اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شوخی بارسی و گتوزو با رحمان رضایی


بارسی خطاب به رحمان رضایی گفت:خوشحالم مقابل میلان بازی نمی کنی.

باشگاه خبرنگاران: بارسی خطاب به رحمان رضایی گفت:خوشحالم مقابل میلان بازی نمی کنی.

رحمان رضایی مدافع اسبق تیم ملی و پرسپولیس که در تیم های پروجا ، مسینا و لیورنو ایتالیا عضویت داشته به هنگام صرف شام در هتل ستارگان میلان حضور یافت و ضمن خوشامدگویی به ستارگان میلان با برخی از آنها به گفتگو پرداخت.

تعداد زیادی از بازیکنان تیم ستارگان میلان رحمان رضایی را می شناختند و با او برخورد گرمی داشتند. از جمله این نفرات می توان به گتوزو ، بارسی ، بوبان و تعدادی دیگر از میلانی ها اشاره کرد.

گتوزو در گفتگو با رحمان رضایی وضعیت او را جویا شد و از او سوال کرد که در حال حاضر به سرمربی گری می پردازد یا همچنان بازی می کند. همچنین گتوزو درباره بازی فردا ، میزان حضور تماشاگران و سایر مسائل جانبی سوالاتی را از رحمان رضایی پرسید.

فرانکو بارسی نیز برخورد بسیار گرمی با رحمان رضایی داشت و از او سوالاتی را پرسید. بارسی به رحمان رضایی گفت: خوشحالم که فردا بازی نمی کنی چرا که احساس می کنم هنوز بدن آماده ای داری و خطرناک هستی.
 
فرانکو بارسی نیز درباره بازی روز پنجشنبه و تیم فوتبال پرسپولیس سوالاتی را از رحمان رضایی پرسید و مدافع اسبق پرسپولیس درباره عدم حضور خودش گفت: من در این بازی نیستم اما ستارگان پرسپولیس نفرات خوبی هستند ، فکر می کنم بازی روز پنجشنبه با استقبال زیاد هواداران همراه باشد.

بازیکنان ستارگان میلان پس از صرف شام دقایقی پیش برای استراحت به اتاق های خود رفتند و البته برخی از مسئولان باشگاه میلان صحبت هایی با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داشتند و برخی هماهنگی های لازم برای حضور در موسسه خیریه ، ضیافت شام ، بازی روز پنجشنبه و ... در این گفتگو ها بین مدیران باشگاه پرسپولیس ، مائورو تاولا مدیر ارتباطات و امور بین الملل باشگاه میلان و مدیران تیم ستارگان آث میلان در حال انجام است.


ویدیو مرتبط :
کسب درامد به روش ساده با بارسی | بارسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رحمان رضایی هم دعوت پرسپولیس را رد کرد


رحمان رضایی مدافعی که سال ها در کالچوی ایتالیا لژیونر فوتبال ایران به حساب می آمد، چند ماهی را هم در بازگشت به ایران با پیراهن پرسپولیس به میدان آمد تا به همین دلیل یکی از مدعوین به بازی دوستانه اش سرخ و میلانی ها باشد.

 
 
 
 
  روزنامه گل: رحمان رضایی مدافعی که سال ها در کالچوی ایتالیا لژیونر فوتبال ایران به حساب می آمد، چند ماهی را هم در بازگشت به ایران با پیراهن پرسپولیس به میدان آمد تا به همین دلیل یکی از مدعوین به بازی دوستانه اش سرخ و میلانی ها باشد.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال می گوید ترجیح می دهد فرصت بازی در این دیدار دوستانه به کسانی داده شود که چندین و چند سال خاک باشگاه پرسپولیس را خورده اند. رضایی که پیش تر حکم همکاری اش با آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس قرمزها را هم دریافت کرد توضیح می دهد که هرگز اجرای آن حکم عملی نشد و چند ماه است که با آکادمی فوتبال پیکان همکاری می کند. رحمان این را هم اضافه کرد که می شد میلانی ها را تلفنی هم به ایران آورد!

برای شرکت در بازی پیشکسوتان آ ث میلان و پرسپولیس دعوت شدی.

- دستشان درد نکند که دعوتم کردند اما من خودمرا در مقایسه با کسانی که 10-8 سال برای این تیم بازی کردند و به قول معروف استخوان خرد کرده اند پیشکسوت باشگاه پرسپولیس نمی دانم. به عبارت دیگر حق حضور در این بازی را برای کسانی قائل می شوم که خاک این تیم را خورده اند.

به هر حال اسم تو به عنوان یکی از حاضران در آکادمی فوتبال پرسپولیس هم مطرح شدو حکم هم گرفتی.

- اما من در آکادمی فوتبال پیکان فعالیت می کنم. زمانی آن حکم را زدند که به همان حکم هم خلاصه شد و سه، چهار ماه است که از نظر من موضوع خاتمه یافته است و من با پیکان هستم.

شاید ارتباط تو با میلانی های سابق سبب شده تا بیشتر برای حضور در مسابقه دوستانه دو تیم مد نظر قرار داشته باشی.

- اینکه من روزگاری مقابل گتوزو، مالدینی و ... بازی کرده ام یک بحث است و ارتباطم با میلانی ها بحثی دیگر.

آیا در جوش خوردن معامله بازی پرسپولیس ومیلان هم نقشی داشتی؟

- نه، کاری در این زمینه انجام ندادم، یعنی نخواستند که انجام بدهم.

می توانستی؟

- چرا که نه؟ من با مسئول پیشکسوتان میلان رفیق هستم. می شد. حتی تلفنی زمینه برگزاری این دیدار را فراهم کرد.

از این تیم میلان چقدر شناخت داری. آیا اصلا تمرین دارند.

- بله! به من گفتند سال قبل این تیم در ژاپن هم به میدان رفته است. می دانم تمریناتشان را دنبال می کنند و فوتبال 5 به 5 یا 7 به 7 خود را هرگز رها نمی کنند.