اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شوخی دردسرساز زن آمریکایی با پلیس



 اخباراجتماعی  ,خبرهای   اجتماعی ,ویروس ابولا

 یک زن آمریکایی به دلیل به اشتراک‌گذاشتن یک پُست فیس‌بوکی و شوخی با پلیس این کشور دستگیر شد.

به گزارش تسنیم؛ پلیس ایالتی تگزاس یک زن را که برای مزاح نوشته‌ای را در صفحه فیس‌بوک خود مبنی بر اینکه وی مقداری ماده مخدر متاآمفتامین در اختیار دارد که به ویروس ابولا آلوده است به اشتراک گذاشت، بازداشت کردند.

بر اساس این گزارش ماموران پلیس این زن را که در ناحیه مرکزی شهر تگزاس زندگی می‌کند بازداشت و به همراه ماده مخدر کشف شده در منزلش برای انجام آزمایش به اداره پلیس منتقل کردند.

اداره پلیس «گرانیت شوالز» شهر تگزاس هفته گذشته اخبار جعلی را در فیس‌بوک مشاهده کرد مبنی بر اینکه فردی مدعی شده ماده مخدری در اختیار دارد که به ویروس ابولا آلوده است.

دو روز بعد، اداره پلیس تگزاس پُستی در فیس‌بوک منتشر کرد که خطاب به شهروندان می‌گفت نیازی به هیچ گونه نگرانی در این رابطه وجود ندارد و ماموران پلیس؛ مواد مخدر و داروهای این فرد را برای آزمایش به ایستگاه پلیس منتقل کرده‌اند.

بر اساس این گزارش این زن 29 ساله که «یوگنا هاپسون» نام دارد در حال حاضر به اتهام در اختیار داشتن مواد مخدر در بازداشت پلیس به سر می‌برد.

افسر پلیس این پرونده به خبرنگاران گفته است که خانم هاپسون این مطلب را به شوخی و برای شرکت در یک چالش فیس‌بوکی تحت عنوان «زودباورترین چالش» منتشر کرده است.

بر اساس گزارش رسانه‌های محلی به فرد برنده این چالش فیس‌بوکی 5000 دلار جایزه تعلق می‌گیرد.
 
اخبار اجتماعی  -  تسنیم 


ویدیو مرتبط :
رفتار پلیس آمریکا با یک زن آمریکایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن جوان نقشه تجاوز به خود را طراحی کرد/متهم: می‌خواستم با پلیس شوخی کنم + عکس



اخبار,اخبار حوادث, تجاوز

زن جوان پس از لو رفتن نقشه تجاوز خیالی‌اش به خود در دادگاه گفت:قصد شوخی با پلیس را داشتم.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران،خانم "جین ناین ام ریسلی" 43 ساله در شب 10 مارس با تماس خود با پلیس ادعا می‌کند که مردی نا شناس وارد اتاقش شده و با تهدید چاقو او را مورد تجاوز خود قرار داده است.

این خانم که اهل سن پترزبورگ فلوریدا است در یک شرکت به عنوان مدیر مشغول فعالیت می‌باشد، به پلیس گفت: در حالی که  شبی را در ویلای رئیسش واقع در لم پیترتون شیپ (بن سالوانیا) سپری می‌کرد ،وقتی در اتاق مخصوص مهمان خوابیده بود ،توسط یک مزاحم ناشناس از روی تخت به زمین کشیده شد و او را پس از تهدید با چاقو مورد تجاوز قرار داده است .

شاهدین در اظهار نامه خود گفتند که مردی حدودا 30 ساله به خانه آمده و وارد اتاق این خانم شد.

در تحقیقات گسترده تر پلیس هیچ اثر انگشتی و یا هیچ نشانه ای از حضور یک مزاحم در محل پیدا نکرد و در بررسی دستگاه شنود که در اتاق بود مشخص شد که این خانم در ساعتی که ادعا می‌کند خواب بوده ، در حال قدم زدن بوده است.

پلیس که به این شاکی مظنون شد در بازجویی از شاهدین به این نتیجه رسید که "ریسلی" با دادن رشوه از آنها خواسته تا با بهم ریختن وسایل خانه و قرار دادن چاقویی در محل،صحنه یک حمله و تجاوز ساختگی را فراهم کنند.

ریسلی در دادگاه با همسر خود حضور پیدا کرد و با سه مورد اتهم روبرو شد،از جمله برانگیختن اورژانس و پلیس به تعقیب جنایتکاری که اصلا وجود ندارد،نوشتن اظهار نامه دروغ به پلیس امنیت و رشوه دادن برای ایجاد صحنه جرم ساختگی و در این خصوص تنها اظهار داشت: قصد شوخی با پلیس را داشتم.

جلسه بعدی دادگاه او که به چند ماه بعد موکول شد به "ریسلی" اجازه داده شد تا جلسه بعدی دادگاه به قید ضمانت آزاد باشد.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران