اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شوخی دخترانه با رئیس جمهور آمریکا +عکس


وقتی رئیس جمهور اوباما تیم بسکتبال دانشجویان دانشگاه "کنتیکت" را به کاخ سفید دعوت کرد تا از آنها به خاطر پیروزی شان تجلیل کند، دختران ورزشکار دانشجو، شوخی جدیدی را با رئیس جمهور انجام دادند.

جام نیوز: سایت دیلی میل نوشت: وقتی رئیس جمهور اوباما تیم بسکتبال دانشجویان دانشگاه "کنتیکت" را به کاخ سفید دعوت کرد تا از آنها به خاطر پیروزی شان تجلیل کند، دختران ورزشکار دانشجو، شوخی جدیدی را با رئیس جمهور انجام دادند.

در این مراسم که به طور کامل از عاری از تشریفات رسمی بود، دانشجویان از پشت سر برای اوباما گوش گذاشته و با انگشتان خود به نوعی برای رئیس جمهور آمریکا شاخ گذاشتند و هر کدام در حالیکه دستان خود را پشت گوش های اوباما قرار داده بودند، با او عکس یادگاری گرفتند.

شوخی دخترانه با رئیس جمهور آمریکا +عکس


ویدیو مرتبط :
سخنرانی رئیس جمهور آمریکا فرانکلین روزولت پیش از ورود آمریکا به جنگ جهانی دوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس الناز شاکردوست در دفتر کار اوباما / شوخی بازیگر ایرانی با رئیس‌جمهور آمریکا



اخبار,اخبار فرهنگی,الناز شاکر دوست

الناز شاکر دوست بازیگر سینما برای بیان خوشحالی‌اش از صورت گرفتن توافق هسته‌ای بین ایران و کشورهای 1+5 دست به یک کولاژ تصویری زده است..

او شب گذشته 5 مرداد عکسی را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر که این بازیگر را در دفتر کار باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا نشان می‌دهد.

شاکردوست این عکس را با استفاده از نرم افزاری درست کرده که به کاربران این امکان را می‌دهد تا عکس‌شان را در کنار چهره‌های سرشناس جهان قرار دهند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,الناز شاکر دوست

 

این بازیگر در توضیح عکسش نوشته:«پس از توافق دو جانبه نهایی - تبریک به همه ایران- من افتخار می‌کنم به ایرانی بودن.»

اخبار فرهنگی - خبر آنلاین