اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شوخی " نود درجه ای " عادل با جشنواره فجر


دوشنبه شب در برنامه «نود» عادل فردوسی پور نشان داد که همچنان یک علاقه مند دوآتشه سینماست اما این برنامه اولین برنامه ای نبود که او علنا علاقه اش به سینما را نشان داد.



 یا همین چند وقت پیش تنها آدمی بود که در یک برنامه تلویزیونی موفقیت فیلم «جدایی نادر از سیمین» در مراسم گلدن گلوب و کسب عنوان بهترین فیلم خارجی توسط اصغر فرهادی را تبریک گفت، نکته جالب اینجا بود که تبریک عادل، نخستین واکنش رسمی صداوسیما به موفقیت فیلم اصغر فرهادی بود، کاری که چند روز بعد از آن برنامه «هفت» با هزار اما و اگر و محافظه کاری انجام داد البته فردوسی پور سال گذشته هم در جشن خانه سینما یک حرکت جالب توجه و بامزه انجام داد.

 و آن هم این بود که در آیتم دوربین نود تمام عکس های این بخش را به نام یکی از فیلم های مهم و موفق تاریخ سینما نمایش داد البته این ابراز علاقه مستقیم فردوسی پور به سینما در برنامه هایش خیلی اوقات هم مورد انتقاد برخی از منتقدانش قرار می گیرد ولی واقعا چه کسی از علاقه مندان به سینماست که دوست نداشته باشد، یکی مثل فردوسی پور در سینما هم وجود داشته باشد و برنامه ای سینمایی مثل نود را با همه صریح و بی پرده بودنش روی آنتن ببرد.


ویدیو مرتبط :
نود درجه / عادل فردوسی پور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شوخی بامزه رامبد جوان و رضا عطاران در اختتامیه جشنواره فیلم فجر



اخبار فرهنگی - شوخی بامزه رامبد جوان و رضا عطاران در اختتامیه جشنواره فیلم فجر

رامبد جوان در اختتامیه جشنواره فیلم فجر پیش از اعلام برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی وانمود کرد پاکت را گم کرده است.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , اختتامیه جشنواره فیلم فجر

 

رامبد جوان ابتدا هومن سیدی را صدا کرد تا پاکت اسامی را از پشت یقه‌اش بیرون بیاورد. دیپلم افتخار به محسن دارسنج برای فیلم «همه چیز برای فروش» رسید.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , اختتامیه جشنواره فیلم فجر

 

رامبد جوان برای خواندن اسم کسی که قرار بود سیمرغ بهترین چهره‌پردازی را بگیرد، باز پاکت را ظاهرا گم کرده بود. او این دفعه داد زد: رضا، تا سر و کله عطاران روی سن ظاهر شود. عطاران کلاهش را که به نشانه احترام از روی سرش برداشت، رامبد جوان شروع کرد به تفتیش بدنی‌اش تا پاکت را پیدا کند. پاکت داخل کلاه عطاران پنهان شده بود و از فاصله دور هم قابل دیدن بود.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , اختتامیه جشنواره فیلم فجر

 

پاکت پیدا شد و باز شد تا نام محسن موسوی برای فیلم «رستاخیز» به عنوان برنده سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی خوانده شود.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , اختتامیه جشنواره فیلم فجر

 

رضا عطاران خود در این مراسم برای فیلم «طبقه حساس» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , اختتامیه جشنواره فیلم فجر

 

رضا عطاران در این دوره جشنواره در مقام بازیگر بجز «طبقه حساس» فیلم «کلاشینکف» را هم در بخش سودای سیمرغ داشت و فیلم «رد کارپت» به کارگردانی و با بازی او نیز در این بخش رقابت کرد.
اخبار فرهنگی - خبرآنلاین