اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شکایت بازیکن سیاه پوست از فیروز کریمی


مدیر برنامه های بازیکن هلندی تیم فوتبال فجرسپاسی از شکایت این بازیکن به فیفا به خاطر رفتار توهین آمیز فیروز کریمی خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیر برنامه های بازیکن هلندی تیم فوتبال فجرسپاسی از شکایت این بازیکن به فیفا به خاطر رفتار توهین آمیز فیروز کریمی خبر داد.

بهداد بیات ضمن بیان این مطلب افزود: امروز شکایت نامه ای را تنظیم کردیم و به همراه فیلم رفتارها و حرکات فیروز کریمی برای فیفا ارسال کردیم و قطعا شکایت مان را تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: آقای کریمی یکبار دیگر نیز با کاروالیو دروازه بان پیکان که مسلمان شده این رفتارها را انجام داده بود و این بار به مهاجم فجر توهین کرد. به همین خاطر به فیفا شکایت خواهیم کرد و تا آنجایی که می دانم کسانی که توهین نژاد پرستانه داشته باشند بین شش ماه تا دو سال محروم خواهند شد.
 فیروز کریمی که سرمربی تیم فوتبال پیکان است در دیدار این تیم برابر فجرسپاسی حاضر به دست دادن با "سیندلی بیتو" مهاجم سیاه پوشت هلندی فجر نشد و الفاظی را در مورد وی به کار برد که باعث ناراحتی این مهاجم خارجی شد.


ویدیو مرتبط :
توهین فیروز کریمی به بازیکن سیاه پوست فجر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باشگاه نفت از فیروز کریمی شکایت کرد



 

 

باشگاه نفت از فیروز کریمی شکایت کرد

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه نفت تهران از فیروز کریمی به دلیل اظهاراتش مبنی بر وجود جادوگر در این تیم لیگ برتری و ارتباط نتایج خوب نفت در لیگ برتر امسال با جادوگری، از این مربی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

 

منصور قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه نفت تهرات ضمن تایید این خبر به فارس گفت: برای مرتبه دوم است که فیروز کریمی این چنین در مورد باشگاه نفت تهران صحبت می کند و نتایج این تیم را به جادوگر منتسب می کند.

وی ادامه داد: به همین منظور به خاطر اظهارات واهی، غیر فنی و بی مورد این مربی، امروز نامه ای را برای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر شکایت از فیروز کریمی تنظیم و شنبه آینده این نامه را به کمیته انضباطی ارسال خواهیم کرد.../خبرگزارى فارس