اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شکار آهوی باردار با موتورسیکلت +عکس


دو شکارچی امروز در کلاه قاضی با موتورسیکلت اقدام به تعقیب و شکار آهویی کردند که به گفته مأموران محیط‌بان، آهوی مذکور دو بره در شکم خود داشته است.

خبرگزاری فارس: جولان شکارچیان و متجاوزان به محیط‌زیست در استان اصفهان و منطقه حفاظت‌شده کلاه قاضی همچنان ادامه دارد و امروز نیز دو شکارچی که اقدام به شکار یک آهوی باردار کرده بودند با تلاش محیط‌بانان دستگیر شدند.

این دو شکارچی امروز با موتورسیکلت اقدام به تعقیب آهویی باردار کرده و پس از گرفتار شدن آهو آن را ذبح کردند که به گفته مأموران محیط‌بان، آهوی مذکور دو بره در شکم خود داشته است.

شکار آهوی باردار با موتورسیکلت +عکس

این صید بی‌رحمانه در حالی اتفاق افتاده که در هفتم آبان سال گذشته، سیستم تصویری پایش منطقه کلاه قاضی با حضور رئیس سازمان محیط‌زیست افتتاح شد و انتظار می‌رفت با نصب این سیستم کنترلی چنین تخلفاتی در سطح منطقه روی ندهد.

به گزارش فارس، پارک ملی و پناهگاه حیات‌وحش کلاه قاضی با وسعت 50 هزار هکتار در 20 کیلومتری جنوب شرقی اصفهان و در مجاورت شهرهای بهارستان و محمدآباد جرقویه قرارگرفته است.


ویدیو مرتبط :
شکار میمون باردار توسط یوزپلنگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گریم عجیب شریفی نیا در «آهوی پیشونی+ عکس سفید»



 

گریم عجیب شریفی نیا در «آهوی پیشونی سفید»+عکس

 

فیلمبرداری «آهوی پیشونی سفید» اولین ساخته سینمایی سیدجواد هاشمی به تهیه کنندگی سیدمسعود اطیابی به پایان رسیده اما ضبط سکانس های هوایی فیلم هنوزباقی مانده است.

«آهوی پیشونی سفید» به لحاظ مالی، سنگین ترین فیلم کودک در سال های اخیر است و بودجه آن به طور کامل در بخش خصوصی تهیه شده است.

فیلمبرداری این فیلم در مدت زمان ۴۵ روز و در شهرهای تهران، کلاردشت و فومن انجام شده است.

این فیلم در ژانر کودک و درباره مراقبت از دخترانی است که زود گول می خورند؛ فیلم فضایی شاد و موزیکال دارد که البته در آن آسیب های اجتماعی هم مطرح می شود.

فیلمنامه پروژه را سیدجواد هاشمی به رشته تحریر درآورده و داستان فیلم به گونه ای طراحی شده که در آن شخصیت های فولکلور، قدیمی و معروف ایرانی از جمله خاله سوسکه و آقا موشه، آهوی پیشونی سفید، عفریته، عجوزه، سالار، گرگ و روباه نیز حضور دارند.

محمدرضا شریفی نیا، امین حیایی، گوهر خیراندیش، امین زندگانی، نادر سلیمانی، نیلوفر خوش خلق، امیر غفارمنش، هومن حاجی عبدالهی و ترلان پروانه از جمله بازیگران این فیلم هستند.... / شبکه ایران 

 


گریم عجیب شریفی نیا در «آهوی پیشونی سفید»+عکس

 

 

گریم عجیب شریفی نیا در «آهوی پیشونی سفید»+عکس

 

 

گریم عجیب شریفی نیا در «آهوی پیشونی سفید»+عکس