اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شوخی خونین در مراسم آشتی کنان




اخبار حوادث - شوخی خونین در مراسم آشتی کنان

میزبانی که در مراسم آشتی کنان، مهمان خود را کشته بود در آخرین جلسه بازپرسی به ارتکاب جنایت و صرف مشروبات الکلی اعتراف کرد و بدین ترتیب این پرونده جنایی با صدور کیفرخواست از سوی نماینده دادستان به دادگاه کیفری خراسان رضوی ارسال شد.

به گزارش خراسان، ۲ دوست که به خاطر برخی اختلافات جزئی مدتی با هم قهر بودند با وساطت دیگر دوستانشان اختلافات را کنار گذاشتند تا دوستی آنها دوباره برقرار شود. آنان برای فراموش کردن کینه ها، طی تماس تلفنی با یکدیگر قرار گذاشتند تا برای کنار گذاشتن خصومت ها، مراسم آشتی کنان را در منزل یکی از آنان به نام (ج-ق) برگزار کنند. نیمه های خرداد بود که ۳ دوست به منزل میزبان واقع در خیابان آیت ا... عبادی مشهد رفتند.

میزبان که جوان ۲۹ ساله ای بود با ورود دوستانش هندوانه ای را برید و قلیانی را برای آنها چاق کرد و مقداری مشروبات الکلی را که قبلا تهیه کرده بود، کنار هندوانه گذاشت. دقایق مراسم آشتی کنان با شوخی و خنده دوستان سپری می شد و هر کدام از آنان برای خنده دیگران سخنی می گفت. در این میان شوخی یکی از آن ها به مذاق دیگری خوش نیامد و همین موضوع به درگیری لفظی منجر شد

. میزبان که به شدت عصبانی شده بود در یک لحظه کاردی را از داخل هندوانه بیرون کشید و با تهدید دوستش از او خواست که ساکت باشد! اما خشم او به این جا ختم نشد و ناگهان چاقو را به طرف دوست ۲۵ ساله اش پرت کرد و شاهرگ گردن او را برید.

دوستان دیگر وحشت زده دستمالی را برای جلوگیری از خونریزی روی گردن جوان ۲۵ ساله گذاشتند و پیکر مجروح وی را به منزل بردند. برادر جوان مجروح با دیدن وضعیت خطرناک برادرش بلافاصله او را به بیمارستان قائم(عج) برد اما جوان ۲۵ ساله به دلیل شدت خونریزی به کما رفت.

این گزارش حاکی است: در پی اعلام شکایت خانواده جوان ۲۵ ساله پرونده ای در شعبه ۲۰۳ مجتمع قضایی امام خمینی(ره) تشکیل شد و متهمان به دستور قاضی صحراگرد تحت تعقیب قرار گرفتند. با صدور دستورات ویژه از سوی مقام قضایی، ماموران کلانتری شهید هاشمی نژاد عملیات دستگیری ضارب و دیگر مظنونان را آغاز کردند اما بررسی ها نشان داد که جوان ضارب به استان قم گریخته است.

 از سوی دیگر و با گذشت ۹ روز از این ماجرا، مجروح حادثه در بیمارستان جان سپرد و بدین ترتیب پرونده نزاع رنگ جنایت به خود گرفت. با توجه به اهمیت موضوع، قاضی صحراگرد که نظارت مستقیمی بر عملیات پلیس داشت دستور ورود به مخفی گاه متهم را صادر کرد اما قبل از آن که ماموران به مخفی گاه متهم در استان قم عزیمت کنند او به دلیل عذاب وجدان به مشهد بازگشت و در چنگ عدالت گرفتار شد.

 متهم این پرونده جنایی در آخرین جلسه بازپرسی در مقابل مقام قضایی به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و گفت: من قصد کشتن او را نداشتم و می خواستم با تهدید چاقو، دوستانم را ساکت کنم.

وی اضافه کرد: پس از آن که ضربه ای به گردن دوستم زدم ترسیدم و به جمکران فرار کردم.

بنابراین گزارش، پس از اعترافات متهم و تکمیل تحقیقات قضایی، کیفرخواست این پرونده جنایی ازسوی قاضی صادر شد و به زودی عامل این جنایت در دادگاه کیفری استان خراسان رضوی پای میز محاکمه می نشیند.
 اخبار حوادث -  خراسان


ویدیو مرتبط :
مراسم آشتی کنان در کلاه قرمزی93

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آشتی کنان علی دایی و وزیر ورزش در مراسم افطاری رئیس جمهور



اخبار,اخبارورزشی,علی دایی

علی دایی چهارشنبه شب در مراسم افطاری رئیس جمهور با ورزشکاران، با وزیر ورزش آشتی کرد.

 مازیار ناظمی مسئول روابط عمومی وزارت ورزش با اعلام این خبر در صفحه توییتر خود نوشت: «امشب در افطاری دكتر روحانی نكته جالب آشتی كنان وزیر ورزش با علی دایی بود. ما هم رفتیم با داش علی تو مایه آشتی منتها مشروط شدیم.»


علی دایی به این دلیل از مسئول روابط عمومی وزارت ورزش است که می‌گوید او فایل صوتی ضبط و آن را منتشر كرده است. اشاره دایی به جلسه ای است كه با علی پروین در وزارت ورزش داشت و جزئیات آن منتشر شد. همچنین دایی اشاره‌ای هم به لیست قیمت بازیكنان دو فصل قبل پرسپولیس دارد.

اخبار,اخبار ورزشی,علی دایی

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین