اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شوهرم به من خیانت کرد



 

 

 

شوهرم به من خیانت کرد

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، در مجتمع قضایی شهید محلاتی خانواده یک، در میان جمعیت حاضر خانم جوانی را می بینم که با حال و هوای پریشان در حیاط این مکان در حال گفت وگوی تلفنی با شخصی است.

این زن جوان درباره دلیل حضور خود در این مکان می گوید: خیانت همسرم را با چشمان خود دیدم، دیگر نمی توانم این مرد را در کنار خودم ببینم، می خواهم از او جدا شوم.

وی با بیان اینکه هنوز هم باورم نمی شود او به من خیانت کرده باشد گفت: همسرم همیشه مدعی بود که عاشق من است، با اینکه مدتی بود همسایه ها به من گوشزد می کردند که همسرم را چند بار با خانم های جوان دیده اند اما من حرف آنها را باور نمی کردم چراکه با وجود زندگی خوبی که داشتم دلیلی نمی دیدم همسرم بخواهد به من خیانت کند.

بهاره در حالیکه بغض راه گلویش را گرفته می گوید: یک روز که کسالت داشتم چند ساعتی را مرخصی گرفتم تا در منزل استراحت کنم. در حال باز کردن در منزل بودم که متوجه حضور خانم جوانی بهمراه همسرم در منزل شدم.

این زن جوان در ادامه بیان کرد: مردی که با زن دیگری ارتباط داشته باشد دیگر جایگاهی برای همسر خود ندارد و من نمی توانم حتی بودن نام او را در شناسنامه ام تحمل کنم.... / شبکه خبری برنا


ویدیو مرتبط :
روحانی:بدترین خیانت,خیانت پشت جبهه است.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه به منذر بن الجارود سرزنش از خیانت اقتصادی



ترجمه فارسی نهج البلاغه
به منذر بن الجارود
سرزنش از خیانت اقتصادی
پس از یاد خدا و درود! همانا، شایستگی پدرت مرا نسبت به تو خوشبین، و گمان کردم همانند پدرت می‏باشی، و راه او را می‏روی، ناگهان به من خبر دادند، که در هواپرستی چیزی فرو گذار نکرده، و توشه‏ای برای آخرت خود باقی نگذاشته‏ای، دنیای خود را با تباه کردن آخرت آبادان می‏کنی، و برای پیوستن با خویشاوندانت از دین خدا بریدی، اگر آنچه به من گزارش رسیده، درست باشد، شتر خانه‏ات، و بند کفش تو از تو باارزش‏تر است، و کسی که همانند تو باشد، نه لیاقت پاسداری از مرزهای کشور را دارد، و نه می‏تواند کاری را به انجام رساند، یا ارزش او بالا رود، یا شریک در امانت باشد. یا از خیانتی دور ماند پس چون این نامه به دست تو رسد، نزد من بیا. ان شاء الله.
متن عربی نهج البلاغه
( وَ مِنْ کِتابٍ لَهُ عَلَیْهِ السَّلامُ ) إِلَى ‏الْمُنْذِرِ ‏بْنِ‏ ‏الْجارُودِ ‏الْعَبْدِىّ‏، وَ قَدْ کانَ اسْتَعْمَلَهُ عَلى بَعْضِ النَّواحِى فَخانَ الْأَمانَةَ فِى بَعْضِ ما وَلَّاهُ مِنْ أَعْمالِهِ: أَمَّا بَعْدُ، فَإِنَّ صَلاحَ أَبِیکَ غَرَّنِى مِنْکَ، وَ ظَنَنتُ أَنَّکَ تَتَّبِعُ هَدْیَهُ، وَ تَسْلُکُ سَبِیلَهُ، فَإِذا أَنْتَ فِیما ‏رُقِىَ‏ ‏إِلَىّ‏ عَنکَ لا تَدَعُ لِهَواکَ انقِیاداً، وَ لا تُبْقِى لِاخِرَتِکَ ‏عَتاداً، تَعْمُرُ دُنْیاکَ بِخَرابِ اخِرَتِکَ، وَ تَصِلُ عَشِیرَتَکَ بِقَطِیعَةِ دِینِکَ. وَ لَئِنْ کانَ ما بَلَغَنِى عَنْکَ حَقّاً ‏لَجَمَلُ‏ ‏أَهْلِکَ‏ ‏وَ ‏‏شِسْعُ‏‏ ‏نَعْلِکَ‏ ‏خَیْرٌ ‏مِنْکَ‏، وَ مَنْ کانَ بِصِفَتِکَ فَلَیْسَ بِأَهْلٍ أَنْ یُسَدَّ بِهِ ثَغْرٌ، أَوْ یُنْفَذَ بِهِ أَمْرٌ، أَوْ یُعْلى لَهُ قَدْرٌ، أَوْ یُشْرَکَ فِى أَمانَةٍ، أَوْ یُؤْمَنَ عَلى ‏خِیانَةٍ، فَأَقْبِلْ إِلَىَّ حِینَ یَصِلُ إِلَیْکَ کِتابِى هذا إِنْ شاءَ اللَّهُ. قالَ السَّید الشَریف: وَ ‏الْمُنْذِرُ هذا هُوَ الَّذِى قالَ فِیهِ أَمِیرُالْمُؤْمِنِینَ- عَلَیْهِ السَّلامُ- ‏إِنَّهُ‏ ‏لَنَظَّارٌ فِى ‏عِطْفَیْهِ‏، مُخْتالٌ فِى ‏بُرْدَیْهِ‏، ‏تَفَّالٌ‏ ‏فِى‏ ‏شِراکَیْهِ‏.