اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شکایت اردوغان از رییس شرکت رسانه ای آلمان به خاطر شعر طنز!



اخباربین الملل,خبرهای بین الملل,اردوغان

رئیس‌جمهوری ترکیه از رئیس یکی از بزرگترین شرکت‌های رسانه‌ای آلمان به دادگاه شکایت کرد.

به‌گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ماتیاس دپفنر، رئیس شرکت اکسل اسپرینگر از یان بمرمان، طنزپرداز آلمانی که شعر توهین‌آمیزی درباره رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه در برنامه شبکه تلویزیونی زد‌دی‌اف خوانده بود، حمایت کرد.

دپفنر گفته که از انتشار لطیفه‌ها درباره اردوغان خندیده است. به‌ دنبال این موضوع، طرف ترک خواستار اعمال محدودیت‌هایی علیه رئیس شرکت اکسل اسپرینگر از جمله ممنوعیت ایراد هرگونه اظهارنظر وی درباره بمرمان شده است.

رالف هکر، وکیل مدافع رئیس‌جمهوری ترکیه گفت: اردوغان قصد دارد در صورت اعمال نشدن چنین ممنوعیتی به دادگاه بالاتر دادخواست ارائه و شکایت کند.

 


ویدیو مرتبط :
شعر طنز ""نامه ای به رییس جمهور""

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکایت رحیمی به خاطر طرح نامش در رسانه‌ها



اخبار,اخبار سیاسی ,محمدرضا رحیمی

 

اخبار سیاسی - شکایت رحیمی به خاطر طرح نامش در رسانه‌ها

محمدرضا رحیمی گفت: هنوز به حکم صادره‌ام اعتراض نکرده‌ام.

به گزارش ایسنا، محمدرضا رحیمی در حاشیه مراسم ختم دختر حجت‌الاسلام تقوی در جمع خبرنگاران درباره حکم دادگاهش اظهار کرد: هنوز به این حکم اعتراض نکردم.

وی درباره اینکه گفته بود اسنادی دارد و آن‌ها را ارائه خواهد کرد، گفت: نه این اسناد ارائه نشده و در وقت خودش ارائه خواهد شد.

رحیمی همچنین در واکنش به اعلام نامش در رسانه‌ها تاکید کرد: این کار خلاف قانون است و ما نامه‌ای به آیت‌الله لاریجانی نوشتیم و از این کار گله کردیم. 

اخبار سیاسی - ایسنا