طعنه اعلام کرد که این ارتباط تلفنی به طور خود جوش قطع شده در حالی که طبق ادعای جلالی پس از قطع تماس تلفنی هیچگونه تلاشی از سوی عوامل برنامه نود در این خصوص انجام نشد، در واقع فردوسی پور به گونه ای با جلالی مصاحبه کرد و فضای برنامه را طوری جلوه داد که وزارت ورزش و جوانان در انتخابات فدراسیون دو و میدانی دخالت کرده، بنابراین در انتخابات فدراسیون فوتبال نیز دخالت خواهد کرد، در حالی که وزارت ورزش و جوانان در هیچ انتخاباتی دخالت نمی کند.»

رسولی نژاد با بیان اینکه از افراد دیگری که در این مدت بدون مدرک، به وزارت ورزش و جوانان در خصوص دخالت این وزارتخانه در انتخابات فدراسیونها تهمت زده اند نیز شکایت کرده اند گفت:« از عادل فردوسی پور نیز به خاطر این اتهامات به مراجع قضایی شکایت کرده ایم.»


ویدیو مرتبط :
‫نظرات جالب اهالی ورزش در مورد عادل فردوسی پور‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزارت ورزش از عادل فردوسی‌پور شکایت کرد



 

 

عادل فردوسی پور

 

 

مدیر کل حقوقی وزارت ورزش و جوانان از شکایت این وزارتخانه از عادل فردوسی پور و افرادی که به وزارت ورزش و جوانان در انتخابات فدراسیون ها اتهام زده اند خبر داد.

 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از مهر، عادل فردوسی پور در یکی از برنامه هایش پس از اینکه تلفن حسین جلالی یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون دوومیدانی قطع شد، این قطع ارتباط را به فشار دخالت وزارت ورزش و جوانان در انتخابات دوومیدانی مرتبط کرد. به همین خاطر مدیر کل حقوقی وزارت ورزش از این فردوسی پور به مراجع قضایی شکایت کرده است.

احمد رسولی نژاد معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان ضمن اعلام این خبر گفت: «در جریان این برنامه تلفن جلالی قطع شد که فردوسی پور بلافاصله با طعنه اعلام کرد که این ارتباط تلفنی به طور خود جوش قطع شده در حالی که طبق ادعای جلالی پس از قطع تماس تلفنی هیچگونه تلاشی از سوی عوامل برنامه نود در این خصوص انجام نشد، در واقع فردوسی پور به گونه ای با جلالی مصاحبه کرد و فضای برنامه را طوری جلوه داد که وزارت ورزش و جوانان در انتخابات فدراسیون دو و میدانی دخالت کرده، بنابراین در انتخابات فدراسیون فوتبال نیز دخالت خواهد کرد، در حالی که وزارت ورزش و جوانان در هیچ انتخاباتی دخالت نمی کند.»

رسولی نژاد با بیان اینکه از افراد دیگری که در این مدت بدون مدرک، به وزارت ورزش و جوانان در خصوص دخالت این وزارتخانه در انتخابات فدراسیونها تهمت زده اند نیز شکایت کرده اند گفت: «از عادل فردوسی پور نیز به خاطر این اتهامات به مراجع قضایی شکایت کرده ایم.».../مهر