اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شوخی به مرگ ختم شد



 

 

 

شوخی ۲۰ مرد افغانی با مرگ یكی از آن‌ها به اتمام رسید.

ساعت ۱۰ شب چهارشنبه ۲۳ دی امسال مأموران كلانتری ۱۴۰ باغ فیض از طریق مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران از وقوع یك حادثه با خبر شدند.



مأموران با حضور در یكی از بیمارستان‌های غرب تهران دریافتند یك مرد جوان تبعه افغان به دلیل نامعلومی پس از انتقال به بیمارستان فوت كرده است.



روشن بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران درباره این پرونده گفت: تحقیقات مأموران از همراهان این مرد جوان آغاز شد تا این كه این افراد مدعی شدند متوفی به یك‌باره بی‌حال شده و فوت كرده است.

 

وی اضافه كرد: این نكته به شدت مشكوك به نظر رسید به همین دلیل دستور بررسی محل وقوع این حادثه صادر شد تا در صورت وجود افراد دخیل در مرگ این مرد این افراد دستگیر شوند.

 

با حضور در محل حادثه مشخص شد ۲۰ نفر از اتباع افغانی موجود در این محل مدعی‌اند در حین شوخی با متوفی بوده‌اند كه این فرد بی‌حال شده و فوت كرده است.

 

بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران گفت: بیش‌تر این افراد پس از بررسی‌های لازم آزاد شدند اما یكی از آن‌ها كه همگی معتقدند وی بیش‌تر با متوفی شوخی می‌كرده و یك‌بار هم متوفی را به سمت دیوار هل داده كه در نتیجه آن متوفی با دیوار برخورد كرده است، بازداشت شد.

 

وی گفت: تحقیقات برای مشخص شدن علت مرگ این مرد جوان در دست بررسی است.

 

 

 

 

 

 

 

 



ویدیو مرتبط :
سقوطی که به جای نجات یافتن به مرگ ختم شد .......

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كوهپیمایی دسته جمعی به مرگ ختم شد



 

 

كوهپیمایی دسته جمعی به مرگ ختم شد

 

 

كوهپیمایی دسته جمعی ۹ نفر از نوجوانان و جوانان نروژی با مرگ تلخ سه نفر از آنها خاتمه یافت.به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبكه تلویزیونی "ان.آر.كی "اخیرا ۹ نفر از نوجوانان و جوانان نروژی كه میانگین سنی آنها ۱۷ تا ۲۵ سال بود جهت گردشی دسته جمعی به كوههای پر از برف این كشور می روند.پس از مدتی این گروه در برف و سرما گرفتار شده و مسیر خود را نیز در میان وزش بادهای یخی و سرد گم می كنند.

 

 

با تاخیر این گروه و اطلاع رسانی آشنایان این افراد،امدادگران به محل حادثه اعزام شده و شش نفر را نجات می دهند.

در این میان سه نفر دیگر بر اثر یخ زدگی و عدم تحمل در برابر سرمای شدید جان خود را از دست داده بودند.پراكنده شده بودن گروه نه نفره عملیات را برای امدادگران سخت و دشوار كرد.هم اكنون شش نجات یافته این حادثه در بیمارستان به سر برده و تخت مراقبتهای ویژه به سر می برند.../خبرگزارى فارس