اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شکارهای زن توطئه‌گر پشت چراغ‌ قرمز


حوالی خیابان نیاوران پشت چراغ قرمز بودم که این زن جوان به سمت من آمد و از من خواهش کرد تا او را به خیابان اصلی برسانم. می‌گفت عجله دارد و باید هرچه سریع‌تر به خانه برود. مرد مدیرعامل ادامه داد: من هم دلم به حالش سوخت و او را سوار بر خودرو‌ام کردم.

وطن امروز: شکارهای زن 25 ساله که به کمین رانندگان خودروی مدل بالا می‌نشست با جسارت مدیر‌عامل یک شرکت به ایستگاه آخر رسید. این زن تبهکار از ترس طعمه‌هایش برای آبروریزی استفاده می‌کرد تا به اخاذی‌های میلیونی دست بزند.

غروب بود که زن جوانی به نام «پروانه» در خیابان نیاوران وانمود می‌کرد که منتظر تاکسی است تا اینکه خودروی بنزی پشت چراغ‌قرمز ایستاد و این زن خود را به راننده آن رساند و ادعا کرد عجله دارد و می‌خواهد به سمت خانه‌اش برود.

وی گفت هر چه منتظر تاکسی ایستاده کسی او را سوار نکرده است، به همین خاطر با خواهش و تمنا از راننده بنز خواست تا او را به مقصد برساند.

راننده بنز وقتی خواهش و التماس‌های زن جوان را دید او را سوار بر خودرویش کرد تا به خیابان اصلی برساند. هنوز مسافتی طی نشده بود که زن جوان با تهدید به راننده بنز گفت، چنانچه پول در اختیارش قرار ندهد، با جیغ و فریاد آبرویش را می‌برد و می‌گوید که برایش مزاحمت ایجاد کرده است.

مرد راننده مات و مبهوت ماند. آرام به زن جوان گفت که مرد آبروداری است و همسر و فرزند دارد، به همین خاطر برای اینکه زن جوان آرام گیرد و آبروریزی راه نیندازد، یک تراول 50 هزار تومانی در اختیارش قرار داد و از او خواست که از خودرویش پیاده شود. زن جوان این بار به مرد راننده اعتراض کرد و گفت کسی که خودروی میلیونی سوار می‌شود باید 50 هزار تومان پول در جیبش باشد!

ماجرا به جایی ختم شد که زن جوان با تهدید 3 تراول 50 هزار تومانی باجگیری کرد و همزمان با این اتفاق، مرد راننده با دیدن مامور گشت پلیس به سرعت از خودرویش پیاده شد و به سمت پلیس رفت. مرد راننده در حالی که بشدت مضطرب بود ماجرای اخاذی زن توطئه‌گر را افشا کرد و دقایقی بعد دستبند اتهام بر دستان زن باجگیر زده شد و هر دو به دادسرا انتقال یافتند.

توطئه زنانه
راننده بنز میلیونی که مدیر‌عامل یک شرکت خصوصی است وقتی در شعبه سوم دادسرای الهیه حاضر شد پرده از باجگیری زن توطئه‌گر برداشت.

وی گفت: حوالی خیابان نیاوران پشت چراغ قرمز بودم که این زن جوان به سمت من آمد و از من خواهش کرد تا او را به خیابان اصلی برسانم. می‌گفت عجله دارد و باید هرچه سریع‌تر به خانه برود. مرد مدیرعامل ادامه داد: من هم دلم به حالش سوخت و او را سوار بر خودرو‌ام کردم.

در بین راه مدعی شد که نامش پروانه است. رفتارهای عجیبی داشت، به او گفتم که من همسر و فرزند دارم. در همین لحظه او با صدای بلند گفت: اگر پول در اختیارش قرار ندهم جیغ و فریاد راه می‌اندازد و از من به اتهام مزاحمت شکایت می‌کند. می‌گفت فریاد می‌زنم و می‌گویم که تو می‌خواهی مرا بدزدی و... به او گفتم آرام باشد و 50 هزار تومان پول در اختیارش قرار دادم‌ اما این کافی نبود، چون این زن می‌گفت کسی که بنز میلیونی دارد فقط 50 هزار تومان باید پول داشته باشد؟! این زن با تهدید 150 هزار تومان از من پول گرفت. ترسیده بودم هر چه به او می‌گفتم از خودرو‌ام پیاده شود، تهدید به آبروریزی می‌کرد و پول بیشتری از من می‌خواست تا اینکه در یک لحظه پلیس را دیدم. دل به دریا زدم و به سرعت از خودرو پیاده شدم و به سمت پلیس رفتم و... .

پس از شکایت مرد مدیرعامل، زن توطئه‌گر نزد دادیار عبدی خود را بی‌گناه دانست و مدعی شد که همه حرف‌های مرد جوان دروغ است.

این زن گفت: این مرد با تهدید مرا سوار خودرو‌اش کرد و می‌خواست مرا بدزدد اما من با داد و فریاد از دیگران کمک خواستم که ناگهان دیدم به سمت پلیس رفت. این در حالی است که تراول‌ها در کیف زن جوان کشف شد و مرد مدیرعامل گفت: اگر این زن بی‌گناه است و من مقصرم چرا باید با پای خود نزد پلیس می‌رفتم؟!

