اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شکار دوست به‌ جای حیوان‌ وحشی!


فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از مرگ یک شکارچی در پی اصابت گلوله خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از مرگ یک شکارچی در پی اصابت گلوله خبرداد.

سرهنگ رحیم شعبانی در این‌باره گفت: در پی انتقال فردی که مورد اصابت گلوله‌های ساچمه‌ای اسلحه شکاری قرار گرفته بود به بیمارستان، ماموران انتظامی در محل حاضر و تحقیقات خود در این زمینه را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه مصدوم از ناحیه سینه، شکم، گلو و ران پا مورد آسیب‌دیدگی قرار گرفته بود، گفت: در تحقیقات ماموران انتظامی از مصدوم که وضعیت وخیمی داشت، وی مدعی شد که حین شکار در مرداب و پیاده‌شدن از قایق به دلیل سهل‌انگاری در نحوه حمل سلاح، تیر از اسلحه شلیک شده و گلوله به وی اصابت کرده است.

فرمانده انتظامی انزلی با بیان اینکه مصدوم به علت شدت جراحات وارده جان خود را در بیمارستان از دست داد گفت: با توجه به اظهارات مشکوک قربانی ماموران تحقیقات خود برای روشن شدن موضوع را آغاز کردند.شعبانی با بیان اینکه تحقیقات کارآگاهان، نادرست بودن اظهارات متوفی را اثبات کرد، گفت: نتایج تحقیقات نیز حاکی از این بود که گلوله از فاصله حدود 30 متری به وی اصابت کرده بود که همین موضوع سبب ابطال اظهارات جانباخته شد.

شعبانی افزود: اکیپ‌های عملیاتی در مسیر تحقیقات تکمیلی خود به دوست قربانی که وی را به بیمارستان منتقل کرده بود مشکوک شده و با دستگیری وی به راز تکذیب اظهارات این شکارچی قبل از مرگش پی بردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه این متهم در تحقیقات پلیسی به غیرعمدی بودن عمل خود و با تصور این که دوستش در تاریکی جنگل حیوان‌وحشی است، او را مورد شکار خود قرار داده است، اعتراف کرد، گفت: متهم با تشکیل پرونده و اسلحه مکشوفه به مقام‌قضایی معرفی و به اتهام قتل غیرعمد راهی زندان شد.


ویدیو مرتبط :
15 حیوان وحشی در شکار !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دوستی عجیب سه حیوان وحشی + تصاویر



 اخبار گوناگون - دوستی عجیب سه حیوان وحشی + تصاویر

خرس، شیر و ببر به بهترین دوستان در یکی از باغ وحش‌های آمریکا تبدیل شده‌اند.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، در یکی از باغ وحش‌های آمریکا سه حیوان وحشی با یکدیگر زندگی می‌کنند.

 

خرس، شیر و ببر با وجود اهلی نبودن کنار یکدیگر با آرامش در حال زندگی کردن هستند.

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,دوستی عجیب سه حیوان وحشی

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,دوستی عجیب سه حیوان وحشی

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,دوستی عجیب سه حیوان وحشی

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,دوستی عجیب سه حیوان وحشی

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,دوستی عجیب سه حیوان وحشی

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران