اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شوخی معنادار اوباما با همسر نتانیاهو


باراک اوباما که به سرزمین های اشغالی سفر کرده بود، ضمن سخنان همیشگی اش درباره اهمیت امنیت رژیم صهیونیستی برای آمریکا، از اصلاح نژادی هم سخن گفت و کنایه ای هم به نتانیاهو و همسرش زد.

انتخاب: باراک اوباما که به سرزمین های اشغالی سفر کرده بود، ضمن سخنان همیشگی اش درباره اهمیت امنیت رژیم صهیونیستی برای آمریکا، از اصلاح نژادی هم سخن گفت و کنایه ای هم به نتانیاهو و همسرش زد.

باراک اوباما که در طول چهار سال اول ریاست جمهوریش به دلیل اختلاف شدید با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به سرزمین های اشغالی سفر نکرده بود، در ابتدای سخنانش در کنفرانس مطبوعاتی گفت: «خیلی متشکرم از نخست وزیر نتانیاهو به خاطر واژگان محبت آمیز شما! من از سارا همسرتان و همین طور دو فرزندتان به دلیل میزبانی گرمشان تشکر ویژه می کنم.

من به نخست وزیر گفتم که پسران شما بسیار خوش تیپ هستند؛ البته خوش تیپی آن ها به مادرشان است.»

اوباما که گویا با این سخنش قصد داشت هم به نتانیاهو و هم به همسرش کنایه ای زده باشد، در ادامه، عبارتی به کار برد که پیشتر از سوی هیتلر استفاده می شده و سیاست نازی های افراطی بوده است.

وی تصریح کرد: «هدف ما این است که ژن های میراثمان را بالا ببریم و خوش تیپ تر شویم.»


ویدیو مرتبط :
شوخی معنادار اوباما با همسر نتانیاهو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شوخی اوباما با همسر کیم کارداشیان


رئیس‌جمهور آمریکا به کانی وست خواننده آمریکایی برای حضور در دنیای سیاست چند توصیه کرد.

خبرآنلاین: رئیس‌جمهور آمریکا به کانی وست خواننده آمریکایی برای حضور در دنیای سیاست چند توصیه کرد.

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و کانی وست خواننده رپ صبح شنبه در مراسمی برای جمع‌آوری کمک‌های مالی حضور یافتند. با در نظر گرفتن این نکته که کانی وست اعلام کرده که در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا شرکت خواهد کرد، حضور او در کنار رئیس‌جمهور حال حاضر آمریکا فرصت مناسبی بود تا اوباما چند توصیه طنز برای حضور در دنیای سیاست به او ارائه کند.

شوخی اوباما با همسر کیم کارداشیان

توصیه‌های اوباما برای وست این‌گونه آغاز شد : « پیش از هر چیزی، مجبوری زمان زیادی را صرف کنار آمدن با اشخاصی کنی که انگار از برنامه‌های تلویزیونی واقعیت‌نما بیرون آمده‌اند.» همسر کانی وست، کیم کارداشیان یکی از شخصیت‌های برنامه‌های تلویزیونی واقعیت‌نماست.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه با کنایه به نام یکی از آلبوم‌های منتشر شده وست در سال 2010 اشاره کرد، و گفت : «تو نمی‌توانی در دنیای سیاست این‌گونه حرف‌ها را بزنی. خیلی افراد به خاطر گفتن چیزهای مانند این صندلی خود را در کنگره از دست داده‌اند.»

باراک اوباما که خودش زمانی ساکن قسمت جنوبی شیکاگو بوده، اضافه کرد : «تو فکر می‌کنی که این کشور یک سیاه‌پوست اهل جنوب شیکاگو با یک نام خنده‌دار را به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب می‌کند؟»