اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شکایت از استارباکس به دلیل یخ



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی  , استارباکس

شرکت آمریکایی استارباکس با داشتن 20 هزار و 700 شعبه در سراسر جهان، بزرگترین کافی شاب زنجیره ای در جهان است.

شکایت از استارباکس به دلیل یخیک زن آمریکایی با حضور در دادگاه از استارباکس به دلیل یخ شکایت کرد.

به گزارش عصرایران به نقل از رویترز، یک زن از اهالی شیکاگو آمریکا با شکایت در دادگاه فدرال (ملی)، شرکت استارباکس بزرگترین کافی شاپ های زنجیره ای جهان را به دلیل قطعات یخ در لیوان های نوشیدنی سرد این شرکت، به تقلب متهم کرده است.

در این شکایت، شرکت استارباکس متهم شده بیش از اندازه در نوشیدنی های خنک خود، یخ قرار می دهد و برخلاف حجم اعلام شده، در لیوان ها نوشیدنی وجود دارد.

شاکی خواستار دریافت غرامتی به میزان 5 میلیون دلار شده و گفته است: نوشیدنی های چای و قهوه سرد ارائه شده از سوی استارباکس حاوی میزانی کمتر از حجم اعلام شده است.

براساس این شکایت، نوشیدنی سرد که اعلام شده حاوی 25 واحد است اما به دلیل یخ، در واقعیت تنها حاوی 14 واحد است.
استارباکس در واکنش به این موضوع به رویترز گفت: این شکایت بی اساس است.

سخنگوی استارباکس اضافه کرد: مشتریان ما درک می کنند و انتظار دارند یخ بخش اساسی از نوشیدنی های سرد است. اگر مشتری از محصول ما راضی نباشد قطعا ما آن را دوباره تهیه می کنیم.

شرکت آمریکایی استارباکس با داشتن 20 هزار و 700 شعبه در سراسر جهان، بزرگترین کافی شاب زنجیره ای در جهان است. استارباکس در سال 1971 بنیانگذاری شد و در سال 2013 میلادی به درآمد 14.8 میلیارد دلار و سود خالص 8.8 میلیون دلاری رسید.

استارباکس 160 هزار نفر در سراسر جهان نیرو دارد.

 


ویدیو مرتبط :
شکایت حسن روحانی از دکتر عباسی به دلیل روشنگری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گوگل از ایالات متحده به دلیل ممانعت قرارداد دولت شکایت کرد



 

 

گوگل

 

 

 

(رویترز) - گوگل از دولت آمریکا به این دلیل که مانع حضور محصولات آن در یک قرارداد پنج ساله حدود ۵۹،۰۰۰،۰۰۰ دلار برای ارتقاء سیستم ایمیل وزارت کشور شده است، شکایت کرد.

در یک فایل شکایت با تاریخ جمعه، گوگل گفت که دولت از صلاحدید خود سواستفاده کرده و به صورتی عمل کرده است که "خودسرانه و دمدمی مزاجانه" بوده است، یعنی تنها با در نظر گرفتن طرحهای فروش با تکنولوژی ایمیل مبتنی بر تکنولوژی مایکروسافت تصمیم گیری کرده است.

دادخواست زمانی پیش آمد که گوگل، یعنی رهبر جستجوی اینترنتی، به دادگاه فدرال پا گذاشت تا از دولت فدرال، محلی و ایالتی برای ایمیل های انلاین و تولید محصولات خود شکایت کند.

گوگل می گوید وزارت کشور بر خلاف اطمینانهایی که به نمایندگان گوگل داده بود حرکت می کند، آنها وعده داده بودند که وزارت کشور یک رقابت کامل و کاملا باز برای همه در مورد نیازمندی های پیامهای اینترنتی خود خواهد داشت.

"فراخوان (درخواست برای طرح های پیشنهادی) مشخص کرد که تنها بهره وری آنلاین مایکروسافت سوئیت - فدرال (" BPOS - فدرال ") می تواند پیشنهاد ارائه دهد،" شکایت گوگل این گونه خوانده شد. وزارت کشور این موضوع را رد کرد.

در ماه ژوئیه، گوگل نسخه ویژه ای از نرم افزار بهره وری خود را که مبتنی بر وب طراحی شده را معرفی کرد که با شرایط امنیتی سختگیرانه دولت آمریکا مطابقت داشت. پیشنهاد گوگل برای دولت فدرال تحت قانون مدیریت امنیت اطلاعات بود، که این شرکت اعلام کرد این موضوع به معنی آن است که آنها می توانند اطلاعات دولت را حساس تلقی کنند ، اما طبقه بندی شده محسوب نمی شود.

گوگل ۹۷ درصد از درآمد سالانه خود نزدیک به ۲۴ میلیارد دلار را از تبلیغات بدست می آورد. این شرکت در کسب و کار گذشته اعلام کرده است که برنامه تولید آن "صدها میلیون" دلار درآمد سالانه و سود را در بر می گیرد.../تحلیل:رویترز