اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شکایت از مادرزن برای برداشت یارانه



 

 

شکایت از مادرزن برای برداشت یارانه

 

مردی با حضور در شعبه 16 بازپرسی دادسرای ناحیه 5 تهران از مادرزنش به اتهام سرقت یارانه همسرش شکایت کرد.

شاکی در اظهارات خود گفت: پس از واریز شدن یارانه‌ها، متوجه شدم سهم یارانه همسرم به حسابم واریز نشده که پس از بررسی پی بردم مادرش نام همسرم را جزو اعضای خانواده خود ثبت و یارانه وی را دریافت کرده است.

در پی این شکایت، دستور احضار مادرزن مرد شاکی صادر شد.

زن میانسال پس از حضور در شعبه 16 بازپرسی دادسرا در تحقیقات گفت: دخترم با رضایت خود از من خواست نامش را در لیست خانوادگی‌مان بنویسم...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
گزارشی از شعب دریافت شکایت حذف یارانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرزین: یارانه واریزی فعلا قابل برداشت نیست



 

 

 

فرزین: یارانه واریزی فعلا قابل برداشت نیست

هنوز ثبت نام خانوارها برای شماره حساب به اتمام نرسیده است و تا آخر شهریورماه ادامه دارد، بنابراین هنوز تعدادی از خانوارها ثبت نام نکرده اند و نمی توان برآورد دقیقی داشت.

سخنگوی کارگروه تحول اقتصادی دولت با تاکید بر اینکه یارانه نقدی واریزی به حساب مردم از مهرماه قابل برداشت نخواهد بود، اعلام کرد زمان دقیق اجرای هدفمندی یارانه‌ها و قیمت حاملهای انرژی در آستانه اجرای این طرح اعلام عمومی می‌شود.

محمدرضا فرزین در گفتگو با مهر گفت: دولت یارانه های نقدی را از مهرماه به حساب مردم واریز می کند، اما تا زمانی که اصلاح قیمت صورت نگیرد، این پول قابل برداشت نیست؛ بنابراین هر پولی که به حساب مردم در مهرماه ریخته شود، زمانی قابل برداشت خواهد بود که اصلاح قیمتها در کشور آغاز شده باشد.

سخنگوی کارگروه تحول اقتصادی دولت افزود: دولت واریز یارانه ها به حساب مردم را به این جهت انجام می دهد که مردم اطمینان داشته باشند که زمانی که اصلاح قیمتها در کشور انجام می شود، در حسابهای خود پول دارند و می توانند از آن برداشت کنند.

زمان اعلام قیمت حاملهای انرژی

فرزین در پاسخ به این سئوال که چرا دولت اطلاع رسانی شفافی درباره میزان یارانه نقدی و زمان دقیق اجرای قانون هدفمندی یارانه ها ندارد، گفت: در سیاست اطلاع رسانی دولت سه فاکتور در نظر گرفته شده است که براساس آن عمل خواهد کرد، به این معنا که در آستانه اجرای طرح، قیمت حاملهای انرژی، زمان دقیق و روز اول اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها اعلام خواهد شد.

سخنگوی کارگروه تحول اقتصادی دولت تاکید کرد: هنوز ثبت نام خانوارها برای شماره حساب به اتمام نرسیده است و تا آخر شهریورماه ادامه دارد، بنابراین هنوز تعدادی از خانوارها ثبت نام نکرده اند و نمی توان برآورد دقیقی داشت. به گفته فرزین، در آینده ای نزدیک این مبنا را اعلام خواهیم کرد.

6 ماه ریاضت اقتصادی؟

وی در پاسخ به این سئوال که برخی نمایندگان مجلس اعلام کرده اند که مردم باید 6 ماه ریاضت اقتصادی بکشند، گفت: این اظهارنظرها شخصی است. اطلاع رسانی ما شفاف است و به صراحت این گونه اظهارنظرها را تکذیب می کنیم...../تحلیل:عصرایران