اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شکایت همسایگان از ستاره پرسپولیس!


مهاجم ملی پوش پرسپولیس آپارتمانی در غرب تهران اجاره کرده که رفت و آمدهای فراوان به آپارتمان وی نارضایتی اهالی محل و همسایگان را در پی داشته است.

روزنامه قانون: این روزها خانه مسكونی بازیكنان بدل به یكی از معضلات عجیب باشگاه پرسپولیس شده و این بار نوبت به محمدرضا خلعتبری رسیده که با حاشیه‌هایی كه پیرامون منزل مسكونی اش وجود دارد، خبرساز شود.

ستاره میلیاردی پرسپولیس آپارتمانی در غرب تهران اجاره کرده که رفت و آمدهای فراوان به آپارتمان به نوعی خانه وی را بدل به پاتوقی برای دوستان و رفقا و البته یكسری از افراد خاص كرده و همین نكته باعث نارضایتی اهالی محل و همسایگان بازیکن شمالی پرسپولیس شده و ماجرا تا بدانجا پیش رفته كه حتی کار به اعتراض و تهدید به شکایت كشیده است!

در همین رابطه مدیر ساختمان فوق در هفته گذشته در تماسی با سرپرست پرسپولیس خواستار برخورد باشگاه و كنترل بیشتر در این زمینه شد.

آقای مدیر در این رابطه به سرپرست پرسپولیس تاكید كرد كه همسایگان این بازیکن به شدت نسبت به وضعیت این خانه و افرادی که به آنجا رفت و آمد می‌کنند، معترضند و قصد دارند با توسل به مراجع قانونی بازیكن پرسپولیس را مجبور به تخلیه آپارتمان فوق و كوچ از منطقه كنند!


ویدیو مرتبط :
شکایت کریمی از پرسپولیس | شرکت درب اتوماتیک آچیلان در

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکایت پرسپولیس از ستاره ایران در جام جهانی!



اخبار,اخبارورزشی,مهرداد پولادی

 

 اخبار ورزشی - شکایت پرسپولیس از ستاره ایران در جام جهانی!

مسئولان پرسپولیس قصد شکایت از مدافع این تیم را دارند.

مهرداد پولادی طبق قراردادی که در سازمان لیگ ثبت شده بازیکن پرسپولیس محسوب می شود و برای جدایی باید رضایت این تیم را جلب کند اما خودش عقیده دارد که باشگاه باید به متمم قرارداد وی با رویانیان عمل کند.

طبق این متمم، وی در صورت دریافت پیشنهاد خارجی در سال دوم اجازه جدایی دارد اما پرسپولیسی ها تاکید کرده اند چنین متممی در سازمان لیگ ثبت نشده و او باید در تمرینات شرکت کند.

پولادی که در جام جهانی درخشید و طبق آمار، بهترین بازیکن ایران بود، همچنان درحال مذاکره با تیم های خواهانش است و به تماس پرسپولیسی ها برای حضور در تمرینات نیز بی توجه است.

مسئولان پرسپولیس قصد دارند در صورت جدایی از این بازیکن شکایت کنند و به نظر می رسد با توجه به این روند، کار به شکایت برسد.

 اخبار ورزشی - نامه