اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شکایت علی مطهری از عاملان حادثه شیراز



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وکیل مدافع علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت، برای پیگیری قضایی عاملان حمله به علی مطهری در شیراز در حال تنظیم شکایت در دستگاه های قضایی محل وقوع جرم هستیم.

وکیل مدافع علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت، برای پیگیری قضایی عاملان حمله به علی مطهری در شیراز در حال تنظیم شکایت در دستگاه های قضایی محل وقوع جرم هستیم.
 
مصطفی ترک همدانی روز جمعه اظهار داشت: هر چند در حمله افراد ناشناس آسیب هایی به علی مطهری و همراهان وی وارد شده ولی خوشبختانه این آسیب ها جدی نیست.
 
وی که با ایرنا گفتگو می کرد، افزود: خسارت خودروی تاکسی حامل مطهری نیز که مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفته بود با پیگیری مطهری از سوی استانداری استان فارس تامین و خودرو تعمیر شد.
 
وی ادامه داد: دیگر خسارت های راننده تاکسی نیز توسط حامیان مطهری در جنوب کشور پرداخت و رضایت کامل این راننده شیرازی جلب شد.

 

اخبار سیاسی - انتخاب


ویدیو مرتبط :
حمله به علی مطهری در شیراز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام شکایت مطهری از عاملان حادثه شیراز



اخبار,اخبار سیاسی ,حمله به علی مطهری

وکیل‌مدافع علی مطهری گفت که برای پیگیری قضایی عاملان حمله به موکلم در شیراز، اعلام شکایت کرده‌ایم.

مصطفی ترک‌همدانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب، اظهار کرد: دادستان شیراز موضوع پرونده موکلم را پیگیری می‌کند. استاندار فارس نیز برای شناسایی مقصرین اصلی این حادثه دستورات لازم را داده است.

وی با بیان این که تعدادی از عوامل اصلی حمله به موکلم در شیراز شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شده‌اند، گفت: رسیدگی به پرونده آقای مطهری با حضور هیات ویژه ریاست‌جمهوری در شیراز همچنان ادامه دارد.


اخبار سیاسی - ایسنا