اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شوخی عجیب سامسونگ با اپل؛ شایعه‌‌ای كه دروغ بود



شوخی عجیب سامسونگ با اپل؛ شایعه‌‌ای كه دروغ بود

در حالی كه شایعاتی مبنی بر پرداخت جریمه 1.5 میلیارد دلاری سامسونگ به اپل در قالب سكه‌های پنج سنتی در شبكه‌های اجتماعی و سایت‌ها مطرح شده بود، حالا معلوم شده كه چنین شایعه‌ای كاملا بی‌پایه و اساس بوده است.

به گزارش ایسنا، سایت Tech2 در گزارشی نوشت: دادگاهی در كالیفرنیا چندی پیش شركت كره‌ای سامسونگ را به دلیل كپی‌برداری غیرقانونی از محصول شركت اپل و نقض قانون كپی‌رایت به پرداخت 1.5 میلیارد دلار جریمه محكوم كرد.

انتشار این خبر بازتاب گسترده‌ای در خبرگزاری‌ها و سایتهای خبری داشت؛ به طوری كه در ادامه ارزش سهام شركت سامسونگ به میزان بی‌سابقه‌ای كاهش یافته و این شركت 12 میلیارد دلار از ارزش خود را در بازار سهام از دست داد.

در همین حال سایت موبایل اینترتینمنت گزارش داد كه "دیروز بیش از 30 كامیون حامل سكه‌های پنج سنتی به دفتر مركزی اپل در كالیفرنیا ارسال شد. نیروهای امنیتی شركت اپل در بررسی محموله‌های این كامیون بسیار متعجب شدند و بعدا سامسونگ به اپل توضیح داد كه این كامیونها جریمه 1.5 میلیارد دلاری این شركت كره‌ای به اپل است كه در قالب كامیونهای سكه‌های پنج سنتی برای اپل ارسال شده است."

با این وجود در حالی این خبر عجیب در سایتها و شبكه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای پیدا كرد كه بعدا معلوم شد، این خبر اصلا صحت نداشته است. سایت موبایل اینترتینمنت در گزارش به‌ روز شده خود اعلام كرد كه داستان قبلی‌اش دروغ بوده است./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
شوخی سامسونگ با اپل (ساعت اپل)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حسین رفیعی: شایعه مرگ من یک شوخی بی مزه بود



 

حسین رفیعی: شایعه مرگ من یک شوخی بی مزه بود

 

حسین رفیعی درباره شایعه خبری مبنی بر مرگش بر اثر بیماری گفت: من نمی دانم که منشأ این اخبار کجاست، ولی خوشبختانه من صحیح و سالم هستم و اتفاقی برایم نیافتاده است.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: ساختن این شایعات یک شوخی بی مزه و مرگ بار بیشتر نبود، کسانی که چنین مطالبی را منتشر می کنند، به این موضوع هم فکر کنند که ما خانواده ای داریم که با شنیدن این اخبار نگران می شوند، من وقتی با تماس دوستان متوجه این موضوع شدم، ابتدا با خانواده ام تماس گرفتم و آن ها را نسبت به صحت سلامتم مطمئن کردم.

رفیعی تصریح کرد: این موارد از آفت ماهواره و اینترنت هم به شمار می رود و من اولین کسی نیستم که راجع به من چنین شایعاتی منتشر شده و به دروغ گفته اند که این افراد هم از دنیا رفته اند. البته من امیدوارم که بروز چنین مسائلی تنها یک سوء تفاهم و تشابه اسمی باشد.

وی در پایان گفت: از تمام عزیزانی که بابت انتشار خبر مرگم متاثر و ناراحت شدند، عذرخواهی می کنم... / خبرگزارى فارس