اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شوک بزرگ در فوتبال؛ سهمیه ایران 2 تا شد


سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2+2 شد؛ یعنی دو تیم به صورت مستقیم به این رقابت ها می روند و دو تیم نیز راهی پلی آف رقابت ها خواهند شد.

 سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2+2 شد؛ یعنی دو تیم به صورت مستقیم به این رقابت ها می روند و دو تیم نیز راهی پلی آف رقابت ها خواهند شد.

 در دو روز گذشته اعلام شده بود سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا 3 + 1 خواهد بود، یعنی سه تیم به صورت مستقیم به رقابت ها می روند و تنها تیم چهارم یعنی ذوب آهن راهی پلی آف خواهد شد اما تصمیم دیروز کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا، سهمیه ایران را باز هم کاهش داد. عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ برتر با تائید این موضوع در گفت و گوی اختصاصی با خبر آنلاین می گوید: «واقعا ناراحت هستیم. عجیب بود که این اتفاق افتاد. با این وضعیت استقلال و ذوب آهن باید به پلی آف بروند.»

البته رقابت‌های لیگ قهرمانان هنوز قرعه‌کشی نشده و استقلال و ذوب‌آهن حریفان خود را در پلی‌آف نمی‌شناسند. بی‌شک حالا این دو تیم کار دشوارتری دارند و اگر در این مرحله موفق نباشند، اصلا به لیگ قهرمانان آسیا صعود نمی‌کنند.

منبع: خبرآنلاین

 



ویدیو مرتبط :
مستند شوک در مورد شرط بندی و فساد در فوتبال ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شوک بزرگ به کی‌روش و فوتبال ایران؛ پزشکان رای به جراحی اشکان دژاگه دادند



اشکان دژاگه,مصدومیت اشکان دژاگه

شوک بزرگ به کی‌روش و فوتبال ایران؛ پزشکان رای به جراحی اشکان دژاگه دادند

تیم ملی بدون اشکان برابر قطر، لبنان و کره

بازیکن ایرانی تیم فولام به زودی تحت عمل جراحی قرار می گیرد.

به گزارش نامه، اشکان دژاگه در دیدار فولام برابر کوئیز پارک رنجرز و در دقیقه 7 یک پنالتی برای تیمش گرفت اما در دقیقه 35 به خاطر مصدومیت از بازی بیرون رفت و اعلام شد که این مصدومیت، جدی است.

مدیربرنامه های این بازیکن از احتمال جراحی خبر داده بود ولی این امید نیز وجود داشت که با گذشت چند هفته، این بازیکن به میادین بازگردد.

شب گذشته اما پزشکان فولام پس از بررسی عکس های MRI متوجه پارگی لیگامنت مچ پای وی شدند.

طبق دستور کادر پزشکی، اشکان باید پای خود را به تیغ جراحان بسپارد و پس از آن نیز به 12 هفته استراحت نیاز دارد.

به این ترتیب ستاره تیم ملی فوتبال ایران بازی های حساس تیم ملی در خردادماه برابر قطر، لبنان و کره جنوبی را از دست داد تا نگرانی های کارلوس کی روش به مراتب بیشتر شود./نامه نیوز