اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شوخی مرگبار دو نوجوان!



اخبار حوادث -  شوخی مرگبار دو نوجوان!

فرمانده انتظامی شهرستان نور استان مازندران گفت: شوخی بین دو نوجوان به مشاجره لفظی تبدیل و منجر به قتل یکی از آنان شد.

به گزارش جام جم، سرهنگ ولی الله گنجیان فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی در درگیری بین دو جوان 18 ساله بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این درگیری یکی از متهمان با وارد کردن ضربات چاقو متهم دیگر را از ناحیه شاهرگ گردن مجروح کرده بود.مصدوم به علت خونریزی شدید و پاره شدن رگ گردن حین انتقال به بیمارستان جان باخت و قاتل که از محل متواری شده بود توسط ماموران دستگیر شد.

سرهنگ گنجیان گفت: متهم در تحقیقات پلیسی ضمن اعتراف به قتل گفت قاتل با مقتول رابطه دوستی داشته است و روز حادثه به اتفاق هم برای گردش بیرون رفته بودیم که شوخی آنان منجر به درگیری شد.با اوج گرفتن درگیری بین این 2 نفر قاتل با ضربات چاقو به گردن مصدوم موجب مرگ وی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نور افزود: خشم رفتاری خصمانه است و واکنش متداول نسبت به ناکامی یا بد رفتاری متاسفانه باعث چنین آسیب هایی می شود.
اخبار حوادث - جام جم

 


ویدیو مرتبط :
شوخی مرگبار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان تجاوز‌های مرگبار مرد وحشی/قتل هولناک 4 پسر نوجوان+عکس



قتل پسر نوجوان ,آزار و اذیت جنسی

پایان تجاوز‌های مرگبار مرد وحشی/قتل هولناک 4 پسر نوجوان+عکس

به گزارش پلیس قاتل قتلهای زنجیره ای که قربانیان خود را پس از تجاوز و آزار و اذیت و شکنجه به قتل می رساند در نیوکاسل انگلستان دستگیر و محاکمه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از رویترز استیون گریوسان 42 ساله به جرم قتل چهار نوجوان که در سالهای 1990 تا 1996 مرتکب شده بود پس از  17 سال فرار سرانجام توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

وی اولین قربانی خود را پس از تجاوز در سن 23 سالگی در خانه‌ای متروک، سیمون مارتین شاگرد مدرسه ای 14 ساله را به قتل رساند  که در آن زمان در بازجویی خود به عنوان متهم ردیف اول انکار نمود و مرگ پسر 14 ساله را به دلیل بی احتیاطی خود مقتول عنوان نمود.

در سال 1996 قربانی 18 ساله خود توماس کلی، و در سالهای 1993 و 1994 دیوید هانسون و دیوید گریف که هر دو 15 ساله بودند را پس خفه کردن اجساد آنان را سوزاند.

در ژانویه سال گذشته پلیس پس از دستگیری وی و در اولین جلسه بازجویی پس از 17 سال در مورد مقتول 14 ساله که به دلیل شکستگی جمجمه به قتل رسیده بود گفت: چیزی به یاد نمی آورم اما به دلیل مخالفت وی با سنگ یا چیزی شبیه به آن به سر سیمون مارتین ضربه وارد کردم.

پرونده وی پس از تکمیل نهایی و اعتراف به قتل چهار نوجوان در دادگاه‌هایی که روز گذشته تشکیل و برای محاکمه وی به دادگاه نیوکاسل فرستاده شد./باشگاه خبرنگاران