اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شوخی‌ های حامد بهداد در کاخ جشنواره


صادر نشدن کارت برای هنرمندان ، تاخیر در آغاز سانس های نمایش، دعای حامد بهداد برای سینمای ایران ، نمره قبولی فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت» و «خانه دختر» از حاشیه‌های شامگاه دوم جشنواره فیلم فجر بود.

خبرگزاری مهر: صادر نشدن کارت برای هنرمندان ، تاخیر در آغاز سانس های نمایش، دعای حامد بهداد برای سینمای ایران ، نمره قبولی فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت» و «خانه دختر» از حاشیه‌های شامگاه دوم جشنواره فیلم فجر بود.

دومین روز از برگزاری سی وسومین جشنواره فیلم فجر در آرامش و به نوعی سکوت در کاخ جشنواره و در میان اهالی رسانه و رفت و آمد اهالی سینما برگزار شد و تنها چیزی که گاهی این آرامش را برهم می زد صدای شاتر دوربین عکاسان هنگام حضور عوامل فیلم های سینمایی در کاخ جشنواره بود.

«چهارشنبه 19 اردیبهشت» نمره قبولی گرفت

علاوه بر حضور ابراهیم حاتمی کیا در برج میلاد و تماشای فیلم «خداحافظی طولانی»، در نیمه دومین روز از سی و سومین جشنواره فیلم فجر می توان به حضور مسئولان سینمایی چون محمدمهدی طباطبایی نژاد مدیر مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، فرید فرخنده کیش از جمله مدیران انجمن سینمای جوان و همچنین هادی منبتی مدیرعامل پردیس سینما ملت اشاره کرد.

در کنار چهره های سینمایی و برخی از مدیران سینمایی، مجریان تلویزیون چون آزاده نامداری و احسان کرمی نیز برای دیدن فیلم«چهارشنبه 19 اردیبهشت» در برج میلاد حاضر شده بودند.

نیمه بعدی دومین روز سی و سومین جشنواره فیلم فجر پس از نمایش فیلم «خداحافظی طولانی» و فیلم مستند «زندگی پنهان» با نمایش فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت» آغاز و با نمایش فیلم های «حکایت عاشقی»، «خانه دختر» و «موقت» به پایان رسید که در این میان فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت» توانسته بیشتر نظر مثبت اهالی رسانه را جلب کند.

صادر نشدن کارت برخی از هنرمندان و همچنین اهالی رسانه در روز دوم جشنواره سی و سوم فجر از دیگر حاشیه های دومین روز برگزاری این رویداد سینمایی بود. به گفته برخی از هنرمندان در دومین روز از برگزاری جشنواره کارت ورود به سالن نمایش برای آنها صادر نشده است.

بازیگر چادری توجه ها را به خود جلب کرد

طبق اعلام دبیرخانه جشنواره سانس های نیم‌روز نمایش فیلم از دومین روز جشنواره یک ربع به عقب رفت و قرار بر این بود که نمایش مستندها از ساعت 13 به 12:45 و فیلم ساعت 14 در 13:45 پخش شود اما این اتفاق نیفتاد و برخلاف وعده فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت» با 30 دقیقه تاخیر در سالن اصلی جشنواره نمایش داده شد.

حضور سحر احمدپور بازیگر فیلم سینمایی «چهارشنبه 19 اردیبهشت با چادر در بین اهالی رسانه نظرات را به خود جلب کرد.

برزو ارجمند یاد و خاطر پدر خود را در نشست فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت» گرامی داشت و در حالی که اشک می ریخت گفت: دوست داشت که پدرش زنده و بازی او را در این فیلم سینمایی می دید.

بهرام رادان: منتقدان از من سوال نکردند

یکی از نکات مهم در برج میلاد رضایت مستندسازان از نمایش فیلم در سالن اصلی است و به گفته برخی از مستندسازان نمایش فیلم های مستند در سالن اصلی باعث رونق این گونه سینمایی در جشنواره فیلم فجر شده است. البته از حق نگذریم کیفیت مستندها تا امروز خوب بوده است.

برگزاری نشست فیلم ها در سالن سعدی برج میلاد از دیگر نکات قابل توجه در دو روز برگزاری جشنواره فیلم فجر است. نشست هایی که بسیار آرام و کم سوال برگزار می شود تا جاییکه در  برخی موارد منتقد حاضر در جلسه درخواست سوال از حاضران می کند.

در همین راستا عصر روز گذشته بهرام رادان در جلسه پرسش و پاسخ فیلم «حکایت عاشقی» گفت: نکات بسیاری را که فکر می کردم مورد سوال منتقدان باشد یادداشت کرده بودم اما هیچ یک از این نکات مطرح نشد و منتقدان سوالی نپرسیدند.

دعای خیر حامد بهداد برای سینمای ایران

حامد بهداد از دیگر بازیگران سینمای ایران که برای حضور در نشست پرسش و پاسخ فیلم «خانه دختر» حاضر شده بود با صحبت های خود و همچنین حرکاتی که خاص خودش است فضای نشست را تحت تاثیر قرار داد و تبسم را بر لبان حاضران در سالن آورد.

این بازیگر سینمای ایران در میان صحبت های خود برای سینمای ایران دعای خیر کرد و گفت: خدایا به سینمای ما قصه و فرهنگ عطا کن و روابط نورانی ما که باعث افتخار در جهان است شفا بده.

همچنین در ادامه گفت که دعا می کند سینمای ایران از بیماری اقتصاد و سوژه نجات پیدا کند و گفت که دعا می کند حال همه ما خوب شود چون حالمان خوب نیست.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با حامد بهداد پس از اکران سعادت آباد(جشنواره)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس سلفی حامد بهداد در کاخ جشنواره


حامد بهداد با حضور بر روی فرش قرمز فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» در کاخ مردمی جشنواره با طرفدارانش عکس سلفی انداخت.

خبرآنلاین: حامد بهداد با حضور بر روی فرش قرمز فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» در کاخ مردمی جشنواره با طرفدارانش عکس سلفی انداخت.

عکس سلفی حامد بهداد در کاخ جشنواره