اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شوهری كه ٦ ماه بعد از ازدواج دیگر به خانه نیامد!



 

شوهری كه ٦ ماه بعد از ازدواج دیگر به خانه نیامد!

زنی در دادگاه گفت: با اینكه زندگی خوب و آرامی را با همسرم شروع كردم اما به یك باره با رفتنش به خارج از كشور همه چیز خراب شد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، زنی با حضور در دادگاه خانواده، ضمن ارائه درخواست طلاق، اظهاركرد: یك سال گذشته به طور سنتی به عقد همسرم درآمدم. در این مدت كوتاه زندگی خوب و بدون مشاجره ای را داشتیم و من حتی در خواب هم نمی دیدم كه روزی بخواهم درخواست طلاق بدهم.

وی افزود: زمانی كه به عقد شوهرم درآمدم ۲۵ سال داشتم و او مردی ۳۱ ساله، با اخلاق و مهربان بود. اما واقعا نمی دانم چرا یك باره همه چیز خراب شد و زندگی كه با محبت و اعتماد به یكدیگر پایه ریزی شده بود، ویران شد.

این زن جوان در پاسخ به پرسش قاضی دادگاه مبنی بر اینكه اكنون دلیل درخواست طلاق تان چیست؟ عنوان كرد: تنها شش ماه از ازدواج مان گذشته بود كه همسرم دیگر به منزل نیامد. ابتدا فكر كردم كه اتفاقی برای او افتاده همه جا را به دنبال او گشتم و زمانی كه از خانواده شوهرم سراغ او را می گرفتم، اظهار بی اطلاعی می كردند.

وی ادامه داد: دو ماه متوالی همه جا را به دنبال شوهرم گشتم و هیچ نشانی از او پیدا نكردم.

تا اینكه پدر همسرم در تماس تلفنی به من گفت كه او برای همیشه به خارج از كشور سفر كرده است، زمانی كه این خبر را شنیدم ابتدا باور نداشتم، زیرا دلیلی نداشت همسرم بدون اینكه به من اطلاع دهد، به سفر برود.

این زن جوان گفت: من و شوهرم هیچ مشكل و اختلافی در دوران كوتاه زندگی مان نداشتیم. غیبت ناگهانی همسرم برای من بسیار باعث تعجب بود.

وی ادامه داد: اكنون خواهان طلاق غیابی هستم، زیرا كسی كه بدون دلیل زندگی اش را ترك كند، ثبات شخصیت ندارد و قابل اعتماد نیست و بعد از گذشت این مدت تماسی با او نداشتم و هنوز متوجه نشدم كه شوهرم به چه دلیل به خارج از كشور سفر كرده است.

به گزارش ایسنا، قاضی دادگاه نیز در ادامه حكمی مبنی بر طلاق صادر نكرد و رسیدگی به این پرونده را به جلسه ی آینده موكول كرد..... / خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
انتقام از شوهری که دوباره ازدواج کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز ثبت نام ازدواج دانشجویی دانشگاه شریف از اول آبان ماه



 

 

ازدواج دانشجویی

 

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شریف از آغاز ثبت نام ازدواج دانشجویی این دانشگاه خبر داد و گفت: ثبت نام ازدواج دانشجویی این دانشگاه از اول آبان با ظرفیت حدود ۱۲۰ زوج آغاز می شود.

حجت الاسلام حبیب محمدنژاد با اشاره به افزایش ازدواج های دانشجویی دانشگاه در چند سال اخیر افزود: ازدواج های دانشجویی در دانشگاه نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است و سالانه بین ۹۰ تا ۱۱۰ نفر در سهمیه دانشگاه ثبت نام می کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام از زوج های دانشجو از آبان ماه سال جاری آغاز می شود، خاطر نشان کرد: در این دوره مراسم ازدواج دانشجویی با ظرفیت ۱۲۰ زوج برگزار می شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شریف با تاکید بر اینکه در حال حاضر هدایای زوج های دانشجوی سال گذشته در حال توزیع است، یادآور شد: زوج هایی که سال گذشته ثبت نام کردند، می توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به واحد ازدواج دانشجویی دفتر نهاد مراجعه کرده و هدایای خود را دریافت کنند..../تحلیل:مهر