همه شواهد علیه زن توطئه‌گر بود اما حاضر نشد به باجگیری اعتراف کند به همین‌خاطر پرونده‌اش برای تحقیقات گسترده در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و زن توطئه‌گر روانه بازداشتگاه شد.

منبع: تابناک



ویدیو مرتبط :
ناهمانگی در چراغ راهنما/ تمام چهارراه پشت چراغ قرمز+فیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کیف قاپی از رانندگان زن پشت چراغ قرمز



اخبار حوادث - کیف قاپی از رانندگان زن پشت چراغ قرمز

اعضای باند کیف‌قاپی که قربانیان خود را از میان زنان متوقف شده در پشت چراغ قرمز انتخاب می‌کردند توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شدند.

 به گزارش مردم سالاری، در اردیبهشت ماه سال جاری خانمی با مراجعه به کلانتری 110 شهدا به مأموران اعلام کرد که کیف دستی وی توسط سرنشنیان یک دستگاه موتورسیکلت سفید رنگ و در حالیکه او با خودرو در پشت چراغ قرمز توقف کرده بود، به سرقت رفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع کیف قاپی و به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته (شاکیه) پس از حضور در پایگاه ششم پلیس آگاهی در اظهارات خود به کارآَگاهان گفت: در ساعت 12:30 روز چهاردهم اردیبهشت93 در خیابان شکوفه درودیان در حال تردد با خودرو سواری خود بودم؛ ناگهان در پشت چراغ قرمز، سرنشین یک موتورسیکلت اقدام به باز کردن درب سمت شاگرد راننده کرد و در یک لحظه اقدام به سرقت کیف دستی حاوی مدارک شناسایی، وجوه نقد و گوشی تلفن همراه من کرد و به سرعت از محل متواری شد.

همزمان با شناسایی تعدادی از مالباختگان به ویژه خانم‌هایی که بدین شیوه و شگرد مورد
کیف قاپی و سرقت در حین رانندگی قرار گرفته بودند، کارآگاهان پایگاه ششم آگاهی با انجام اقدامات پلیسی اطلاع پیدا کردند که یکی از مجرمین سابقه‌دار منطقه پیروزی، اقدام به از سرگیری سرقت‌های کیف قاپی در سطح شهر تهران گرفته است ؛ با شناسایی «محمد . ن» (25 ساله) که از مجرمین سابقه دار در زمینه کیف قاپی به شیوه داخل خودرو بوده و در استان‌های مختلف کشورها بارها دستگیر و روانه زندان شده، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که این متهم یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی سفید رنگ نیز در اختیار دارد.

باتوجه به اطلاعات بدست آمده در خصوص «محمد . ن» و موتورسیکلت آپاچی سفید رنگ مورد استفاده توسط وی، تصاویر این متهم از بانک اطلاعاتی پلیس استخراج و در بررسی تصاویر مجرمین، تصویر وی از سوی تعدادی از شکات و مالباختگان، به عنوان راننده موتورسیکلت مورد شناسایی قرار گرفت. با شناسایی «محمد . ن» به عنوان یکی از اعضای گروه سارقین، کارآگاهان اقدام به دستگیری وی در مخفیگاهش واقع در داخل منطقه پیروزی – خیابان پرستار کردند.

محمد پس از دستگیری و انتقال به پایگاه ششم آگاهی، صراحتا به ده‌ها فقره کیف قاپی در مناطق مختلف شهر تهران به ویژه در پیروزی – شکوفه – بلوار ابوذر اعتراف و یکی از بچه محل‌های خود به نام «علی . ر» (25 ساله) را به عنوان همدست خود معرفی کرد.

با معرفی «علی . ر» از سوی «محمد»، وی به عنوان یکی از مجرمین سابقه دار کیف قاپی (6 فقره سابقه دستگیری به اتهام کیف قاپی) که بارها توسط پلیس آگاهی دستگیر شده، مورد شناسایی قرار گرفت؛ بلافاصله مخفیگاه «علی . ر» در اتوبان آهنگ شناسایی و این متهم پس از دستگیری ضمن تأیید اظهارات محمد، سه مجرم سابقه‌دار به نام‌های «مهرزاد» (23 ساله)، «حسین» (30 ساله) و «عبدالله» (33 ساله) را به عنوان سه عضو دیگر معرفی کرد.

در ادامه رسیدگی به پرونده و با شناسایی مخفیگاه متهمان در منطقه اتوبان آهنگ، این سه متهم نیز در سه عملیات همزمان دستگیر و در همان تحقیقات اولیه به ده‌ها فقره سرقت بویژه کیف قاپی در پشت چراغ قرمز و یا در حین ورود خودرو به داخل پارکینگ اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه رضا امیدی، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: «در ادامه رسیدگی به پرونده و با اعتراف متهمان به ده‌ها فقره کیف قاپی در مناطق مختلف شهر تهران، قرار قانونی برای آنها صادر و متهمان جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی دیگر جرایم ارتکابی در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته‌اند؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگان، بویژه بانوانی که بدین شیوه و شگرد مورد سرقت و کیف قاپی قرار گرفته‌اند دعوت می‌شود تا جهت شناسایی متهمان و پیگیری شکایات خود به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان نبرد شمالی – میدان نبرد - انتهای خیابان شهید بیدی مراجعه کنند».
اخبار حوادث - مردم سالاری