اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شکایت از رانندگان اتوبوس با این شماره پیامک


پلیس راه ، سامانه نظارت بر رفتار رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی را در کشور راه اندازی کرده است.

واحد مرکزی خبر: پلیس راه ، سامانه نظارت بر رفتار رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی را در کشور راه اندازی کرده است.

رئیس پلیس راه غرب استان تهران گفت: مسافران خودروهای ناوگان عمومی بخصوص اتوبوس های بین شهری می توانند در صورت مشاهده تخلف و یا حسن انجام کار رانندگان اتوبوس هاس برون شهری و یا خودرو های حمل و نقل عمومی پلاک خودروی مورد نظر را به سامانه پیامک (اس ام اس) 110120 ارسال کنند.

سرهنگ میرزایی افزود: در صورت مشاهده تخلفات راهنمایی و رانندگی و ارسال پلاک خودروی مورد نظر ، ماموران پلیس راه بلافاصله موضوع را بررسی و با راننده خودروی مورد نظر برخورد خواهند کرد و یا اینکه اگر شهروندان رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی توسط اتوبوس های برون شهری را اطلاع دهند علاوه بر تشویق راننده خودرو، این حسن رانندگی در سوابق وی درج خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در طرح ترافیکی پلیس راه غرب استان تهران با 7 موضوع ترافیکی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت، افزود: برخورد با تخلفات حادثه ساز همچون سرعت و سبقت غیر مجاز، استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی ، عدم استفاده از کمربند ایمنی ،رانندگی با موتورسیکلت در آزاد راهها و سوار کردن مسافر در قسمت بار وانت بارها از مهمترین تخلفاتی است که در صورت مشاهده ،خودروی مورد نظر حداقل 72 ساعت در محل توقیف خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
نتیجه پیامک خواندن راننده اتوبوس+کلیپ تصادف گلچین صفاسا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شماره پیامک شکایت از طرح تحول سلامت


دبیر ستاد کشوری تحول نظام سلامت از بررسی شکایات طرح تحول سلامت از طریق سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۵۹۰ و تلفن ۱۵۹۰ و همچنین،پایگاه tahavol.behdasht.gov.ir خبر داد و گفت:تاکنون ۸۲۵ شکایت ثبت و همچنین ۳۵ اخطار شفاهی و ۵۶ اخطار کتبی ارائه شده است.

خبرگزاری تسنیم:  محمد حاجی آقاجانی دبیر ستاد کشوری تحول نظام سلامت اظهار داشت: از نخستین روز اجرای برنامه تحول نظام سلامت، بر نحوه اجرای بسته‌های خدمتی این برنامه در بیمارستان‌های وابسته به وزارت بهداشت نظارت قابل توجهی، صورت گرفته است.

محمد آقاجانی عنوان کرد: نظارت بر حسن اجرای این برنامه در سطح دانشگاه به عهده ریاست دانشگاه و در سطح ستاد مرکزی به صورت متمرکز بر عهده معاونت درمان وزارت بهداشت است، لذا طی برنامه ریزی‌های انجام شده سیاست‌هایی در سطح دانشگاهی و ستادی تبیین شده است که طی آن به شکایات مردمی در اسرع وقت پاسخ داده شود و برنامه‌های نظارتی جدی تر از قبل ادامه یابد.

وی ادامه داد: کمیته ویژه نظارت بر اجرای برنامه تحول نظام سلامت در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با عضویت نمایندگان معاونت‌های درمان، بهداشت، توسعه و مدیریت منابع، غذا و دارو، آموزشی، پرستاری، دفتربازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و سازمان بیمه سلامت ایرانیان با محوریت حوزه درمان در همان روزهای ابتدایی تشکیل شد که مدیریت اطلاعات و پاسخگویی به شکایات واصله از طریق سامانه پیامکی 20001590، تلفن 1590 و پایگاه اینترنتی tahavol.behdasht.gov.ir، پایش برنامه‌های ابلاغی و نظارت بر نحوه عملکرد دانشگاه و بیمارستان‌های تابعه در اجرای وظایف و مسئولیت‌های تعریف و ابلاغ شده را بر عهده دارد.

آقاجانی ادامه داد: تاکنون 11 تیم بازرسی دبیرخانه اجرایی ستاد کشوری تحول نظام سلامت از 252 بیمارستان مشمول طرح و وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  بازدیدهای دقیقی را به عمل آوردند که ما حصل این نظارت‌ها ارائه 35 اخطار شفاهی و همچنین 56 اخطار کتبی به متخلفان بوده است. از سوی دیگر اعضای دبیرخانه اجرایی ستاد تحول نظام سلامت نیز سه سفر استانی به اراک، تبریز و کردستان داشتند و ضمن ارزیابی اقدامات انجام شده در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه‌های علوم پزشکی مذکور به ارائه راهکار برای حل چالش‌ها و مشکلات پرداختند.

دبیر ستاد کشوری تحول نظام سلامت خاطرنشان کرد: همچنین، پیرو اجرای برنامه تحول نظام سلامت به 825 مورد شکایت ثبت شده توسط سامانه 20001590 رسیدگی و پیگیری‌های لازم در این زمینه به‌عمل آمده است.