اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شوخی مرگبار با سلاح شکاری در ممسنی



اخبار حوادث - شوخی مرگبار با سلاح شکاری در ممسنی

سرهنگ «داوود امجدی» رئیس پلیس ممسنی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک تیرخوردگی مرگبار در یکی از کوه‌های اطراف شهر، بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس ممسنی ادامه داد: در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد مردی به همراه چهار دوستش با یک پراید در حالی که یک تفنگ شکاری به همراه داشته‌اند جهت تفریح و شکار به آن محل رفته بودند که اقدام به شوخی با همدیگر کرده و قربانی توسط یکی از دوستانش ناخواسته مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به علت شدت جراحات در بیمارستان جان باخت.
 
سرهنگ امجدی با بیان اینکه با تلاش مأموران یک تفنگ شکاری در محل کشف شد، خاطرنشان کرد: هر چهار مرد دستگیر شدند.
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 


ویدیو مرتبط :
سلاح شکاری کالیبر270

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیراندازی مرگبار با سلاح شکاری در مازندران


بر اثر اختلافات خانوادگی مردی 26 ساله با استفاده از سلاح شکاری فردی را از پا درآورد.

باشگاه خبرنگاران جوان: بر اثر اختلافات خانوادگی مردی 26 ساله با استفاده از سلاح شکاری فردی را از پا درآورد.

ساعت 18 و 50 دقیقه روز گذشته در پی کسب خبری ازمرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر وقوع درگیری و تیراندازی با سلاح شکاری در پشت هتل مازندران، ماموران انتظامی کلانتری 12 به محل حادثه اعزام شدند.

ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند،فردی به نام"علی- پ" 26 ساله با سلاح شکاری اقدام به تیراندازی به سمت فردی به نام"سلیمان - م" کرده که این فرد از قفسه سینه مورد اصابت قرار گرفت و با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ احمد رضا رستمی رئیس پلیس آگاهی مازندران با تائید خبر فوت مصدوم گفت : با توجه به تلاش پزشکان برای نجات این فرد از مرگ، مصدوم به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت و با وقوع قتل ماموران متهم و عامل تیراندازی را دستگیر کردند.

وی افزود:متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس،علت درگیری وتیراندازی را اختلافات خانوادگی عنوان کرد،که پس از تشریح صحنه قتل با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.