اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شوهر عصبانی همسرش را از طبقه 13 ساختمان به پایین پرتاب کرد + تصاویر



یک مرد اهل " استرالیا " به قتل همسر خود متهم شد .

  یک آقای 38 ساله اهل " بریزبن " همسر خود را از بالکن طبقه سیزدهم یک آپارتمان به پائین پرتاب کرد .

براساس گزارش  پلیس آقای " دنیل بروکز " به اتهام قتل خانم " ماریا النا اوکامپو " 30 ساله اهل " امریکا جنوبی " که جسد او در ساعت 3 بامداد روز یکشنبه در طبقه پائین یک آپارتمان واقع در " سورکویلو - پرو " پیدا شد توسط پلیس بازداشت شد .

اخبار,اخبار,حواد ث, قتل


در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد این زوج که در ساعات پایانی شب در حالی که مست بودند به خانه برگشتند و شروع به بحث و نزاع با یکدیگر کردند به طوری که همسایه ها شاهد شنیدن صدای مشاجره آنها تا قبل از سقوط قربانی از بالکن آپارتمان بودند و دوربین های ساختمان نیز از پرتاب شدن او به پایین خبر می دهد .

پلیس در ادامه افزود : آقای " بروکز " که از 3 ماه پیش " استرالیا " را به مقصد " پرو " ترک کرد به همراه همسر خود در این ساختمان زندگی می کرد ویکی از دوستان او به نام آقای " مورز " 20 ساله در گزارش خود گفت : این نمی تواند کار " بروکز " باشد زیرا او یک مرد دوست داشتنی و شاد است و یک چنین شخصیت خشنی ندارد که بتواند کسی را به قتل برساند .

اخبار,اخبار,حواد ث, قتل


خانم " اوکامپو " توسط اوژانس به بیمارستان " مورگان " در " لیما " فرستاده شد که مرگ او در آنجا اعلام شد .

پلیس در حال حاضر در حال بررسی بیشتر موضوع و یافتن شواهد بیشتر در این رابطه می باشد و " بروکز " در حال حاضر به اتهام قتل و هول دادن قربانی از بالکن که سبب مرگ او شد متهم است .

 

 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران


ویدیو مرتبط :
خودکشی از ساختمان 13 طبقه !!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

به جرم لواط؛ داعش یک پیرمرد را از بالای ساختمان چند طبقه به پایین انداخت(+تصاویر)



 

 عناصر داعش که فتوای لواط را در دستور کار خود دارند یک پیرمرد نگون بخت اهل شهر الرقه‌ سوریه را به همین اتهام به طرز فجیعی به قتل رساندند!  

اخبار,اخباربین الملل,جنایات داعش


به گزارش ابنا ـ دهها نفر از مردم رقه در شمال سوریه روز شنبه نظاره‌گر صحنه اعدام یک پیرمرد بودند که با چشمانی بسته از بالای یک ساختمان چند طبقه به پایین پرتاب شد.

 

اخبار,اخباربین الملل,جنایات داعش

 
تروریست‌های داعش که به این پیرمرد تهمت لواط را زده‌اند وی را به بالای یک ساختمان نیمه کاره در رقه برده و پس از قرائت حکم او را از بالا به پایین انداختند.

 

اخبار,اخباربین الملل,جنایات داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,جنایات داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,جنایات داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,جنایات داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,جنایات داعش

 اخبار بین الملل  -  ابنا